Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 2 995 471
  • 12 937

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan miedosti hävettäisi, jos oma puoliso pläjäyttäisi tällaisen ilmoille.

”Suosikkibloggaaja pyysi lastenrattaiden kanssa apua junassa - syyttää konduktööriä tylystä käytöksestä”

Yllä Iltalehden kirjoitus ”suosikkibloggaajan” järkyttävästä kokemuksesta.
Nää on näitä sometähtiä, jotka kuvittelevat maailman pyörivän heidän ympärillään. Kun näin ei olekaan, niin KAMALAA.

ps. Voi sitä pyytää toisilta matkustajiltakin apua niiden kärryjen kanssa jos ei kukaan tajua tulla auttamaan
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulikohan tuolle "suosikkibloggaajalle" mieleen, että sillä konnarilla voi olla muitakin töitä? Konnarihan oli sanonut, että katsotaan, missä päin junaa olen. Varmaan samalla asemalla jäi muitakin matkustajia pois, ja kyllä yleensä joku tajuaa auttaa noita lastenrattaita työnteleviä, jos apua tarvitsevat.

Olisi vielä sanonut, että "etsä tiedä kuka mä oon".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En tiedä onko kyse saman sarjan ihmisistä jotka ovat Lahdessa loukkaantuneet kun bussikuski ei tullut auttamaan heitä vaan kanssamatkustaja auttoi vaunut kyytiin. Siis tuohon on ihan normaalia toimintaa täällä päin että nostetaan vaunut/rattaat kyytiin eikä siinä kuskia tarvita. Itsekin olen sitä monesti tehnyt ja on ollut mukava auttaa toisia. Eikä ole kovin kiva jos vastaus on että odotan kuskia. Kun kaikkien matka sujuisi paljon sujavammin kun annetaan toisten auttaa ja kuskin ajaa.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Saimaannorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Varmaan pitäisi itkeä, mutta lensi kahvit kirjaimellisesti näppikselle kun näin kuvan.

Jos Peter joskus vapautuu, pahoin pelkään että avioliitto hajoaa palasiksi maailman meriin.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Ihan miedosti hävettäisi, jos oma puoliso pläjäyttäisi tällaisen ilmoille.

”Suosikkibloggaaja pyysi lastenrattaiden kanssa apua junassa - syyttää konduktööriä tylystä käytöksestä”

Yllä Iltalehden kirjoitus ”suosikkibloggaajan” järkyttävästä kokemuksesta.
Eikös tää sama muija itkenyt vähän aikaa sitten Kampin hisseistä ja niissä olleista teineistä? Varmaan kannattaisi jättää ne vaunut kotiin ja vauva kantoon tai jäädä suoraan kotiin jos elämä on noin perkeleen vaikeaa koko ajan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Varmaan pitäisi itkeä, mutta lensi kahvit kirjaimellisesti näppikselle kun näin kuvan.


Muija lienee sekopää, joka haluaa vain julkisuutta. Ja sitä kyllä Madsenin vaimona saa. Ei toki varmaan toivotun kaltaista.

"Koska tunnen hänet oikeasti, minulla on oikeus sanoa, että olen onnekas saadessani olla kauniin, älykkään, lahjakkaan ja mitä empaattisimman miehen kanssa."

Mitä nyt tappoi ja paloitteli yhden ruotsalaistoimittajan. Hyi saatana, tuota elukkaa ei pidä päästää koskaan vapaaksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Noh, jos Salossa asuu niin mitä voi odottaa no eipä yhtään mitään. Siinähän on meri vieressä ja joki, siellä voivat yhdessä harrastella.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nää on näitä sometähtiä, jotka kuvittelevat maailman pyörivän heidän ympärillään. Kun näin ei olekaan, niin KAMALAA.

ps. Voi sitä pyytää toisilta matkustajiltakin apua niiden kärryjen kanssa jos ei kukaan tajua tulla auttamaan

Elämästään voi kirjoittaa kaiken kansan luettavaksi, mutta apua ei kyetä muilta matkustajilta pyytämään. Mikä siinä niin kamalaa on?

Hölmöä uhriutumista.
”Pastak kertoo konduktöörin myöhemmin tulleen paikalle ja tarjonneen apua, mutta hän ei enää hyväksynyt tämän apua.
– Minulle tuli semmoinen olo, että hän on niin aggressiivinen, etten uskalla luottaa rattaita hänelle.”
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Helsinkiläinen rock-areena siirtyy Puhoksen ostarille!
Pilvikauppiaat lyö kädet ristiin (kielikuva), kun HOK toimittaa potentiaaliset asiakkaat mestoille.
Ilmeisesti loppuunajateltu toimi, todella win-win tilanne.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oheinen otsikko Ilta-Sanomissa. Käsittämätön.

Juot ehkä tarpeeksi vettä, mutta juotko sitä oikein? Yleinen myytti aineenvaihdunnasta ja muut asiat, jotka veden juonnista on hyvä tietää
Mie join vettä, siis ihan pelkkää vettä, viimeksi ehkä joskus 1986. Juon vissyä, limuja, mehuja, kahvia, alkoholeja. Eikös niissä kaikissa ole vettä? Pelkkä vesi ei oo mun juttu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mie join vettä, siis ihan pelkkää vettä, viimeksi ehkä joskus 1986. Juon vissyä, limuja, mehuja, kahvia, alkoholeja. Eikös niissä kaikissa ole vettä? Pelkkä vesi ei oo mun juttu.
Hampaat tykkää
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mie join vettä, siis ihan pelkkää vettä, viimeksi ehkä joskus 1986. Juon vissyä, limuja, mehuja, kahvia, alkoholeja. Eikös niissä kaikissa ole vettä? Pelkkä vesi ei oo mun juttu.
Vettä käytetään pesuun. Maitoa juodaan ruoan kanssa. Alkoholeja viihdykkeeksi. Ja hc- tyypit juo spermaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siteerasin Kierrätyskeskuksen hassutteluketjuun (Jääkiekko in english) suomalaista jääkiekkovalmentajaa rallienglanniksi käännettynä -----> 2vk pelikieltoo. On tää kyllä yks vitun Disneyland tää palsta...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuttuni oli käynyt lomamatkalla Ranskassa ja on nyt tuohtunut ettei kukaan, varsinkaan Yle kertonut että Nizzassa ei kulkenut julkiset ja kaduilla oli (meluavia) mielenosoittajia. Täytyy kyllä aika kuplassa elää ettei ole kuullut Ranskan lakoista ja mielenosoituksista (koskien eläkeuudistusta). Vaikka uutisissa puhuttiin yleensä Pariisista niin voisi kyllä olettaa että muuallakin maassa voisi olla lakkoja. Loma meni pilalle kun piti kävellä paljon, käyttää taksia (kallista) eikä päässyt Monacoon. Voi hitsi... Elämä on...
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Siitä ei juuri hc:mmaksi enää tyyppi mene. Omin käsin lypsetyllä siemenellä aamu käyntiin ja taisi päästä saunasolmuunkin, guru kun oli. Harmillisesti jäi Tapion temppeli (vai minkä jumaluuden olikaan) löytymättä kun kateellinen lahkolainen pisti keklun kylkeen ja joudutti nousua toiselle tietoisuuden tasolle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siitä ei juuri hc:mmaksi enää tyyppi mene. Omin käsin lypsetyllä siemenellä aamu käyntiin ja taisi päästä saunasolmuunkin, guru kun oli. Harmillisesti jäi Tapion temppeli (vai minkä jumaluuden olikaan) löytymättä kun kateellinen lahkolainen pisti keklun kylkeen ja joudutti nousua toiselle tietoisuuden tasolle.
Lemminkäisen temppelihän se Iorin kutsumus oli löytää. Ja tosiaan, joka aamu vääntäytyi saunasolmuun ja siinä ollessaan nautti tuubillisen itseään aamupalaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös