Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 022 626
  • 12 976

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Baarikahakka karkasi käsistä Toledolaisessa kapakassa. No juu, pikkasen taisi pojilla lähteä nyt homma lapasesta ja mopot alkoivat keulimaan.

Sinänsä erittäin vakava tilanne, mutta jotenkin tuota videota katsoessa alkoi naurattamaan. Kuin olisi John Waynen leffaa katsonut. Toisaalta taas näytti kuin isot miehet olisivat nallipyssyillä leikkineet sotaleikkejä.
Iltalehti kirjoitti:
Ampumista jatkettiin vielä vaarin ulkopuolellakin.
Tarkoittaakohan tuo vaari Tex Willereistä ja ihan tosielämästäkin tuttua Kit Carsonia (Christopher "Kit" Carson oli oikeasti olemassa)? Kit Carsonia ei tosin pidä kutsua vaariksi, sillä hän loukkaantuu ikäänsä koskevista vihjailuista.

Vakava juttu tuo ammuskelu, eikä ainakaan minua naurata.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Baarikahakka karkasi käsistä

Sinänsä erittäin vakava tilanne, mutta jotenkin tuota videota katsoessa alkoi naurattamaan. Kuin olisi John Waynen leffaa katsonut. Toisaalta taas näytti kuin isot miehet olisivat nallipyssyillä leikkineet sotaleikkejä.

Itseäni alkoi naurattamaan kun kuvittelin sieluni silmin Tony huumehörhö Halmeen tuonne paukuttelemaan.

Mutta eipä yllätä, että nuo eriväriset ovat heti ampumassa toisiaan kun vähän tönimistä tulee. Se on sitä temperamenttia tai jotain... Tuolta puuttui enään noiden miesten isoperseiset naispuoliset ystävät rääkymästä.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tai vielä pahempaa - Kimmo Sasin törmäilemään autollaan tuonne sekaan.

Tai molemmat, Tony Halmeen tulittamaan autollaan törmäilevää Sasia.
En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa työkaverille, joka oli eilen kaupan kassajonossa, kun lähdin kaupasta ulos. Olen sairaslomilla ja kyseinen tyyppi on täysi idiootti, joten en jäänyt odottelemaan häntä kaupan edustalle, vaan kävelin autoon ja lähdin kotiin. Oli sitten tänään kuulemma selvittänyt töissä, kuinka olin juossut häntä kaupassa pakoon...
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Jotenkin vänkää että Tampereella kadonneen parikymppisen sällin tapausta käsitellään iltapäivälehdissä pääosin siltä pohjalta että jannu oli jonkinsortin miesmalli ja että ystäväpiiriin kuuluu myös missi Satu Tuomisto.. Ikään kuin se olisi jotenkin ok että jannu on mahdollisesti hypännyt/heitetty Tammerkoskeen tjsp, mutta kenkkua on se että kyseessä on "pretty boy" ja missit järkyttyy sellaisista. Vaikka joku arkistokuva melko varmasti onkin niin Satu Tuomiston kuva Iltalehden nettiversiossa tuo aika vahvasti Zoolander-leffan mieleen.

Ja loppusilauksena koko jutulle Iltalehden nettiversiosta:
Iltalehti kirjoitti:
Lue torstain 15.10.2009 Iltalehdestä Nikon dramaattisista etsinnöistä, millaiseksi miehen työtoverit tätä kuvailevat ja mitä Miss Suomi 2008 Satu Tuomisto kertoo kaverinsa katoamisesta
Varsinainen vitsi boldattuna. Mitähän vidua missibimbo osaa katoamisesta kertoa? "No Niko niinku oli niinku pitämässä niinku kivaa vaa kavereide kaa ku Nikolla on niinku hyvä ja niinku lämmin sielu ja sit se niinku lähti kotii turvaa ja lämpimää ja sit sille niinku sattu jotai ja mua nii pelottaa et mitä jos sille sattu jotai ikävää. Mä en niinku haluis et kellekkää sattuu mitää ikävää. Wööldpiis!"
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho

Ei kyllä todellakaan tiedä itkeäkö vai nauraa Iltalehden nettitoimitukselle. Tämäkin "uutinen" on ollut jo viikon päivät erilaisilla nettifoorumeilla videolinkeissä, mistä Iltalehden "journalistit" nykyään juttujaan kaivavat.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Baarikahakka karkasi käsistä Toledolaisessa kapakassa. No juu, pikkasen taisi pojilla lähteä nyt homma lapasesta ja mopot alkoivat keulimaan.

Olkoon vaikka miten rasistinen kommentti tahansa, niin silti pakko sanoa, että siinä taas käytiin tummaihoisten kesken jengien väliset väännöt jossa olisi voinut loukkaantua / kuolla viattomia sivullisia. Toikin persereikä mikä videon lopussa ampuu kovana poikana avoimesta ovesta / ikkunasta sisään, olisin nauranut siinä vaiheessa kun olisi omaan päähän tärähtänyt luoti, hei kato sitä saa mitä tilaa motherfucker! Ollaan niin vitun kovaa jätkää kun on aseet ja kaikki. Hoitais välienselvittelyt vaikka nyrkeillä, mutta noi aseleikit yleisillä paikoilla, perkele! Onneksi meni videolle ja onneksi noista tulee linnaa jenkeissä min. 10 vuotta, ei muuta kuin parrua peräreikään ja tiilenpäitä lukemaan! Hah hah!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta kuinka huonoja nuo jengiläiset tuossa ovatkaan ampumaan! Kyllähän tuolla räiskimisellä pitäisi saada enemmän vahinkoa aikaan. Ainakin minä saisin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kyllä tiedä itkisikö vai nauraisiko tuolle nuorten miesten nykyiselle hiusmuodille. Jos heviletit jätetään laskuista pois, puolet n. 15-25-vuotiaista nuorista herroista kampaa keskelle päätä sellaisen idioottimaisen, kalan selkäevän näköisen harjanteen, kun taas toinen puolisko näyttää siltä kuin olisivat istuneet kuumassa saunassa pipo päässä viikon.

Ovatkohan kaikki vilpittömän ylpeitä vuonna 2019 nähdessään itsensä kymmenen vuotta vanhoissa valokuvissa? "Kato Jesse, enks mä näytäkin ihan saatanan komeelta tuossa harakanpesän näköisessä, paskaisessa ja kampaamattomassa kuontalossa?"
 

J.Petke

Jäsen
Ovatkohan kaikki vilpittömän ylpeitä vuonna 2019 nähdessään itsensä kymmenen vuotta vanhoissa valokuvissa? "Kato Jesse, enks mä näytäkin ihan saatanan komeelta tuossa harakanpesän näköisessä, paskaisessa ja kampaamattomassa kuontalossa?"

Pointti tässä kirjoituksessa kyllä on. Itseäni ärsyttää paljon nuo pipopäät kenen tarvitsee kokoajan hiplata sitä etulettiä että se osoittaa varmasti sivulle.

Mutta vielä ei ole näiden nuorukaisten voittanutta. Kuvassa erilainen nuori parin vuosikymmenen takaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei kyllä tiedä itkisikö vai nauraisiko tuolle nuorten miesten nykyiselle hiusmuodille. Jos heviletit jätetään laskuista pois, puolet n. 15-25-vuotiaista nuorista herroista kampaa keskelle päätä sellaisen idioottimaisen, kalan selkäevän näköisen harjanteen, kun taas toinen puolisko näyttää siltä kuin olisivat istuneet kuumassa saunassa pipo päässä viikon.
Arght. Eikö 70-, 80- ja 90-luvuilla muka ollut tyylivirtauksia ja massailmiöitä? Aina tätä samaa vinkumista. Kertokaa nyt jumankauta mille vuosikymmenelle sitä pitäisi jämähtää, ettei tarvitse pelätä 501-kansan herjoja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Arght. Eikö 70-, 80- ja 90-luvuilla muka ollut tyylivirtauksia ja massailmiöitä?
Ei ikinä näin törkeitä. Tai sitten minä olen vain vanhempi kuin edellisillä vuosikymmenillä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ikinä näin törkeitä. Tai sitten minä olen vain vanhempi kuin edellisillä vuosikymmenillä.

Kyllä se vaan taitaa toveri Paha olla niin, että me tulemma vanhaksi! Tarkemmin kun käy miettimään niin kyllähän sitä omassa nuoruudessaankin oli ihan hirveitä viritelmiä ja muoti-ilmiöitä. Mutta onneksi itse ei koskaan sortunut niihin... Paitsi ihan vaan lavastettuja valokuvaustilanteita varten... Ei ne valokuvat muuten ole selitettävissä!
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Ei kyllä tiedä itkisikö vai nauraisiko tuolle nuorten miesten nykyiselle hiusmuodille. Jos heviletit jätetään laskuista pois, puolet n. 15-25-vuotiaista nuorista herroista kampaa keskelle päätä sellaisen idioottimaisen, kalan selkäevän näköisen harjanteen, kun taas toinen puolisko näyttää siltä kuin olisivat istuneet kuumassa saunassa pipo päässä viikon.
Taidat siis pitää hevilettiä jotenkin fiksumpana kun esimerkiksi hieman päältä laittaa pystyyn hiusta. Ymmärrän kommenttisi, jos vedetään semmonen tosiaan evä siihen pään päälle. Niitähän ei edes näe paljoa, ja jos näkee niin he luulevat olevansa jotenki erikoisen muodikkaita kun on keksinyt laittaa limaisesti geelillä letin pystyyn. Mutta että heviletti olisi jotenkin sen siistimpi kuin että fledaa laittaa vähän siististi pystyyn pään päältä, niin eiköhän ne heviletit ole aikalailla niitä paskaisimman ja likaisimman näkösiä kuontaloita.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tarkemmin kun käy miettimään niin kyllähän sitä omassa nuoruudessaankin oli ihan hirveitä viritelmiä ja muoti-ilmiöitä.
Oli oli. Kyllä mullakin oli heviletti ja farkkutakin selässä Motörhead-selkälippu joskus -84... 70-luvun puolivälissä käytin jopa villaisia sukkahousuja! Silti, nuo jutut ei hävetä. Vaikka olisin näyttänyt Matti Nykäseltä ja käyttänyt poolopaitoja, mullettia ja neonväristä takkia, sekään ei hävettäisi. Mutta perkele, jos pitäisi näyttää siltä kuin nykynuoriso... Sitä en antaisi itselleni anteeksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta että heviletti olisi jotenkin sen siistimpi kuin että fledaa laittaa vähän siististi pystyyn pään päältä, niin eiköhän ne heviletit ole aikalailla niitä paskaisimman ja likaisimman näkösiä kuontaloita.
No kato nyt perkele vaikka tätä. Kävelisitkö kadulla tällainen... pehko päässäsi? Minä en.

Taidat siis pitää hevilettiä jotenkin fiksumpana kun esimerkiksi hieman päältä laittaa pystyyn hiusta.
Ka enpä juuri sen fiksumpana. Siksi rajasin heviletit pois että niitä on aina tietty prosentti nuorisosta, se "muoti" ei mene ohi kai ikinä.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No kato nyt perkele vaikka tätä. Kävelisitkö kadulla tällainen... pehko päässäsi? Minä en.
Häh? Jos muu tyyli on tuohon sopiva, niin miksi ei? Ei toki sovi korkeavyötäröisten farkkujen, purjehduskenkien ja poolon kanssa, mutta mitä se nyt on sulta pois, jos joku noin päänsä päättää koristella.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Häh? Jos muu tyyli on tuohon sopiva, niin miksi ei? Ei toki sovi korkeavyötäröisten farkkujen, purjehduskenkien ja poolon kanssa, mutta mitä se nyt on sulta pois, jos joku noin päänsä päättää koristella.
Viimeisen päälle laatutekstiä!!! Allekirjoitan! Oikeen nauratti kun oli osuvia nuo sinun vaateriepujen nimitykset :D

Ja tuo Evilin linkittämä lettihän oli peijoonan tyylikäs. Itseasiassa kävelisin ihan mielellään ja eipä muuten kovin kaukaa liippaa oma letti tuosta.. No ei oo ihan noin tyylikäs mutta saman suuntainen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
mitä se nyt on sulta pois, jos joku noin päänsä päättää koristella.
Ei se olekaan, näyttää vaan typerältä. Siitähän tämä juttu lähti etten tiennyt itkeä vai nauraa, ei siitä että olisin kieltämässä ihmisiltä oikeutta näyttää idiootilta.

Varmasti on sitä naista enemmän kun sulla.
Varmasti. Minä olen naimisissa, mulla on yksi.

Onkos muuten pojilla itsellään tuollaiset harakanpesät kun näyttää kalikka kalahtaneen, vai muutenko vain puolustatte tomppelitukkaisia?
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Onkos muuten pojilla itsellään tuollaiset harakanpesät kun näyttää kalikka kalahtaneen, vai muutenko vain puolustatte tomppelitukkaisia?

Tuosta teikäläisen kirjoituksen ylemmästä kirjoituksestani selviää.

Voisin veikkailla, että Mr. Pahis on jostain päin pohjanmaata. Yhtä junttimainen näyttäisi tuo teikäläisen ajatusmaailma tyylistä olevan.

Tyyli on aika monipuolinen juttu. Erilainen kampaus käy erilaiseen stailiin. Kyllä minäkin ihmettelisin jos jollakin hipillä olisi mustanpuhuva rasvainen heviletti. Sellainen letti kun ei käy kun Mettalica-paitaiselle ja mustat ketjulla varustetulle Levi's 501 omistavalle hevijäbälle. Se on tyyliä sekin, mutta ei välttämättä meikän makuun. Silti en itke enkä naura kyseisen tyylisille ihmisille.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei se olekaan, näyttää vaan typerältä. Siitähän tämä juttu lähti etten tiennyt itkeä vai nauraa, ei siitä että olisin kieltämässä ihmisiltä oikeutta näyttää idiootilta.
Jaaps. Miksi tuo näyttää mielestäsi idiootilta? Onko kaikki sinun tyylistäsi poikkeava idioottimaista?

Onkos muuten pojilla itsellään tuollaiset harakanpesät kun näyttää kalikka kalahtaneen, vai muutenko vain puolustatte tomppelitukkaisia?
Ei ollenkaan, melko lyhyt on tukkain. En puolusta ko. jamppoja, lähinnä vain ihmettelen yksioikoisuuttasi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voisin veikkailla, että Mr. Pahis on jostain päin pohjanmaata. Yhtä junttimainen näyttäisi tuo teikäläisen ajatusmaailma tyylistä olevan.
Pohjois-Karjalan takamettistä. Täällä päin opetettiin, että jos tukkaa on, se pestään ja kammataan eikä kuljeksita ympäriinsä röllipeikon näköisenä. Vaikka juntteja ollaankin, niin ymmärretään tyylin olevan jotain arvokasta ja pysyvää, ei hetkellisiä muoti-ilmiöitä.

Tämän nykyisen tuulentuivertaman äklötyksenkin on varmasti keksinyt joku humoristinen kampaajahintti ihan vittuillessaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös