No nyt! Eli aiemmin mainitsemastani exän pikkusiskosta. Juttuhan meni näin: ollaan siis eroamassa vaimon kanssa. Hän on sydämenpysäyttävän kaunis ja uskomattoman lahjakas monellakin tavalla, mutta liittomme tuhosi hänen paha alkoholi-ja peliongelmansa sekä muutama muu pienempi juttu. Eräänä päivänä hän oli viettämässä jälleen aikaansa ryypäten erään miehen luona, jonka kanssa hänellä oli orastava suhde. Niin monet yöt olin viettänyt yksin lasten kanssa, etenkin äärimmäisen traumaattista VAIMON POIKAA rauhotellen, kun äiti ei tule kotiin, että nyt päätin pyytää jonkun kaverin pitää meille seuraa. Tämä exän pikkusisko sitten oli ainoa joka pääsi tulemaan. Pelattiin lasten kanssa Aliasta yms. Vaimo toi vittuillakseen meille viinipullon ja lähti uuden miehensä luo.
No toi mun kutsuma tyttö lähti suht ajoissa ja kun vaimo tuli himaan, niin tuloksena oli rikkoutunut vessanovi, mulla mustasilmä ja tiikerin käsittelemät kasvot. Olin siis jo nukkumassa vaimon tullessa. Noiden tekojen jälkeen vaimo lähti panemaan miesystävänsä kanssa tietysti ilman kondomia.
Viikon ajan vaimo on yllättäen tehnyt kaikkensa, jotta emme eroaisikaan sekä selvisi, että vaimo ei ollutkaan n. kk takaperin vienytkään yhdessä täyttämäämme eropaperia. Olen kertonut hakevani kuitenkin eroa, mutta auttavani hänet jaloilleen alkoholiongelmastaan. Vaimo kuitenkin yrittää ja yrittää kaikkensa saadakseen mut takaisin.
No, olemme huomenna lähdössä Tallinnaan ja TÄYSIN SATTUMALTA, siis oikeasti sattumalta tämä exän pikkusiskokin on lähdössä huomenna Tallinnaan.
Nyt kyllä jo naurattaa!