Saatana juu. Täysin samaa mieltä, ohtaan vaan. Nyrkillä. Kippis!Ei perkele, mutta itse ainakin joudun läväyttämään nyrkillä ohtaan, jos joku saatanan apina alkaa muistelemaan inttiaikojaan kun minä yritä juoda viinaa.
...joku saatanan apina alkaa muistelemaan inttiaikojaan kun minä yritä juoda viinaa.
Kannattaskos kupitella ihmisten, eikä apinoiden kanssa?
Ei missään nimessä pidä kriminalisoida. Inttijutut toimivat kivijalkana ja ehtymättömänä runsaudensarvena, josta voi aina ammentaa.
Ei perkele, mutta itse ainakin joudun läväyttämään nyrkillä ohtaan, jos joku saatanan apina alkaa muistelemaan inttiaikojaan kun minä yritä juoda viinaa.
Mun mielestä kaikesta muusta kuin musiikista ja jääkiekosta puhuminen tulisi sanktioida ankarasti. Kaikki puheenaiheet, jotka eivät ole Minulle henkilökohtaisesti tärkeitä, ovat turhia ja pitäisi kieltää. On se vittu kumma, kun ihmiset haluavat puhua itselleen läheisistä asioista ja/tai jakaa muistojaan muiden kanssa. Eivätkö ne ihan oikeasti tajua, että vain Minun mielenkiintoni kohteilla on väliä?
Jokaisen seurueeseen kuuluva saisi täyttää kyselylomakkeen, jolla selvitettäisiin mistä voidaan keskustella!!
Nopea haku Naisasiat -ketjusta sanalla "kyselylomake" vahvisti minun muistavan oikein, eli ei ole tavallaan oma ideasi, vaikka aihe onkin hieman eri:Jokaisen seurueeseen kuuluva saisi täyttää kyselylomakkeen, jolla selvitettäisiin mistä voidaan keskustella!!
Ei missään nimessä pidä kriminalisoida. Inttijutut toimivat kivijalkana ja ehtymättömänä runsaudensarvena, josta voi aina ammentaa.
Kannattaa kupitella mustalaisten kanssa. Eivät kerro inttijuttuja eivätkä turhia höpöttele opiskelusta tai työasioista.Kannattaskos kupitella ihmisten, eikä apinoiden kanssa?
Voiko asiaa enää tuon paremmin tiivistää? Ei mitään lisättävää.Armeijajutut ovat keittoreissuilla ihan ok, jos porukka on palvellut samassa paikassa. Sen sijaan muita varuskuntia koskevat jutut eivät pahemmin kiinnosta, enkä oleta, että muita kiinnostavat minun armeijatarinat.