Pressiboxi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Palloseura
Re: Valoa tunnelin päässä
Huh. Kyseessä on ilmiselvä vilunki, jossa vanha kunnon vihtahousu luciferus on ilman muuta asialla. Raamatullinen asetelma ei jätä mitään epäselväksi. Nuori neitsyt noukkii tiedon puun hedelmiä, haukkaa omenasta, menettää viattomuutensa ja kuoriutuu helvetillis-saatanalliseksi pissaliisaksi... Voikin vain kysyä, että kenen asia on kieltää tälläinen jumalattomuus, vai riittäkö soitto Karpolle?
Viestin lähetti pale
" Saisinko mä ottaa yhden omenan tosta puusta, ku niin tekee mieli ja ne on niin hyvännäköisiä?"
Minä siinä sitten haavi auki sain järjesttettyä ulos suustani seuraavan typeryyden: Öh, joo. Siinä niitä on, ota vaikka kassillinen
Olin mykistynyt. Pissis käyttäätyinkin mallia regular ja osaa vielä kiittääkin tosi nätisti saatuaan omppunsa.
Onko kyseessä makeileva yritys harmahtavaa orimaisuuttani kohtaan vai pelkkä nälkä? Ota nyt selvä siitä sitten.
Huh. Kyseessä on ilmiselvä vilunki, jossa vanha kunnon vihtahousu luciferus on ilman muuta asialla. Raamatullinen asetelma ei jätä mitään epäselväksi. Nuori neitsyt noukkii tiedon puun hedelmiä, haukkaa omenasta, menettää viattomuutensa ja kuoriutuu helvetillis-saatanalliseksi pissaliisaksi... Voikin vain kysyä, että kenen asia on kieltää tälläinen jumalattomuus, vai riittäkö soitto Karpolle?