Ehkä minä olen allekirjoitukseni ansainnut...Minähän varoitin. Tosin jälkiviisaasti jälkikäteen.
Ehkä minä olen allekirjoitukseni ansainnut...Minähän varoitin. Tosin jälkiviisaasti jälkikäteen.
Ehkä minä olen allekirjoitukseni ansainnut...
Toiset ilmeisesti saa yhteiskunnalta ja muilta ihmisiltä anteeksi, toiset ei. Entinen opettajani sai anteeksi, luulisin. Tappoi, mutta on nykyään ihan arvostetussa virassa. Tai ainakin oli, en tiedä mitä nykyään.En minäkään enkä verrannutkaan noita tapauksia keskenään. Otinpahan vain esille esimerkkinä siitä, minkä hinnan voi joutua maksamaan hetken hairahduksesta melkein lopun ikäänsä.
Toistan vielä, jos on jäänyt huomaamatta, etten ole puolustelemassa täällä rikoksentekijöitä, näkökulmani on hieman toisaalla.
Niin ja tuossa liigassa pitää vielä olla tiettyä sukupuoltakin.Vaikeaksi menee joukkueiden muodostaminen jos pitäisi ottaa väkisin joukkueeseen ainakin yksi edustaja erilaisista etnisistä ryhmistä ja varmaan myös kaikki seksuaaliset suuntaukset olisi hyvä olla edustettuna. Ei sillä niin väliä osaako pelata...
Naisten joukkuekuvasta nousi iso kohu – huomio kiinnittyi yhteen kiusalliseen seikkaan
Arsenal tunnustaa sosiaalisessa mediassa esiin nostetun ongelman.www.is.fi
Vaikeaksi menee joukkueiden muodostaminen jos pitäisi ottaa väkisin joukkueeseen ainakin yksi edustaja erilaisista etnisistä ryhmistä ja varmaan myös kaikki seksuaaliset suuntaukset olisi hyvä olla edustettuna. Ei sillä niin väliä osaako pelata...
Naisten joukkuekuvasta nousi iso kohu – huomio kiinnittyi yhteen kiusalliseen seikkaan
Arsenal tunnustaa sosiaalisessa mediassa esiin nostetun ongelman.www.is.fi
Kauan sitten oli nuori valkoinen poika nimeltä Neil Armstrong, joka ei lannistunu siitä ettei muut olleet menneet kuuhun ennen häntä. Ei miettinyt mahtuuko hän tuonne kun ei ole samankaltaisia joita seurata, vaan meni itse esikuvaksi muille.– Jos seuraa liigaa, näkee paljon valkoisia pelaajia. Jos on nuori musta tyttö, saattaa ajatella, ”mihin minä mahdun tuonne. Onko se minulle”, Whelan pohti.
Olisivat vieneet nuo tölkit kaatopaikalle, kuten Hollolassa 1976.
”kertoi poliisille esitutkinnassa, ettei muista tapahtumista mitään.”
”kertoi poliisille esitutkinnassa, ettei muista tapahtumista mitään.”
Jostain syystä ei yllätä yhtään.
Varsinkin jo olut olisi ruotsalaista. Ympyrä olisi sulkeutunut makua myöten.Lienee turvallista veikata, että kyseessä ei ole ollut "raittiusliikkeen mies"- Lieneekö kusihätäkin vielä hankittu kaljan voimalla. Ympyrä sulkeutui.
Kyllähän nuo voisi pestä ellei kussut tölkkien läpi. Ei vessojakaan tuhota jos joku kusee lattialle.
Onhan se aika riskaapelia hommaa alkaa myymään kaljaa jonka päälle on kustu. Tuskin yks fin lavallinen kaljaa tuntuu s-ryhmällä missään. Itse olen tuolla Inexillä aikoinaan työskennellyt 6 vuotta ja aika tarkkoja ovat laadusta ja hyvä niin. Siellä menee tavaraa paskaksi niin paljon että ei sitä edes usko ennen kuin näkee.Kyllähän nuo voisi pestä ellei kussut tölkkien läpi. Ei vessojakaan tuhota jos joku kusee lattialle.
Kovia kaljamiähiä ei haittaisi yhtään moinen. Kyllä hukkaan tässä meni ölppänät :)Samaa ajattelin, mutta ei tuo vertauksesi nyt ihan toimi. Tölkistä juodaan niin, että se osuu suuhun/huuliin. Ainakaan minä en käytä vessan lattiaa samalla tavalla.
Someraivo repesi!Onhan se aika riskaapelia hommaa alkaa myymään kaljaa jonka päälle on kustu. Tuskin yks Ffn lavallinen kaljaa tuntuu s-ryhmällä missään. Itse olen tuolla Inexillä aikoinaan työskennellyt 6 vuotta ja aika tarkkoja ovat laadusta ja hyvä niin. Siellä menee tavaraa paskaksi niin paljon että ei sitä edes usko ennen kuin näkee.
Onhan siitä toki voinut ehtiä Tiina ja Markku siivuttaa muutaman tölkin ennenkuin ureankäry on ehtinyt henkilökunnan sieraimiin(hymiö).Someraivo repesi!
Tiina ja Markku Vantaalta ovat varmoja, että joku on varmasti kussut heidän oluttölkkeihinsä. Pää on kahden päivän oluet juonnin jälkeen omituisen kipeä. ”Me vaadimme kaupalta uudet kaljat korvaukseksi!”
Kunnon kaljamäenmiehet ei olisi edes käyttäneet hanan alla. Siitä vielä kun palauttaa hylsyt niin aijai. Tilipäivä.Kovia kaljamiähiä ei haittaisi yhtään moinen. Kyllä hukkaan tässä meni ölppänät :)
Tämäkin riippuu vaan ja ainoastaan ns.pelikunnosta. Järjestelykysymys.Samaa ajattelin, mutta ei tuo vertauksesi nyt ihan toimi. Tölkistä juodaan niin, että se osuu suuhun/huuliin. Ainakaan minä en käytä vessan lattiaa samalla tavalla.
Kokonaan en päässyt lukemaan maksumuurin takia, mutta ihan tarpeeksi.
Jouko, 41, teki suoraa lähetystä 42 päivän ryyppyputkestaan ja kertoo saaneensa siitä hurjan summan rahaa. Täysin tuntemattomat katsojat maksoivat, jotta Jouko ryyppäisi lisää. Joukolle se oli työtä. Nyt hän on katkolla.
Nyt puhuu 42 päivää suorassa lähetyksessä ryypännyt Jouko, 41 – Väittää tienanneensa hurjan summan: "Suomessa se vaan menee niin"
Jouko olisi voinut tehdä jatkoa tähän ja kuvata kun lusii krapulansa niinkuin mies. Siitäki olisi tullut varmaan hyvät massit. Nyt ne ovat varmasti pumppanneet Joukon täyteen rauhoittavia tuolla katkolla. Se on itsensä pettämistä Jouko.Kokonaan en päässyt lukemaan maksumuurin takia, mutta ihan tarpeeksi.
Jouko, 41, teki suoraa lähetystä 42 päivän ryyppyputkestaan ja kertoo saaneensa siitä hurjan summan rahaa. Täysin tuntemattomat katsojat maksoivat, jotta Jouko ryyppäisi lisää. Joukolle se oli työtä. Nyt hän on katkolla.
Nyt puhuu 42 päivää suorassa lähetyksessä ryypännyt Jouko, 41 – Väittää tienanneensa hurjan summan: "Suomessa se vaan menee niin"