Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 022 841
  • 12 976

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistähän teemasta on kyse? Itselleni linkkisi tuo ihan normaalin googlen etusivun.

Tuollainen kelkkailu-teema...tosin se tai olla jo ennen tuota onnettomuutta, joten turha kai googlea syyttää. Jonkun mielestä sen voisi ehkä poistaa, mutta itselleni ei sikäli ole väliä mikä teema goolella on.
 

Liitteet

  • olympics10-luge-hp.png
    olympics10-luge-hp.png
    35,1 KB · kertaa luettu: 801

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Neljäs. Aivan käsittämätön surun ja vitutuksen sekoitus. Jumalauta!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä ottaa rankasti päähän tuo neljäs sija. Mielestäni Ahonen on kaikkien aikojen mäkihyppääjä ja ansaitsi sen mitalin Olympialaisista. Tosin "Bubimaisesti" voisi todeta, että ne ansaitsevat mitalit jotka ne voittavat. Kuten sanottu ottaa pahasti kupoliin. Täytyy vetää jurrit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos ei ole tyytyväinen neljänteen sijaan, olisi pitänyt hypätä paremmin. Ei nää oo mitkään sympatiasysteemit.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Jos ei ole tyytyväinen neljänteen sijaan, olisi pitänyt hypätä paremmin. Ei nää oo mitkään sympatiasysteemit.

Aivan. Jos Matti Nykänen olisi valittu olympialaisiin ja hypännyt niin olisiko hänellekin kuulunut mitali sen takia, että on niin helvetin hieno ura takana?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maitojuoma mainos...

"Mä en voi juoda maitoa! Mikset? Se pierettää mua.."

Miksi?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Helkutin hyvä mainos! Kerrankin asioista puhutaan luontevasti, eikä mitenkään hienostellen ("saan maidosta vatsavaivoja"/"mulla on laktoosi-intoleranssi"). Lisää näitä.

Heh, on kyllä kieltämättä aika tykitystä. Olisi se kieltämättä myös aika huvittavaa, jos pikkupojat puhuis vatsavaivoista pierettämisen sijaan.
 
Viimeksi muokattu:

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Heh, on kyllä kieltämättä aika tykitystä. Olisi se kieltämättä myös aika huvittavaa, jos pikkupojat puhuis vatsavaivoista pierettämisen sijaan.

Mutta todelliset ongelmat ovat mainoksissa edelleen piilossa kuten aikuisten housuun paskominen (jota tällä hetkellä tunnutaan harrastavan joka asiassa, mutta ei muka oikeasti) tai vuoteenkastelu. Näitä mainoksia odotellessa käyn itkun/naurun tunnemerenkäyntiä sen Correga (?) mainosta katsellessa, siis juuri se jossa vaari kertoo että imuttelu muorin kanssa toimii paremmin kun vetää leegoliimaa hampaisiin ensin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Koko saatanan Suomen touhu... Ryynänen vetää lipat kärkipaikalla kansainvälistä hihitystä aiheuttavassa yhdistetyssä, suomalainen toimittaja vedetään kylmästi sivuun 60 sekunnin säännön takia, Eurosportin hupailukoosteessa Ryynäsen pölähdyksen lisäksi venakko taklaa laittomasti suomalaismimmin levyksi, kenenkään hiihtäjän kunto ei ole oikeassa ajoituksessa - paitsi ehkä Roposen, mutta tämä ei käyttänyt läheskään kaikkia voimiaan kuten mitalistit - Heikkinen heitti jo pyyhkeen kehään, Manninen tuli ilmeisesti liian myöhään kisapaikalle ja jatkoi täten Torinosta alkanutta häröilyään. Torinossahan Manninen hylkäsi joukkuejohdon vaivalla junaileman mahdollisuuden yöpyä korkealla tuloksen parantamiseksi; ei kelvannut, ja tulos oli ynnämuut. Leijonien "tiedotustilaisuus", mukana Timonen, Koivu, Selänne istumassa rahien päällä venyttelemässä kaulojaan... JNE JNE
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Koko saatanan Suomen touhu... Ryynänen vetää lipat kärkipaikalla kansainvälistä hihitystä aiheuttavassa yhdistetyssä, suomalainen toimittaja vedetään kylmästi sivuun 60 sekunnin säännön takia, Eurosportin hupailukoosteessa Ryynäsen pölähdyksen lisäksi venakko taklaa laittomasti suomalaismimmin levyksi, kenenkään hiihtäjän kunto ei ole oikeassa ajoituksessa - paitsi ehkä Roposen, mutta tämä ei käyttänyt läheskään kaikkia voimiaan kuten mitalistit - Heikkinen heitti jo pyyhkeen kehään, Manninen tuli ilmeisesti liian myöhään kisapaikalle ja jatkoi täten Torinosta alkanutta häröilyään. Torinossahan Manninen hylkäsi joukkuejohdon vaivalla junaileman mahdollisuuden yöpyä korkealla tuloksen parantamiseksi; ei kelvannut, ja tulos oli ynnämuut. Leijonien "tiedotustilaisuus", mukana Timonen, Koivu, Selänne istumassa rahien päällä venyttelemässä kaulojaan... JNE JNE

Älä itke, kyllä sitten pärjätään taas kun saadaan olympialaisiin jotain meille sopivimpia lajeja kuten naisten pakkasessa seisoskelu minihameessa kiroillen tms. Realistisesti marginaalilajeissa on meidän mahdollisuudet. Ja paraolympialaiset on vielä edessä.

Ja annas olla kun maailma menee eteenpäin ja saadaan ensimmäinen unisex oman kulttuurin marginaali-ilmiöiden pakkosyöttö muiden internetin käyttäjien tietosuuteen- lajiksi olympialaisiin. Jos nykyinen tahti jatkuu joudutaan vielä miettimään onko lajin mukanaolo mielekästä kun Suomi vie joukkuekisan yhdellä semi-innokkaalla teinillä 100-0 kuin Elmo konsanaan. Eikä sekään pääse pakkosyötössä kuin mämmiin asti.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamu alkoi ihan kivasti. Lapset nousivat ylös ja tarjosivat mammalle muutaman rauhallisen minuutin ennen nousemista ylös. Molemmat jopa laittoivat sukkahousut jalkaansa omatoimisesti ja katselivat keskenään telkkaria. So far so good...

Vein sitten vanhemmalle lapselleni, kaksi paitaa ja pyysin pukea ne päälle ja itse menin kahvinkeittoon. Kyseisellä lapsella on käsittämätön kyky keskittyä tv:n katseluun niin, että kaikki muu ympärillä on täysin yhdentekevää. Anyway, hetken päästä samainen lapsi seisoo täysin alasti edessäni ja kysyy, miksi ihmeessä mä olen riisunut siltä sukkikset ja alkkarit, vaikka ne olivat juuri kaapista puhtaana otettu... Sitten suurieleistä huutoa ja itkua, kuinka mun takiani joutuu tekemään turhaa "työtä"...

Joka ikinen päivä lähes vastaavia tilanteita on useita. Niin ja mä olen ostanut vääränlaiset kengät, koska ne ei mene jalkaan itsestään! Kuka muka käyttää kenkien jalkaan laittamisessa käsiä?

Voe hyvä tavaton, jälleen kerran.
 

Wolves

Jäsen
IIHF:n herroilla ei liene parempaakaan tekemistä

http://www.mtv3.fi/urheilu/olympialaiset2010/uutiset.shtml/arkistot/olympialaiset/2010/02/1058183

Kaikki suomalaisvahdit ovat maalauttaneet lempinimensä Kipper (Miikka Kiprusoff), Backs (Niklas Bäckström) ja Nitty (Antero Niittymäki).

Nämäkin tekstit saattavat joutua peitetyiksi, sillä Kansainvälisen olympiakomitean tiukkojen sääntöjen mukaan urheilijat eivät saa merkitä varusteitaan omalla nimellään.


Perusteltu kysymys uutisen kommenteissa: Mitä tapahtuu pelaajien pelipaidoille, sillä nekin on merkitty pelaajan omalla nimellä?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pitäisikö itkeä vai nauraa junteille? Oikeasti, missä pellossa kasvaa tuo ihmisryhmä, jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja? Välillä melkein vituttaa esmes baarissa työskentelevien kavereiden puolesta, kun monen vastaus tervehdykseen on lyhyt ja ytimekäs "bisse" ja sana kiitos on jotain ihan vierasta kieltä, jota ei osata puhua.

Yhdellä kaverillani oli hieno vastaus näille tyypeille: "no bisse vaan sullekin, mitäs laitetaan?", iloisella kädenheilautuksella höystettynä. Tuollaiselle reagoinnille peukutan varauksetta.
 

J.Petke

Jäsen
Välillä melkein vituttaa esmes baarissa työskentelevien kavereiden puolesta, kun monen vastaus tervehdykseen on lyhyt ja ytimekäs "bisse" ja sana kiitos on jotain ihan vierasta kieltä, jota ei osata puhua.

Tässä on paljon asiaa. Toinen mikä ärsyttää suuresti on se kun ihmiset eivät vaan osaa esitellä itseään. Joskus töissä joutuu vastaamaan puhelimeen ja itseni esiteltyäni toisestä päästä kuuluu vaan, että "Korhonen". Töissämme on Korhonen jolle soittaja taitaa puhelun ohjautuvan mutta joskus vittuuksissaan täytyy vastata "päivää vaan Korhonen"

Onko todella käytöstavat opetettu noin huonosti?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko todella käytöstavat opetettu noin huonosti?

Tai siis opittu. Vanhan liiton miehenä en ymmärrä, ettei voi tervehtiä, avata naiselle ovea, hymyillä, toivottaa jotain... jne. Näistähän tämä kanssakäyminen syntyy. Ei välttämättä tarvitse jauhaa paskaa, mutta tyyli, se on köyhän perusoikeus. Ja jotenkin se on niin helppoa, ja toivottavasti tuottaa mukavaa mieltä.

Niin, ja itkeä vai nauraa? Nyt hymyilen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pitäisikö itkeä vai nauraa junteille? Oikeasti, missä pellossa kasvaa tuo ihmisryhmä, jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja? Välillä melkein vituttaa esmes baarissa työskentelevien kavereiden puolesta, kun monen vastaus tervehdykseen on lyhyt ja ytimekäs "bisse" ja sana kiitos on jotain ihan vierasta kieltä, jota ei osata puhua.
Mä oon oppinut jo nauramaan, vaikka välillä vituttaakin kun yrittää oikeasti palvella hyvin ja olla kohtelias, ja mitään vastakaikua ei saa. Ruokapuolella kun olen nyt töissä, niin hämmästyttävästi meno on ihan samaa.

-Hyvää iltaa, saisiko olla jotain juotavaa?
-Pippuripihvi!
(-Kiitos, entäs syötävää? Tuon joskus heittänyt, aiheuttaen muulle seurueelle huutonaurut ja sankarille pienen punoituksen)

-Maistuiko ruoka?
-Lasku!

Ilmeisesti osalle jengistä ei vaan kotona ole opetettu minkäänlaisia edes alkeellisia käytöstapoja. Melko surullistakin välillä katsella, kun joku kundi on tuonut tytön ulos, ja tyttö oikeasti häpeää sitä seuralaisensa käytöstä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Yhdellä kaverillani oli hieno vastaus näille tyypeille: "no bisse vaan sullekin, mitäs laitetaan?", iloisella kädenheilautuksella höystettynä. Tuollaiselle reagoinnille peukutan varauksetta.

Tähän sellainen esimerkkitapaus, että olimme parin frendin kanssa kuuntelemassa Jiri Nikkisen trioa Sir Einossa perjantaina ja baaritiskillä käytiin seuraava keskustelu:

S15 => Heips!
BaariMikko (itse asiassa varsin viehättävän näköinen nuori nainen) => No hei, mitäs sulle?
S15 => Mä voisin kiitos ottaa vaikka [muistaakseni] oluen.
BM => ???[häkeltynyt, mutta valloittava hymy]???
S15 => Niin, että olut, kiitos.
BM => Joo, tulee... aaand here you go, 5 (??) EUR!
[raha vaihtaa omistajaa]
S15 => Kiitos kaunis!
BM => Kiitos vaan sulle, ekat aidosti ystävälliset sanat tänä iltana...

Siis aivan perustilanne, jossa tuopposta hakeva henkilö käyttäytyy suht kohteliaasti ja huomaavaisesti työtään tekevää ihmistä kohtaan on harvinaisuus... Itsekin olin hiukan hämilläni kun pöytään takaisin astelin, voiko ihmisten käyttäytyminen olla niin huonoa nykyisin? Ja baarihan oli täynnä ihan aikuisia ihmisiä eikä mitään "amisteinejä".
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis aivan perustilanne, jossa tuopposta hakeva henkilö käyttäytyy suht kohteliaasti ja huomaavaisesti työtään tekevää ihmistä kohtaan on harvinaisuus...
Viinan juominen on sen verran vakavahenkistä puuhaa, että siihen pitää keskittyä tosissaan, jolloin ympäröivä maailma ja kanssaihmiset voivat unhoittua joksikin aikaa ja se saattaa sitten ilmetä kuvatun kaltaisena moukkamaisuutena.

No ei sentäs, kyllä tuolla tavoin käyttäytyvät ovat ihan pesunkestäviä moukkia. Kyllä ny tervehtiä pittää ja asiallista kieltä pittää käyttää, tai tulee sakkoa, saatana. Tervehditään myös niitä dösäkuskeja, vaikka usein ovatkin aika mörrimöykkyjä. Paljon paskaa joutuvat kestämään he(kin).
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Itsekin olin hiukan hämilläni kun pöytään takaisin astelin, voiko ihmisten käyttäytyminen olla niin huonoa nykyisin? Ja baarihan oli täynnä ihan aikuisia ihmisiä eikä mitään "amisteinejä".

"Amisteinien" suosimissa paikoissa en käy, mutta olen huomannut, että kaikkein kusipäisimmin ja epäkohteliaimmin käyttäytyvät keski-ikäiset, sukupuolesta riippumatta. Nuoret, 20-35-vuotiaat osaavat kyllä sanoa "moi", "tuoppi kiitos", "pankki kiitos" ja "kiitti moi".

Ja sitten vielä itketään, kuinka palvelukulttuuri on Suomessa lapsenkengissään. Niin varmasti onkin, mutta asiakaskäyttäytyminen ei ole nähnyt edes ristiäistossuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös