Muttet laittanut ignoreen tai lähettänyt yksäriä? Olen hämmästynyt.Raportoin.
Muttet laittanut ignoreen tai lähettänyt yksäriä? Olen hämmästynyt.Raportoin.
Raportoin.
Tänään katselin kaupassa vierestä kun virolainen rakennusmies poisti maskin kasvoiltaan ja nuoli sormiaan jotta saisi muovipussin auki..
Tänään katselin kaupassa vierestä kun virolainen rakennusmies poisti maskin kasvoiltaan ja nuoli sormiaan jotta saisi muovipussin auki..
Mikäs pelle se sinä olet? Olin myynyt hänelle tavaraa, hän on virolainen, tämän pystyi päättelemään puheesta ja henkilökortista. Molemmilla oli maskit ja lisäksi pleksi myyntitiskillä.I feel you bro. Muistitko varmasti mitata sen turvavälisi häneen, jos kerran vieressä katselit?
On tämä maailma varmaan menossa parempaan suuntaan, kun miettii että tällainen virolaismiehen tempaus herättää jossakussa tuntemuksia. Ja mistä muuten tiesit herran olevan virolainen..?
Toki, sinunkin kauppareissusi voisi/olisi voinut olla hiukka vähemmän ihmetystä aiheuttava, jos et keskittyisi katselemaan vierestä mitä muut tekevät tai jättävät tekemättä.
Mikäs pelle se sinä olet? Olin myynyt hänelle tavaraa, hän on virolainen, tämän pystyi päättelemään puheesta ja henkilökortista. Molemmilla oli maskit ja lisäksi pleksi myyntitiskillä.
Keneen se olisi sen koronan voinut siinä tartuttaa sitä pussia availlessaan? Tai keneltä se olisi sen koronan siinä voinut saada sitä pussia availlessaan? On meillä (tai siis sinulla tässä tapauksessa) suuret murheet, jos yhden asiakkaan maskinpoisto ja sormien nuoleminen aiheuttaa tällaisen poikkeavan reaktion jossakin...
Ei varmaan kehenkään siinä juuri nuollessaan. Mutta sormissaan on sen jälkeen sylkeään ja kun sitten niillä sormillaan koskee kaupassa johonkin, niin on mahdolliset syljessä olevat koronapartikkelit siinä koskemallaan pinnalla. Ja sitten kun joku koskee siihen pintaan, niin on käsissä jne.
Ei toi nyt niin vaikeata pitäisi olla tajuta.
Puroja?mitähän me penskana tehtiin sadepäivisin.
Eiks joku sanonta mennyt että sadepäivänä ne jotkut pelaa lautapelejä, mutta mitähän me penskana tehtiin sadepäivisin. En kyllä muista.
Eiks joku sanonta mennyt että sadepäivänä ne jotkut pelaa lautapelejä, mutta mitähän me penskana tehtiin sadepäivisin. En kyllä muista.
Aamun Hesarista luettua. Joku on ostanut Twitterin perustajan ensimmäisen twiitin 2,9 miljoonalla Yhdysvaltain dollarilla. Mitä helvettiä! Mitä joku kostuu jonkun twiitin omistamisesta, kun eikö se siellä netissä ole kuitenkin kaikkien luettavissa. Ei jumalauta, jos mulla olisi kolme miljoonaa liikaa niin kyllä sille löytyisi käyttöä ihan mistä tahansa muualta.
Pelastustehtävät | Aikuinen mies kiipesi suurjännitejohdon pylvääseen Helsingin Mustikkamaalla lauantaina, pelastusoperaatio kesti lähes kaksi tuntia
Pelastusoperaation kului lähes kaksi tuntia, sillä voimajohdoista jouduttiin ensin katkaisemaan sähköt.www.hs.fi
Vaikka voisi itkeä tai nauraa, niin eniten tällainen kuitenkin vituttaa. Miten saatanan separi pitää olla, ettei ymmärrä, että noihin suuriin sähkölinjoihin kiipeäminen on hengenvaara, ja jos henki ei lähde, niin suuri pelastustehtävä.
Tälläkin kaverilla kävi älytön munkki, kun jäi henkiin. Julkisesti ei saisi sanoa tai toivoa mitään pahaa, mutta jos tyyppi olisi kärventynyt tuolla, niin ei olisi ollut pelastuslaitoksella ainakaan niin kiire. Vitun idiootti.
Piristävä poikkeus oli toki Mustikkamaa. Tunnetustihan Etelä-Haagan ja Munkkivuoren rajalla menevä linja on niitä suosituimpia. Asuin niillä kulmilla aikoinaan, ja muistan kyllä, kun kärventyneitä tyyppejä käytiin hakemassa tolpan nokasta. Oli vielä mukavasti kauppareissun varrella.
Helsinki on kyllä otollinen paikka näille. Isot sähkölinjat menevät ihan keskellä kaupunkia. Ei tällaista taida juuri muissa kaupungeissa olla.