Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 005 094
  • 12 943

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Jokerit pelasi luultavasti euroopan parasta seuraa vastaan kotiottelun. Ottelu oli myös KHL:n kärkiottelu, koska Jokerit johtaa sarjaa ainoana puhtaan pelin joukkueena. Moskovalla oli ennen tuota yksi menetetty piste. MTV3 Sport uutiset ei kerro uutisissaan ottelusta sanaakaan, ei edes lopputulosta.

Naurattaa, kun Hjalliksen puusilmäisyys on niin tarttuvaa laatua, että jokerifaneillakin on suuria vaikeuksia huomata Jokereita koskevia uutisia, jos se ei ole aina ihan lähetyksen ensimmäinen. Ja kuvitelmat siitä, että Jokereiden pitäisi olla ykkösuutinen, vaikka Yleisurheilun MM-kisat ovat menossa ja kiinnostavat aika paljon isompaa osaa kansasta. Näin keskellä kesää tosin jalkapalloakin esitettiin ymmärrettävästi ennen jääkiekkoa.

MTV3 Sport:han siis toki uutisoi ja näytti kuvaa lähetyksessään Jokereiden pelistä, kuten jokainen voi Katsomosta itse käydä katsomassa. (29.8 MTV3 Sport 19.07 lähetys. Juttu alkaa ajassa 06:19)
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Maikkarin Tulosruutu on kyllä tämän ketjun kamaa. En ymmärrä kuka niitä jaksaa katsoa, ennemmin vaikka ilman urheilu-uutisia kuin Maikkaria. Minä lopetin niiden seuraamisen noin kymmenen vuotta sitten, enkä ole varmaan yhtäkään maikkarin Tulosruutua katsonut kokonaan sen jälkeen. Sen myönnän että jotain uutisia olen saattanut vilaista jälkikäteen katsomosta, mutta niitäkin ehkä kerran vuodessa-tasolla. Onkohan JYPin mestaruus 2012 viimeinen kerta kun olen Tulosruutua katsellut. Olen aiemminkin täällä puhunut vihasuhteestani MTV-kanavaa kohtaan. Konsernin uutiset tuotetaan oksettavalla rahastus-periaatteella, kymppiuutisissa saattaa olla uutisena että joku Tanssii tähtien kanssa-ohjelman finaali on tänään. Joka toinen uutinen on tasoa otsikko ja "lue lisää Maikkarin netistä". Se vituttaa myös armottomasti, että kombinaatio uutiset-sää-urheilu kestää puoli tuntia, koska se sisältää kaksi mainoskatkoa. Tulosruutu on urheilu-uutisina suorastaan hirveä. Uutiset koskevat ainoastaan Maikkarin kanavilta tulevaa urheilua höystettynä tuulipukuihin vetoavalla mukahauskuttelulla jossa asiantuntijoina toimii Munamies ja se vitun tollo kalapaidassa.

Maikkari onnistuu muuttamaan kaiken paskaksi. Viimeisimpänä minulle MM-lätkän kiinnostus on hiipunut täysin nollaan. Sama kävi aikanaan EHT-turnauksille, rallille ja formuloille. Tosin ralli on jo siirtynyt Maikkarilta eteenpäin Neloselle, joten eiköhän se ala jälleen taas kiinnostamaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MTV3 Sport uutiset ei kerro uutisissaan ottelusta sanaakaan, ei edes lopputulosta.
Heh, pari vuotta sitten kukaan ei valitellut kun urheilu-uutiset eivät puhuneet sanallakaan Venäjän liigan tuloksista. Nyt se on sitten jotenkin karmeeta vaikka aiheesta on luultavasti kiinnostunut n.10000 ihmistä koko maasta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nettiauto, tai paremminkin tsättiauto ja niissä liikkuvat hiipparit ja avohoidossa olevat potilaat.

Aikanaan myytiin vaimon silloinen auto nettiauton kautta. Pyynti oli muistaakseni 5600 euroa, ja kaikenlaista hauskaa tarjousta tuli. Suosikkini oli se, jossa tarjottiin 3000 euroa siten, että puolet heti ja loput sitten satanen kuussa 15 kuukauden ajan. Ihan ei tullut kauppoja. Joku vanhempi herrasmies sen sitten osti, noin kahden minuutin koeajon perusteella.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eihän Nettiauto vielä paha ole. Menkääpä Nettimotoon ja laittakaa joku nuorison suomima mopo myyntiin. Kun ostajina on 13-18v pojat jotka hierovat kauppaa ilman holhoojaa, niin se voi olla mitä tahansa. Minäkin sain ties mitä ehdotuksia, vaihtoa kärähtäneeseen subbariista polkupyörän etuhaarukkaan. Ihan normaalia on kanssa että kysytään voisitko tuoda sen mopon meidän pihaan Utsjoelle kun ei oo mitään välinettä millä hakea sitä. Tai että maaliskuussa sanotaan että saan ehkä kesätöitä, voitko varata niin ostan sen sit kesän jälkeen kesätyörahoilla. Jälkikäteen muisteltuna ihan hauskaa, mutta välillä meinasi mennä hermot. Jotkut alaikäiset kaupanhierojat kun saattavat suuttua ja alkaa vittuilemaan jossain välissä. Jokunen kauppaneuvottelu meillä päätyi siihen että toinen osapuoli laittoi mesessä viestiä että vitun homo, ja sen jälkeen esti.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Helsinkiläisen joukkueen kannattaja valittaa, että media ei huomioi hänen seuraansa.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Heh, pari vuotta sitten kukaan ei valitellut kun urheilu-uutiset eivät puhuneet sanallakaan Venäjän liigan tuloksista. Nyt se on sitten jotenkin karmeeta vaikka aiheesta on luultavasti kiinnostunut n.10000 ihmistä koko maasta.

Ja varsinkin, kun kyseisestä "Euroopan parhaan joukkueen" kaadosta oli siellä Maikkarin urheilu-uutislähetyksessä juttu. Se vain jäi Hjallikselta ja @jussi_j :ltä huomaamatta. Tai ainakin ensimmäiseltä, sitä en tiedä, katsoiko jussi_j itse koko ohjelmaa, vai lainasiko vain Hjalliksen twiitin sellaisenaan "Euroopan parhaine joukkueineen" kaikkineen.

Iltapäivän pelinä siitä toki tietysti raportoitiin illan urheilu-uutisissa ja myöhemmin illalla pelatut CHL pelit taas käsiteltiin sitten myöhäisillan lähetyksessä, kun olivat vielä illan urheilu-uutisten ulostuloaikaan kesken.

Mutta on se niin väärin!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... katsoiko jussi_j itse koko ohjelmaa, vai lainasiko vain Hjalliksen twiitin sellaisenaan "Euroopan parhaine joukkueineen" kaikkineen.
...
Seison korjattuna. En katsonut, enkä lainannut Hjalliksen twiittiä, vaan luin jostain muualta. En katso kuin vahingossa noita "Sport Uutisia". Yrittäisivät edes suomeksi.

En myöskään valittanut, että media ei huomioi. Jopa hesari huomioi ihan kiitettävästi, kuten myös YLE.

Heh, pari vuotta sitten kukaan ei valitellut kun urheilu-uutiset eivät puhuneet sanallakaan Venäjän liigan tuloksista. Nyt se on sitten jotenkin karmeeta vaikka aiheesta on luultavasti kiinnostunut n.10000 ihmistä koko maasta.

Onko sinulle epäselvää miksi KHL on nykyään kiinnostavampi kuin pari vuotta sitten? Arviosi kiinnostuneiden määrästä on ehkä myös alakanttiin, sillä otteluiden katsojakeskiarvo oli korkeampi viime kaudella. Tuu ihmeessa säkin joskus kattomaan, pasilaan pääsee sporalla nykyään. Hienoa vauhdikasta kiekkoa ilman jatkuvaa roikkumista ja kahvaamista.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huutokaupat.com on myös mainio kaupankäyntikanava esimerkiksi autojen kauppamiseen. Myyjällä on oikeus hylätä tai hyväksyä korkein tarjous, ellei sitten ole laitettu auton myyntin nimikkeellä "Korkein tarjous voittaa". Mikäli mennään tuolla jälkimmäisellä, tulee monesti haamuhuutoja huudettavaa summaa korottamaan, jos kauppasumma uhkaa jäädä alle tavoitteen. Jos kuitenkin toteutunut hinta jää selkeästi alle markkina- ja ilmeisen tavoitehinnan, huutokaupan päätyttyä tulee näitä "Huutokauppa peruuntunut" -ilmoituksia ja parin päivän päästä kohde on uudelleen myynnissä...

Muutoinkin sivuston on kätevä sellaiselle autokauppiaalle, jolle on jäänyt käsiin joku erinomaisen viallinen yksilö, mikä ei normaalin autokaupan puolella liiku mihinkään. Ehdoissa nimittäin lukee kirjoitusvirheineen seuraavasti:"Kohde myydään siinä kunnossa ja niillä varusteilla kuin se ilmoituksessa ja kaupantekohetkellä on. Ostajalla ei ole vaihto eikä palautus oikeutta. Myyjä pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä korkein tarjous. Huutokauppa kohteessa ei ole takuuta miltään osin. Ilmoituksessa esitetyt arviot ovat vain myyjän arvioita kohteen kunnosta. Asiakas on velvollinen itse tarkastamaan kohteen kunnon ja varusteiden toimivuuden ennen sitovan tarjouksen jättämistä."
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Eihän Nettiauto vielä paha ole. Menkääpä Nettimotoon ja laittakaa joku nuorison suomima mopo myyntiin. Kun ostajina on 13-18v pojat jotka hierovat kauppaa ilman holhoojaa, niin se voi olla mitä tahansa. Minäkin sain ties mitä ehdotuksia, vaihtoa kärähtäneeseen subbariista polkupyörän etuhaarukkaan. Ihan normaalia on kanssa että kysytään voisitko tuoda sen mopon meidän pihaan Utsjoelle kun ei oo mitään välinettä millä hakea sitä. Tai että maaliskuussa sanotaan että saan ehkä kesätöitä, voitko varata niin ostan sen sit kesän jälkeen kesätyörahoilla. Jälkikäteen muisteltuna ihan hauskaa, mutta välillä meinasi mennä hermot. Jotkut alaikäiset kaupanhierojat kun saattavat suuttua ja alkaa vittuilemaan jossain välissä. Jokunen kauppaneuvottelu meillä päätyi siihen että toinen osapuoli laittoi mesessä viestiä että vitun homo, ja sen jälkeen esti.

Hahhah:) Joo, subbarista Zetoriin itsellenikin tuli aikoinaan tarjouksia kun halpaa prätkää Nettimotossa aikani kaupittelin, kunnes joku tuli asiantuntijakaverinsa kanssa katsomaan ja olivat tyytyväisiä ja ostivat pois. Pojan skootteri oli täysi pommi, vaikka ulkonäkö oli tuunattu ihan hienoksi ja kyllästyin jaarittelemaan ja selittelemään mitä tehty ja jätetty tekemättä kun puhelin taas soi ja sanoin, että paskahan tämä on, eikä lähde edes käyntiin juuri nyt, enkä enää tutki mistä johtuu. Mies totesi että vai on paska? Oletko kahden tunnin kuluttua kotona jos tullaan hakemaan paska pois? Sanoin olevani ja lähes minuutilleen kahden tunnin kuluttua pakettiauto peruutti pihaan ja kaupat tuli tehtyä vartin sisään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä jo pitkään kuunnellut radiosta mainoksia, joissa haetaan osallistujia toinen toistaan paskempiin ohjelmiin ja siitä kiinnostuneena piti oikein käydä Nelosen ja Livin sivuilla katsomassa ohjelmatarjontaa ja mitä on tulossa. Siis ei jumalauta mitä tosi-tv paskaa sitä nykyään on tarjolla.

Neloselta alkaa kohta Hottikset, jossa ilmeisesti toinen toistaan tyhmemmät ihmiset luulevat olevansa seksikkäämpiä kuin oikeasti ovat ja etsivät sitä tosirakkautta eli läski nainen rikasta alfraurosta näin kärjistettynä.
Paratiisihotellissa Sara Sieppi juontajana ja ilmeisesti siellä myös kuumat sinkut ryyppäävät ja paneskelevat keskenään.
Temptation Island tulee varmaan uudestaan taas.

Livin ohjelmatarjonta se vasta tähän ketjuun kuuluukin. Livtv ohjelmisto

Kaksi julkkista ja yhdet häät kahtena eri versiona.
Himosiivoojat New Yorkissa
Kirsi ja himoshoppaajat
Lätkävaimot
Näin meistä tuli Ruotsin miljonääriäidit
Ruotsin miljonääriäidit
Ruotsin miljonääriäiti Maria Montazami
Suomen täydelliset venäläisnaiset
Pappien tekopyhät tyttäret
Pelasta perheemme, Supermarjo!
Seurapiirisäpinää Teksasissa

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Tälläistäkö paskaa sitä ihmiset katsovat? Itselleni tosi-tv tarkoitti sitä, että oli pari kokkiohjelmaa ja joku ohjelma jossa mentiin kuvaamaan kuinka jokin tehdas toimii tai jokin tuote valmistuu. Kai niitäkin vielä jostain näkisi.

Niin ja Nelonen taisi hakea jossain kampanjassa ihmisiä uuteen sarjaan, jossa kuvataan kuinka isä antaa ajo-opetusta lapsilleen. Ihan oikeasti nyt.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
^
Liv kanava on suunnattu nimenomaan naisille eli...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Himosiivoojat New Yorkissa on pakko olla paras ohjelma ikinä. Tuollaisella nimellä ei voi mennä pieleen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Helkkarin kiinnostavaa olisi seuraavanlainen tosi-tv.

Temptation Island senior, Suomi

Siinä joukko yli viisikymppisiä lähtisi paratiisisaarelle välttelemään viettelystä. Ensimmäisenä iltana kun vedetään niitä kännejä sinkkujen parissa niin jälki voisi olla tuhoisaa. Eki 54 v. Järvenpäästä ja avioliittoa takana 30 vuotta. Sopivasti punkkua sekä kyljessä kiehnaava hoikka ja isotissinen milffi. Sekä sitten Ekin vaimo, jonka korvaan komea ja charmikas sinkkumies supisee suloisia kehuja. Niitä, joita Ekikin kuiskutteli Mairelle 20 vuotta sitten. Iltanuotion draama olisi taattu. Aivan joka kerta. Tuo olisi viihdettä.
 
Viimeksi muokattu:

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Himosiivoojat New Yorkissa on pakko olla paras ohjelma ikinä. Tuollaisella nimellä ei voi mennä pieleen.
Voipi olla, että joku herkkänahkainen yhdistää tuon tavalla tai toisella WTC:hen. Toisaalta olihan siinä aikanaan kyllä himosiivousta mukana myös.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Livin ohjelmatarjonta se vasta tähän ketjuun kuuluukin. Livtv ohjelmisto

Kaksi julkkista ja yhdet häät kahtena eri versiona.
Himosiivoojat New Yorkissa
Kirsi ja himoshoppaajat
Lätkävaimot
Näin meistä tuli Ruotsin miljonääriäidit
Ruotsin miljonääriäidit
Ruotsin miljonääriäiti Maria Montazami
Suomen täydelliset venäläisnaiset
Pappien tekopyhät tyttäret
Pelasta perheemme, Supermarjo!
Seurapiirisäpinää Teksasissa

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Tälläistäkö paskaa sitä ihmiset katsovat?

Itse olen jo vuosia kutsunut ko. ohjelmaformaattia yleisnimellä Sinkkuhuorat Hevonperseessä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minä haluaisin nähdä tosi-tv -ohjelman, jossa joku näistä televisiosta tutuista tapakouluttajista menisi opettamaan Islamic Staten jäsenille käytösetikettiä. Se olisi aitoa tv-viihdettä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minä haluaisin nähdä tosi-tv -ohjelman, jossa joku näistä televisiosta tutuista tapakouluttajista menisi opettamaan Islamic Staten jäsenille käytösetikettiä. Se olisi aitoa tv-viihdettä.

Supermarjo ja Mentula.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Tälläistäkö paskaa sitä ihmiset katsovat? Itselleni tosi-tv tarkoitti sitä, että oli pari kokkiohjelmaa ja joku ohjelma jossa mentiin kuvaamaan kuinka jokin tehdas toimii tai jokin tuote valmistuu. Kai niitäkin vielä jostain näkisi.

Niin ja Nelonen taisi hakea jossain kampanjassa ihmisiä uuteen sarjaan, jossa kuvataan kuinka isä antaa ajo-opetusta lapsilleen. Ihan oikeasti nyt.

Ennen vanhaan kun ohjelmia tehtiin, niin ohjelmassa esiintyjille piti maksaa jotain. Nykyään ihmiset tulevat ilmaiseksi pönttöilemään telkkariin ja siitä tehdään jotain viihdettä halvalla. Milloinhan Suomessa aletaan näkemään näitä ns. dokkareita mitä tuolla suuressa maailmassa jo esitetään, eli "Tosi-tv pilasi elämäni".
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
MTV uutisoi erittäin tärkeän uutisen äsken Kymmenen uutisissa. Putin ja Medvevev kävivät kuntosalilla ja grillasivat. Sitä ei kerrottu joivatko vodkaa...
 

Baldrick

Jäsen
MTV3 Sport uutiset ei kerro uutisissaan ottelusta sanaakaan, ei edes lopputulosta.

Olet väärässä, sillä itse ainakin luin joskus aamupäivällä tuosta ottelusta muutamankin artikkelin jääkiekko-osiosta. Kirjoituksesi aikaan luultavasti vain painunut alemmas.

Jokerit selviytyi kunnialla isosta testistä - KHL - Jääkiekko - Sport - MTV.fi
Jokereilta huikea esitys huippumatsissa – TsSKA jäi nollille - KHL - Jääkiekko - Sport - MTV.fi

Ottelun aikanakin tuli yksi: Jokereilta kaksi salamamaalia KHL-huippumatsissa - KHL - Jääkiekko - Sport - MTV.fi

Edit. Vai oliko kyse televisio-lähetyksestä? Jos oli, niin en katsonut, enkä näin ollen siitä tiedä. Viestisi vain käy yhtä hyvin puhuttaessa nettiuutisista.
 

Ralph

Jäsen
Eihän Nettiauto vielä paha ole. Menkääpä Nettimotoon ja laittakaa joku nuorison suomima mopo myyntiin. Kun ostajina on 13-18v pojat jotka hierovat kauppaa ilman holhoojaa, niin se voi olla mitä tahansa.
Minulla taisi käydä tuuri, kun aikoinaan oman moponi laitoin lihoiksi. Seuraavana päivänä, kun ilmoituksen olin laittanut, soitti ostajapoika ja kysyi, milloin voisi hakea pois. Sitten seuraavana päivänä saapui isänsä kanssa paikalle ja siinä kysyivät, onko tinkimisvaraa. Vastasin, että ei ole ja löivät käteen summan minkä pyysin.

Yhtään huonoa vaihtoehdotusta tai muuta sellaista en ehtinyt saamaan ja ostaja tosiaan saapui itse paikalle, eikä toisinpäin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla taisi käydä tuuri, kun aikoinaan oman moponi laitoin lihoiksi. Seuraavana päivänä, kun ilmoituksen olin laittanut, soitti ostajapoika ja kysyi, milloin voisi hakea pois. Sitten seuraavana päivänä saapui isänsä kanssa paikalle ja siinä kysyivät, onko tinkimisvaraa. Vastasin, että ei ole ja löivät käteen summan minkä pyysin.

Yhtään huonoa vaihtoehdotusta tai muuta sellaista en ehtinyt saamaan ja ostaja tosiaan saapui itse paikalle, eikä toisinpäin.

Hämmentävän samanlainen tarina itsellä. Itsekin pistin mopon myyntiin ja seuraavana päivänä soitti poika isänsä kanssa ja kyselivät milloin voi tulla katsomaan. Tulivat seuraavana päivänä ja kertoivat tarvitsevansa uuden pyörän, kun poika oli edellistä viritellyt salaa ja siitä oli kilvet lähteneet. Kysyivät vielä, että onko minun omaani viritelty ja vastasin kunnollisen kauppiaan tavoin "EI", vaikka oikeasti olikin kaverin toimesta hieman viritetty. Hinnan tinkimisestä kysyivät ja jälleen rehdin myyjän elkein valehtelin. "Joo on tullut sen verran monta soittoa jo, etteipä tuosta varaa ole pudottaa".

Pyyntihinnan (600 euroa) siitä rotiskosta sitten maksoivat ja lähtivät jatkamaan. Minä sain 3 vuotta vanhasta moposta yli 2/3 uuden myyntihinnasta, vaikka siitä oli vikaa vähän joka saralla.

Kyllä musta vielä joskus autokauppias tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös