Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 002 407
  • 12 943

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Televisiossa esitellään nuoria, jotka haluavat maksaa korvausta koska aikovat syödä ruokaa.
Valmista sketsiviihdettä Sami Hedbergille!!
Tämä Headberg on kyllä paskin koomikko ikinä. Ne herran televisio-ohjelmat ovat kammottavaa kuraa, eivätkä jäbän stand up -keikatkaan ole ikinä edes hymähdyttäneet. Joko minulla on paska huumorintaju tai sitten jätkä on turhake. Ei kai enää nykyisin riitä huumoriksi, että ihminen on lihava? Vittu, tuli Benny Hilliä ikävä ihan ykskaks.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tämä Headberg on kyllä paskin koomikko ikinä. Ne herran televisio-ohjelmat ovat kammottavaa kuraa, eivätkä jäbän stand up -keikatkaan ole ikinä edes hymähdyttäneet. Joko minulla on paska huumorintaju tai sitten jätkä on turhake. Ei kai enää nykyisin riitä huumoriksi, että ihminen on lihava? Vittu, tuli Benny Hilliä ikävä ihan ykskaks.
On Hedbergillä yksi ansio komedian saralla, hän on inspiroinut tämän mahtavan "matki Hedbergiä" -ketjun Punk in Finlandissa: Keksi itse Sami Hedberg vitsi - Punk in Finland
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks keksiä muuta jos jengi tykkää ja maksaa. Sille Laitelalle kyllä pitää nostaa hattua kun muutti tyyliä. Vanha setti oli jotain äärinynnyn kummastelua normi-ihmisten kanssa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miks keksiä muuta jos jengi tykkää ja maksaa. Sille Laitelalle kyllä pitää nostaa hattua kun muutti tyyliä. Vanha setti oli jotain äärinynnyn kummastelua normi-ihmisten kanssa.
Aina mukavaa kuulla että ihmiset ovat hyviä suihinottajia.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mulla on lähipiirissä vain yksi Kärppä-fani, ja hänen kanssa juteltiin tuosta HPK:n maalista. Kuulemma ei ymmärtänyt yhtään, miksi HPK-fanit juhliviat vääryydellä ansaittua mestaruutta. Otin sitten esimerkiksi vastapallona Saarenheimo käsimaalin vuodelta 2003, niin siinä olikin sitten eri ääni kellossa. Ensinnäkään hän ei ollut edes varma että osuiko kiekko Saarenheimon käteen. Toisekseen sitten kun sanoi, että saattoi käydä kiekko käteen, niin hän oli aivan varma että se oli vain vahinko. Noloa tunnustaa että olen tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä, mutta koska hän on äiti niin vähän on pakko. Muuten heittäisin tuollaisen ihmisen hevonhelvettiin elämästäni.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
On Hedbergillä yksi ansio komedian saralla, hän on inspiroinut tämän mahtavan "matki Hedbergiä" -ketjun Punk in Finlandissa: Keksi itse Sami Hedberg vitsi - Punk in Finland
Piti muutama sivua tuota lueskella ja erehdyin sitten vertailun vuoksi katsomaan tuonne upitun aidon pätkän jossa Hedberg kertoo miten ei tykkää katsoa jalkapalloa. Eniten ihmetyttää miksi yleisö nauraa, tiedä vaikka tuo lopettais tai koittais keksiä jotain hauskaa lavalla kerrottavaa jos yleisö olisi hiljaa. (Ok, eniten ihmetyttää miksi tuolla ylipäätään on yleisöä.)

edit. Kävi perinteisesti ja luin sitten koko topicin läpi. Ihan hyvää vitsi huumoria tsikitsiki oli siellä.
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
Kaikille (?) Hedberg-faneille: kolmas jakso: https://www.youtube.com/watch?v=q92PQPc6Sbw
Linkki vie juutuuppiin, jossa Hedbergin Sami on Conanin vieraana.

Tää oli kyllä vähän väsyny tekele, joka on vissii kännissä tehty ja pointti on tuoda ilmi, että Hedberg on läski. Hauskaa noissa ketjun viesteissä on nimenomaan se Hedbergin puujalkatyylin, toistuvaisluonteisten vitsien ja ilveilymaneerien imitointi. Ei se, että Sami on läski.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nythän siis innolla kierrätetään muovia... Meilläkin on kerätty kierrätettävät muovit eroon energiajätteestä. Nyt luin Lokki-uutisista (Päijät-Hämeen jätehuollon asiakaslehti) että paikallinen Late-lajittelulaitos erotteleekin kierrätettävät muovit jätteestä... Kotilajittelu on siis vähän niin kuin turhaa työtä. Toisaalta voihan siinä käydä niin että voi harventaa jäteastioiden tyhjennysväliä kun erottelee muovit eroon energiajätteestä ja vie itse kaupassa käynnin yhteydessä kierrätykseen (tulee siis vähemmän jätettä jäteastiaan).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Heh, juuri olin tulossa kirjottaan samaa! Ei helvetti, aina kun kuvittelee ettei tää meininki voi enää absurdimmaksi mennä niin kuulee jotain tällaista. Tuntuu kuin nykyään elettäisiin jotain jatkuvaa kummelisketsiä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Somevalmentaja on ammatti

Ei sviddu tätä nykyaikaa.
Kun miettii sitä kuinka helposti yhdellä huonosti harkitulla fb-postauksella, tai twiitillä saa tuhoa aikaan, niin eikö somevalmentaja sikäli mikäli nimen perusteella ymmärrän tehtävänkuvan oikein ole hyvinkin tärkeä posti? :) Lisäksi some-markkinoinnin viidakossa pärjätäkseen ei liene häpeä pyytää apua ihmiseltä, joka siitä tietää. Kyllä mäkin olen elänyt aikaa, kun pressana oli Kekkonen, telkkarikuva oli mustavalkoinen, rock-musiikkia ei juuri soinut ja tv-kanavia oli kaksi, mutta vaikka lapsuus auvoista olikin, niin en jaksa käyttää voimavaroja siihen, että potkisin ehdoin tahdoin nykykehitystä vastaan, koska se on turhaa. Ajan seuraaminen on vitun paljon jännittävämpää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös