Viestin lähetti Predator
bisnesman, don´t worry!
Silloin dinosaurusten aikana kun minä olin nuori jolppi (1970-luvun alku), niin minun suosikkibuutsini olivat sellaiset Hopean Hohtoiset Gary Glitter saappaat... pohjan paksuus öbaut 15 senttiä ja siinä oli sitten sellainen kiva, leveä korko jonka korkeus oli öbaut 30 cm parhaimmillaan. Ja kyseessä oli siis SAAPAS jonka varsi ylettyi polveen asti...
EDIT: Vaikka jengillä oli hullut saappaat ja pitkät letit 70-luvulla, niin jostakin kumman syystä me menimme kuselle tai paskalle vessaan. Ei siis pamautettu asfaltille...
Tampere on selvästikkin pissaliisojen luvattu kaupunki.
Näin eilen hervannassa isohkon pissislauman.
Yksi makasi nurmikolla simahtaneen näköisenä ja kolme muuta yrittivät virvoitella LEIJONAPULLO apunaan.
En viitsinyt mennä katsomaan oliko sillä yhdellä jotain hätänä. Ei sitä tiedä vaikka olisi tullut turpaan! Sen verran rajunnäköisiä olivat. Voi sitä äänen määrää mitä kuului. Vittu raikui.
Kaikilla samanlainen uniformu: Siniset vyötäröfarkut, napatoppi ja lenkkarit.
Nuo vyötäröhousut ovat kyllä karmea keksintö. Varsinkin kun yhdellä pikkupissiksellä näkyi puolipersettä ja RUSKEAT STRINGIT niitten farkkujen alta.
EI, en jäänyt tiirailemaan tarkemmin, vaan lähdin pois ennenkuin olisi liian myöhäistä.