Pitäisikö Jatkoaika olla vain rekkautuneille?

• 7 622
  • 96

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rekisteriröitymisen edellyttäminen lukemiselle johtaisi myös uusien tulokkaiden vähenemiseen. Minä ainakaaan en mene yhdellekkään uudelle palstalle lueskelmaan, jos palsta vaatii rekisteröitymisen.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Snakster kirjoitti:
tai mitä tahansa vastaavaa foorumia saisi lukea vain rekisteröityneet käyttäjät on absurdi ja älytön

Miten niin? Onhan noita vastaavia palstoja pilvin pimein. Vaikkapa snorkkeli.net.
Jos jotakuta kiinnostaa aihe tosissaan, hän varmaan rekkautuu kyseiselle palstalle. Palstoja, joille ei tarvitse rekkautua ja jotka muutenkin ovat vapaampia, on kyllä netti täynnä.

K

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaiser Soze kirjoitti:
Miten niin? Onhan noita vastaavia palstoja pilvin pimein. Vaikkapa snorkkeli.net.
Jos jotakuta kiinnostaa aihe tosissaan, hän varmaan rekkautuu kyseiselle palstalle. Palstoja, joille ei tarvitse rekkautua ja jotka muutenkin ovat vapaampia, on kyllä netti täynnä.

K

On myös syytä pitää mielessä erot jääkiekon ja snorklauksen suosioissa nykypäivän Suomessa. Jääkiekkosivujen ykkönen saattaa kerätä hieman enemmän kiinnostusta kuin snorklauksen vastaava. Sitäpaitsi jääkiekosta kiinnostuneet ihmiset yllättävän harvoin ovat aktiivipelaajia tai muuten toiminnassa mukana olevia.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tepa kirjoitti:
Rekisteriröitymisen edellyttäminen lukemiselle johtaisi myös uusien tulokkaiden vähenemiseen.

Tai sitten entistä enemmän porukka rekisteröityy tänne, päästäkseen juuri lukemaan.

Minä ainakin käyn niihin aikoihin, että "yritä myöhemmin uudelleen"-ilmoitukset yllättää aika harvoin.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Snakster kirjoitti:
On myös syytä pitää mielessä erot jääkiekon ja snorklauksen suosioissa nykypäivän Suomessa. Jääkiekkosivujen ykkönen saattaa kerätä hieman enemmän kiinnostusta kuin snorklauksen vastaava. Sitäpaitsi jääkiekosta kiinnostuneet ihmiset yllättävän harvoin ovat aktiivipelaajia tai muuten toiminnassa mukana olevia.

No tuo nyt oli vain yksi esimerkki. Muitakin esimerkkejä löytyy kyllä.
Ja mitäs se aktiivipelaaminen asiaan liittyy. Sukellus on harrastus siinä, missä lätkän seurantakin.
Olen taas sitä mieltä, että rekkautuminen toisi keskustelupalstalle uutta verta. Tiedän, että taustalla lymyilee monta lätkästä paljon tietävää, jotka eivät siitä syystä ole rekkautuneet palstalle, koska kuvittelevat, että tunnusten saamiseen vaaditaan 10 sivuinen A4-nivaska selityksiä.

Samat lätkäuutisethan saa lukea JA:n etusivulta, mitä keskusteluistakin. Ja onhan lehtien tilaajillekin omat etunsa kestotilaajana, joten miksei JA:n rekkautuneillakin?

K

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
erture kirjoitti:
Resurssipulaa lievittämään sopisivat mainokset joita olisi kyllä helppo saada näinkin suositulle sivulle. Rautaongelmat olisivat sen jälkeen historiaa ellei ylläpito innostuisi dokaamaan rahoja.
Itse olen siinä uskossa, että kyseessä ei ole rautaongelma. Ainakin ylläpidon tiedotteen mukaan rautaa on rajalla moninkertaisesti siihen edelliseen verrattuna. Siihen, joka kyykkäsi jossain 2500 kävijän kohdalla. Tietokannalla on väärä lääkitys tai jotain tällä hetkellä. Siihen viittaisi jonkun mainitsemat hakuongelmatkin aika vahvasti.

Ymmärrän kyllä nurkkakunta-ajattelun tuomat edut palvelun toiminnan kannalta, mutta haitat ovat mielestäni paljon suuremmat. Eikä se rekkaut... ja paskat, rekisteröitymispakon lanseeraaminen edes poistaisi tietokantaongelmia. Jos Jatkoaika olisi alusta lähtien ollut vain harvoille ja valituille, palsta olisi varmaan jo tukehtunut omiin eritteisiinsä.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
En ole mitenkään taitava koodaaja, mutta vaatisiko sen paljon uudistusta koodiin, jos palvelimen täytyttyä esimerkiksi vain puolen tunnin ajan vain rekisteröidyt lukijat pääsisivät läpi - muille tulisin automaattisesti "tyhjä arpa, kokeile tunnin päästä uudelleen" -viesti. Vaihtoehtoisesti ei-rekisteröityneille lukijoille voisi lämästä vaikka 750 yht'aikaisen lukijan limitin, jonka pitäisi mahdollistaa rekisteröityneiden surffaaminen ilman ongelmia normitilanteessa.

Kyllä itseänikin on muutaman kerran korvennut tuo, että pitkän viestin kirjoittamisen jälkeen ei saakaan viestiä menemään läpi. Ja kyllä sille periaatteessa pitäisi jotain tehdä, mutta enpä minä tästä mitään maksakaan.

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Allekirjoitan !! No other comments... ;-)

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Niin täälläkö sai ilmoittautua listalle jos haluaa lobotomian?

Kyllä kiitos. Tilaan lehden koko vuodeksi. Osallistun samalla arvontaan.

Eli allekirjoitan tämän keskustelupalstan osalta. Keskustelua pääsisi lukemaan vain, jos on rekkautunut. Tosin siinä on myös huonoja puolia. Tulisiko tänne enää tietyn pisteen jälkeen lisää käyttäjiä? Toisaalta niitä tuntuu olevan nytkin jo riittävästi, joten NHL:n palkkakaton innoittamana ehdotan täten myös, että HIFK:n kannattajien määrä rajoitettaisiin.

Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kannatetaan! Nytkin sai pariin otteeseen kokeilla ennenkuin pääsi viestiä kirjoittamaan.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Kaiser Soze kirjoitti:
Ja onhan lehtien tilaajillekin omat etunsa kestotilaajana, joten miksei JA:n rekkautuneillakin?

Jep, sain kirjoittaa tämänkin vastauksen viestiisi. Siinähän on sitä etua ihan riittämiin.

Ajatella nyt sitä, jos joku satunnainen kävijä jäisi ilman näitä hengentuotteita, mitä täältä löytyy. Monethan varmaan innostuvat kirjoittajaksi vasta luettuaan hetken keskusteluja. Tulisi vain hyvin paljon turhia rekisteröitymisiä, kun vain vilkaisua varten pitäisi kehitellä nimimerkki sekä hakemus.

Että silleen...

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Vastustan, pikkujätkänä en päässyt kaverin syntymäpäiville vaikka minulla oli markka varattuna lahjaksi, täyskärit jäi kaikki syömättä samoin limpsat. Vieroksun kaikkea mihin ei pääse sisään, tunnen syvää myötätunnetta ihmisiä kohtaan jotka jäävät ulos. Lapsuuteni traumaattisen kokemuksen vuoksi vastustan kaikkia asioita joihin ei pääse sisään jos haluaa.

Lisäksi voisin kuvitella ihmisten jotka eivät pääsisi sisään laulavan sydän särkyneenä "miksi ovet ei aukene meille...."

Ps. En perkele kutsunut minäkään, ainoastaan ilmoitin että on mansikkakakkua.

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Ei. Jatkoaika ruuhkautuu ainoastaan nyt loppukesästä ja taas alkuvuodesta, kun HIFK:hon ollaan signaamassa uusia pelaajia.

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Q kirjoitti:
Ei. Jatkoaika ruuhkautuu ainoastaan nyt loppukesästä ja taas alkuvuodesta, kun HIFK:hon ollaan signaamassa uusia pelaajia.
Niin, onhan tämä palvelimen kaatuminen jo itsessään hyvin Hifk:n näköistä toimintaa.

Itse olen sitä mieltä, että varsinaiset jääkiekkoa käsittelevät alueet saisi olla kaikkien luettavissa, mutta vapaa keskustelu voisi olla vain rekisteröityneille.

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Allekirjoitan mielelläni tämän adressin, sillä vituttaa tää "jonotaminen" tänne. Toisaalta, kun pankkiin ei enään jonottaa, niin jonotetaan sit tänne...

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Iliman muuta, ehdottomasti nimi listaan!

Suosikkijoukkue
HIFK
Snakster kirjoitti:
On myös syytä pitää mielessä erot jääkiekon ja snorklauksen suosioissa nykypäivän Suomessa.

Tällä hetkellä eroa ei ole lainkaan ainakaan syvästi sukeltavan Ifkin kohdalla.

Ihan hyvä idea tämä rekisteröityminen, tosin välillä ihmettelen miten ihmeellä olen itse saanut oikeudet kirjoitella tänne Jatkoaikaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy