Tätä nyt tuskin tarvitsee sen kummemmin selitellä:
Torkkuuko Ilves-luotsi matsien aikana? Iltalehti.fi
Torkkuuko Ilves-luotsi matsien aikana? Iltalehti.fi
Esko Seppänen Tweettaa jotain jatkuvalla syötöllä n. 2min välein. Onko tällä miehellä elämää?
Oikeastaan pitäisi kysymän tässä, että pitäisikö itkeä vai olla vain nauramatta. Uutisvuodon Baba Lybeckin "vitsit" ovat nimittäin niin kehnoja, ettei ainakaan minua naurata.
Ja sä odottelet niitä?
Oikeastaan pitäisi kysymän tässä, että pitäisikö itkeä vai olla vain nauramatta. Uutisvuodon Baba Lybeckin "vitsit" ovat nimittäin niin kehnoja, ettei ainakaan minua naurata. "Sauli Niinistö joutui lumitöihin, koska ääniä satoi niin paljon".
Jotenkin veikkaisin että tällä vitsillä viitattiin (Iltapulun mukaan) myös maailmalle (lue: ehkä hyvällä tsägällä Ruotsiin) levinneeseen valokuvaan vaalipäivän jälkeisestä aamusta, jossa Sale tekee lumitöitä kotinsa pihalla ja se on kaikkien mielestä niin kauhean kummallista..
En tiedä pelastaako se vitsin, mutta kyllä se hieman hauskemmalta kuulostaa.
Oikeastaan pitäisi kysymän tässä, että pitäisikö itkeä vai olla vain nauramatta. Uutisvuodon Baba Lybeckin "vitsit" ovat nimittäin niin kehnoja, ettei ainakaan minua naurata.
Niin ja tänään Uutisvuodossa oli vielä tänään vieraana Olavi "Olen suomen kielen asiantuntija" Uusivirta. Kosmos, ei näin.
En tiedä itkeäkkö vai nauraa sille, että tuleva Mr. Gay Namibia oikeasti joutui mielisairaalaan. En myöskään tajua miten mielisairaalaan joutuminen edesauttaa tittelin saamista... Itkeäkkö vai nauraakko, siinä vasta pulma.
En tiedä pelastaako se vitsin, mutta kyllä se hieman hauskemmalta kuulostaa.
Se muovi on satojatuhansia maksavaa hiilikuitua (c) Keke RuusperiOn niin muovinen laji kuin olla ja voi.
Nyt on löytynyt kokonaan uusi pervojen alalaji. Katumasturboija? ...
Nyt on löytynyt kokonaan uusi pervojen alalaji. Katumasturboija? Siis englanniksi selkeästi streetwanker. Uutinen on kovaa kamaa, huomaattehan uhrin tekemät CSI-tyyppiset -tutkimukset, jotka paljastivat seinästä "roiskeita". Sorry vaan viaton uhri, mutta kyllä minä nauroin tälle Iltapulun jutulle:
Katumasturboija vaani kodin ikkunan takana
SUW (Sport Utility Wanker) heidän kaupunki olosuhteissa vaadittavan nopean paikanvaihtotarpeensa takia.
Kyseiselle "harrastukselle" on tarjottu televisioaikaa jo ammoiset ajat. Suosittelen katsomaan seuraavan Youtube-pätkän, jossa hyvin raadollisesti tutustutaan ongelmatapauksiin.VemparenMitä muita alalajeja on olemassa?
-Kotimasturboija
-Kyläilymasturboija
-Automasturboija
Ja luultavasti jo kivikaudelta löydetään viitteitä ns. alkumasturboijista.