Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 022 626
  • 12 976

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Koivuranta varmaan keksisi ratkaisuksi jääkiekon tylsyyteen yhdistää lajin vaikkapa kolmiloikan kanssa, niin yhdistyisi kaksi erilaista lajia.
Hah haa, olitpa hauska.

Kyllähän tuo ihan susi oli tuo yhdistelmäkilpailu (vaikkei vielä ole päättynytkään) ja siksipä otinkin siitä opikseni enkä katso koko Liberacen mm-kisoja enää kertaakaan.
Viisas päätös, ei tuollaista turhanpäiväistä ininää enää jaksaisikaan lukea.

Turha sitten itkeä jos moni muukin tekee niin ja katsomäärä on 7 tai 8 riippuen lasketaanko sukulaiset mukaan.
Juu, varmasti itketään ja kovasti, kun muutama Jan-Ari jättää kisat katsomatta. Jos ei kiinnosta, niin silloin on varmasti parasta jättääkin katsomatta. Win-win tilanne.
 

Johnnie

Jäsen
Itkettää kun mulla on nykyään aivan karmeita ilmavaivoja! Karmean hajuisia
pommeja tulee joka toinen minuutti, ja tuntuu tarttuvan vaatteisiinkin, joten
elän käytännössä kokoajan pierunhajussa. Kavereilleni kun valittelen vaivaani
heitä kyllä naurattaa... Mutta kyllä naurut on yleensä hyytyneet kun sopivasti
leyhyttelen naamalle paskanhajua. Joo tämäpä tästä, pitäisi varmaan mennä lääkärille valittelemaan...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itkettää kun mulla on nykyään aivan karmeita ilmavaivoja! Karmean hajuisia
pommeja tulee joka toinen minuutti, ja tuntuu tarttuvan vaatteisiinkin, joten
elän käytännössä kokoajan pierunhajussa. Kavereilleni kun valittelen vaivaani
heitä kyllä naurattaa... Mutta kyllä naurut on yleensä hyytyneet kun sopivasti
leyhyttelen naamalle paskanhajua. Joo tämäpä tästä, pitäisi varmaan mennä lääkärille valittelemaan...

Olen pahoillani ilmavaivoistasi.

Liialliset ilmavaivat kuitenkin lähes aina liittyvät ruokavalioon, yleensä liialliseen hiivaan, joten katsopa onko ruokavalio jotenkin muuttunut.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Karmean hajuisia pommeja tulee joka toinen minuutti, ja tuntuu tarttuvan vaatteisiinkin, joten elän käytännössä kokoajan pierunhajussa.

Jos sussa on yhtään miestä niin hakeudu hoitoon. Suoliston ongelmat kyllä pystytään selvittämään ja hoitamaan. Tosiaankin naurettavaa avautua moisesta asiasta täällä Jatkoajan keskustelufoorumissa. Ei tiedä itkiskö vai nauraisko...?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuo Kolehmainen / Savinainen -keskustelu alkaa jo mennä tälle itkeäkö vai nauraa -osastolle. Savinaisen loukkaantumisessa ei totisesti ole mitään hilpeää, päinvastoin. Mutta tämä Jatkoajan loputon eipäs-juupas väittely, osuiko päähän, ei osunut, oliko tahallinen vai vahinko yms yms. Senkun vaan vatvotte asiaa, mutta jotenkin alkaa naurattaa tuo lähes 500 viestin ketju ja sen muutamat aktiiviset kirjoittajat. Tämä on kai sitten sitä draamaa ja rytinää..
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Tuo Kolehmainen / Savinainen -keskustelu alkaa jo mennä tälle itkeäkö vai nauraa -osastolle. Savinaisen loukkaantumisessa ei totisesti ole mitään hilpeää, päinvastoin. Mutta tämä Jatkoajan loputon eipäs-juupas väittely, osuiko päähän, ei osunut, oliko tahallinen vai vahinko yms yms. Senkun vaan vatvotte asiaa, mutta jotenkin alkaa naurattaa tuo lähes 500 viestin ketju ja sen muutamat aktiiviset kirjoittajat. Tämä on kai sitten sitä draamaa ja rytinää..

Itse olen ottanut periaatteeksi, että noihin yksittäisiä taklauksia ja tappeluita käsitteleviin ketjuihin en mene, sillä samanlaista kakkaa ne ovat aina, nimet vain vaihtuvat. Eilisen puolella sitten kuitenkin vastoin periaatteitani klikkasin tuon yllämainitun ketjun auki ja luin muutaman sivun. Ei itkettänyt, eikä pahemmin naurattanutkaan, lähinnä vitutti. Parempi siis pysyä jatkossakin erossa vastaavista ketjuista.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tuo Kolehmainen / Savinainen -keskustelu alkaa jo mennä tälle itkeäkö vai nauraa -osastolle.
BitterX sen aika hyvin siellä summasi.

SM-liigan linja, ottelurangaistus, vastustajan kunnioittaminen, Scott Stevens, Muukkonen, linjattomuus, taklattavan vastuu, pää ylös, NHL:ssä niin ja näin, tuomarit on perseestä, kuittivihko, kun sekin sitä ja tätä, hyppy, kyynärpää, myöhästynyt, vastata teoistaan...

Nää ketjut on niin nähty. Oikeastaan riittäisi, kun kaivais aina jonkun vanhan taklausketjun esiin ja vaihtais vaan pelaajien ja joukkueiden nimet.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
BitterX sen aika hyvin siellä summasi.

Varsinkin tuo Scott Stevens top-10 taklaukset on niin helvetin naurettavaa kamaa.
Jokainen kerta kun kolahtaa tulee sen joku laittamaan ja jälleen ainakin kaksi kirjoittajaa joiden anti ei koko ketjuun on sen yhden viestin verran.
"NHL:ssä ei olisi tullut edes jäähyä...tästä vähän mallia miten taklataan.... jne
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Henkilökohtaisesti minä olen itse sitä sitä mieltä, että wanha ja wäsynyt päähän kohdistuneen ja päähän osuneen taklauksen erojen pohdiskelu sen seitsämännen miljoonannen kerran on kyllä vielä naurattavampaa.
 

M10

Jäsen
Juu, se on selvää, että ei Savinainen ole tuossa mitenkään katkera. Säälittävää sen sijaan on tämä anteeksipyynnön nostaminen esille maikkarin toimesta.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hähää! Meikäpoika tarkasteli näin yön ensitunteina Väestönrekisterikeskuksesta ihmisten nimiä.

Tiesittekö että Suomessa elää mm.

-44 Pelleä
-23 Omenaa
-14 Mansikkaa
-4 Babaria
-1 Nigga
-1 Musta
-1 Bambu

Erilaisuus kunniaan myös nimissä!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Hähää! Meikäpoika tarkasteli näin yön ensitunteina Väestönrekisterikeskuksesta ihmisten nimiä.

Tiesittekö että Suomessa elää mm.

-44 Pelleä
-23 Omenaa
-14 Mansikkaa
-4 Babaria
-1 Nigga
-1 Musta
-1 Bambu

Erilaisuus kunniaan myös nimissä!

No mulle ei ole 31 ikävuoden aikana vieläkään selvinnyt, miten joku voi antaa lapselleen nimeksi Yrjö... "Hei, Yrjö tulee!"... "Vittu mä mitään ämpäriä tartte, faija tulee tuolta"...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Väestörekisterikeskuksen nimipalvelun mukaan Suomessa on kastettu:

1 Homo (mies, nimi annettu aikavälillä 1900-1919)
1 Lerssi (nainen, 1940-1959)
3 x Enkeli (1 mies, 2 naista, 2000-2007)
5 x Gandalf (1 nainen 1960-1979, 4 miestä 1980-2007)
5 x Frodo (1960-2007, kaikki miehiä)
4 x Prinsessa (kaikki naisia, 1980-1999 1kpl, ja vuonna 2008 peräti 3 kpl, tulossa siis muotiin)
5 x Melena (=tumma veriripuli, 1800-luku - 2007, kaikki naisia)
1 Heman (mies, 1980-1999)
3 x Xena (3 naista, 1980-2007)
1 Tarzan (mies, 1960-1979)
2 x Kalu, (1960-1979, 1 mies, 1 nainen)
10 x Baby (1800-luku-2007, kaikki naisia)
49 x Muna (1920-2007, kaikki naisia)
3 x Kuopus (1900-2007, kaikki miehiä)
1 x Joutsen (1980-1999, mies)
1 x Pieni (1 nainen, 1800-luku)
1 x Pili (1 nainen, 1960-1979)
2 x Suu (1 nainen 1920-1939, 1 mies 1940-1959)

Uskovatkohan erikoisuutta tavoittelevat vanhemmat tosissaan Homo Kalu Enkeli Räsäsen, Lerssi Muna Prinsessa Hämäläisen tai Pieni Pili Virtasen kiittävän heitä ensimmäisenä koulupäivänään siitä, ettei heitä voida sekoittaa vahingossa samannimisiin luokkakavereihin?

EDIT: Tai vaikkapa jos nimenä on Muna Haukka
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
No mulle ei ole 31 ikävuoden aikana vieläkään selvinnyt, miten joku voi antaa lapselleen nimeksi Yrjö... "Hei, Yrjö tulee!"... "Vittu mä mitään ämpäriä tartte, faija tulee tuolta"...

Meikäläiselle tulee vaan aina näistä mieleen kun nämä nimetyt henkilöt on vauvoja vielä. Miettikää nyt, "ooooi, kuinka söpö vauva, mikä hänen nimensä on?""Yrjö"... Yrjö-vauva.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikös hän ole se Päivi Räsäsen poika, joka kiukutteli lehdissä asti, kun armeijassa olisi pitänyt leikata fantsut enkelinkiharat pois?

Eikös se ollut juuri tämä Päivi joka kiukutteli tuosta eikä niinkään tämä poika?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mäkimiesten heikkojen esitysten syiden etsintä on täydessä vauhdissa. Huonot kelit ja saunan puute on jo nostettu esiin. Mitähän vielä?
Lainaus tuosta uutisesta:

- Olemme maailmancupissa tottuneet menemään johonkin pieneen, nättiin hotelliin, joka on yleensä vielä valittu siten, että siellä on suomalaistekoinen sauna tarjolla. Sitten tullaan tänne neuvostoaikana tehtyyn rakennuskompleksiin ja taivaalta sataa lunta ja räntää. Sellaisen käsitteleminen vaatii sitä, että on ollut ennenkin näissä ympyröissä. Hautamäkeä lukuun ottamatta muut olivat pikkuisen ihmeissään, että missä mennään, Väätäinen myöntää.

Mielestäni Väätäinen pistää ihan kokemattomuuden piikkiin, eikä saunan puutteen.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kyllä vain kokenut mäkihyppääjä voi oikeasti tietää että miltä tuntuu kuin taivaalta sataa lunta ja räntää. Ei jestas sentään, palkatkoon vaikka minut konsultiksi keksimään parempia tekosyitä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Pitäisi jo oppia, ettei sinne Iltalehden sivuille vaan kannata mennä... Pitäisikö allaolevaa tilastoa itkeä vai nauraa?

Iltalehti.fi kirjoitti:
Luetuimmat jutut - 12 tuntia
1. Ups, biksuistasi näkyy läpi, Rihanna! - Katso kuvat!
2. Miss Suomi: Elsi kirii ykköseksi
3. Lindan vanhemmat hulluna vauvasta
4. Anssi Koivuranta kisojen kuumin uros - katso kuvagalleria!
5. Rihanna palasi väkivaltaisen poikaystävänsä luo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös