Pisin ryyppyputki?

  • 64 925
  • 201

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Pätemisketju

Taas niitä aiheita jossa pääsee retostelemaan omilla saavutuksillaan, joita on vaikea todistaa. Epäilempä, että tässä ketjussa monet lisäilevät päiviä saadakseen itsestään "pelimiehen" kuningas alkoholin kanssa. Vähän sama kun kysyisi:" Kuinka painavan kalan olet saanut?" Omat saavutukseni alkoholin kanssa ovat rajoittuneet muutaman päivän putkeen. Tosimies ei lopeta juomista ollenkaan, siihen ei omat rahani kuitenkaan riitä ja työ asettaa myös esteitä tälle loistavalle harrastukselle.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Meikäläisen kovin "saavutus" taitaa olla neljä päivää. Siitä ei ole edes kauaa aikaa. Se oli yhtäjaksoista pämppäämistä, aamusta iltaan. Ränni organisoitiin kolmen kaverin kanssa niin että ensiksi laivalle (koko se aika jurrissa), maihin noustessa pellit kiinni ja maissa kaverin tykönä kaksi ja puoli päivää kännissä.. Aamulla aina aloitettiin, sitten illalla sammuttiin ja taas aamulla aloitettiin. Systeemissä kävi loppujen lopuksi niin että minä ja yksi toinen kaveri pystyttiin vetämään se koko neljä päivää, kahdella muulla loppui kunto. Tämän periodin aikana tuli syötyä mm. kebabia, pizzaa ja ranskalaisia. Ja poltettua tupakkaa varmaan +kartonki!

Ja millainen olo sunnuntaina kun ei enää voinut jatkaa.... Ajattelin että jos tästä selviää hengissä niin ei enää koskaan kaljaa. No, sekin lupaus on tullut jo moneen kertaan rikottua.

Jälleen on muuten perjantai..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
6 päivää on oma "ennätys". Tämä tietenkin urheilumatkalla, salipändijengin kanssa Prahan houkutuksissa armon vuonna 2001. Siellä oli joka päivä kuin lapsella karkkikaupassa, helvetin halvassa sellaisessa. Olut oli mitättömän hintaista ja taivaallisen hyvää...

Vuorokausirytmi meni sellaiseksi, että nukkumaan mentiin (sammuttiin) aamulla kuuden ja kahdeksan välillä, heräiltiin sitten joskus iltapäivällä ja heti alkuun, ennen aamukusta saati legojen pesua, korkattiin huoneenlämpöinen Branik-pullo, saattoi se joskus Urquelliakin olla. Siitä se päivä lähtikin sitten leppoisasti, aamiaiselle läheiseen Einstein-pizzeriaan katsastamaan tarjoilijoiden herkullisen lyhyen minihameen alta paljastuva maisema ja juomaan päivän ensimmäinen kylmä olut.

Aamiaiselta reitti vei viinakauppaan täydentämään varastoja, jonka jälkeen ryyppyrumba saattoi alkaa. Tätä tapahtui kuusi päivää putkeen, toki siinä välissä oli pari pelipäivää, mutta jotenkin se urheilupuoli jäi suht vaisuksi ko. reissulla. Pelipäivienkään ei annettu häiritä tissuttelua, pelit (melkein kaikki) käytiin vain pelaamassa hammasta purren, sen jälkeen oli vielä iloisempaa ottaa olutta.

Omalta kohdalta on sanottava, että jonkun ihmeellisen geneettisen kömmähdyksen(?) seurauksena en kärsi krapulasta lainkaan. En ainakaan silloin, kun ryypätessä tulee syötyä riittävästi, toki tyhjään vatsaan juodessa darra iskee, mutta ei vatsan ollessa täysi. Tämän "pelimatkan" jälkeen oli vain vaikeaa päästä normaalirytmiin aamuherätyksineen, mutta itse en joutunut kärsimään mistään olotiloista ym. liskojen öistä. Näin meillä...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Nyt kaikki varmaan odottavat,että vetäsen esiin jonkun vuoden pituisen kuurin mielisairaaloineen kaikkineen,mutta ei.Pisin putkeni on nimittäin kestänyt 4 päivää.Tämän tapahtuessa olin mökillä(yllätys).Naapuritontilla pitää majaansa anoppini ja hänen miesystävänsä.Tämän ukon kanssa minulla on aina riitaa,mutta viinaa kiskomme kuitenkin yhdessä.Meillä on siellä skuugessa monta hyvää piilopaikkaa,jonne voimme mennä vittuilemaan toisillemme.

Ja nyt siihen putkeen.Tämän tapahtuessa olimme kiskoneet jo pari päivää alkomaholia,kun huomasimme naapurimme saapuvan mökilleen.Tämä toinen naapuri on olevinaan jonkin sortin johtaja,mutta kova poika hän on kiskomaan viinejä.Aina kun hän pääsee mökilleen ilman vaimoa,niin vähintään 10 pulloa vinkkua sillä on mukana.Kännissä tämä Big Boss on aivan tolkuton.Muistan eräänkin kerran,kun hän juoksi meidän puolelle desantteja karkuun.Toinen "hassu" tapaus oli,kun hän käppäili alasti metsässä ja lauloi taistolaislauluja.

Noh,me poijaat lähdimme kyläilemään tämän johtajan luo.Siitä tulikin hauska reissu,sillä Bossilla oli 14 viinipulloa torpassaan.Johtaja esitteli meille varjonyrkkeilyä ja me olimme ihastuksesta sanattomia.Samalla kuitenkin kiskoimme vinkkua kuin janokuoleman partaalla olevat kamelit.Vaimoni faijapuoli päättikin sitten myöhemmin sammua pöydän alle,joten minäkin olin lähdössä omalle tontille.Johtajamme lupautui saattamaan minut sinne.Tässä vaiheessa mainitsen,että hänen tontiltaan oli meille matkaa about 100 metriä metsän läpi.

Joo,"pienessä" sievässä me sitten lähdimme matkaan ja eksyimme välittömästi.Yhden ojan pohjalta me sankarit huusimme vaimoani apuun.Hän tulikin viipymättä paikalle,sillä olimme n.30 metrin päässä mökistämme.Tämän "vierailun" jälkeen en saanut mennä johtajan luo pariin vuoteen.

Ja tämä tarina on totta!

Ps.Oiva:onko selkä jo kondiksessa? :D
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Reds1897: Kiitos ja kumarrus jälleen kerran! Tuo kertomasi sai leveän virneen naamalleni. Tarjoan tuopin (siis vain yhden) kun seuraavan kerran tavataan.

Oma putkeni on niinkin pitkä kuin kolme päivää. 18-vuotiaana juhannusfestareille tuli varauduttua asianmukaisin eväin: Roppakaupalla juotavaa, kolme ruisleipää ja paketti sulatejuustoa. Täytyy kyllä sanoa, että kolmas päivä meni jo vähän väkisinjuomisen puolelle. Moisia putkia en ole edes yrittänyt sen jälkeen. Viime aikoina on alkoholin käyttö mennyt muutenkin ns. keski-eurooppalaiseen suuntaan. Perskännejä en ole tänä vuonna vetänyt kun pari kertaa, mutta viinejä ja oluita tulee maisteltua annos tai pari useampana iltana viikossa.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti reds1897
Meillä on siellä skuugessa monta hyvää piilopaikkaa,jonne voimme mennä vittuilemaan toisillemme.

Tässä lauseessa kiteytyy kenties juuri se kaikki, mitä suomalainen mies voi elämältään vaatia. Male bonding, todellakin. Kiitos, redsi.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Jaa'a! Onhan näitä erinäisiä putkia tullut harrastettua, mutta pääsääntöisesti ne on jääneet 3-4 päivään, lukuunottamatta muutamaa ulkomaan keikkaa, joilla on sitten juotu enemmän ja vähemmän koko ajan. Lähinnä näillä ulkomaanrundeilla kuvio on ollut se, että 2 eka päivää on menny ympäri päissään, sitten on "lomailtu" juotu päivä normaalisti bisseä aamusta asti, mutta vasta illalla vedetty ihan sikalärvät. Joka päivä kumminkin viinan perkele on näytellyt suurta roolia.

Mökkikeikat, niin Lappiin talvella kuin kesäisin lähiympäristöön, varsinaisesti mökille, ovat olleet näitä pidempien putkien tyyssijoita. Parhaimpana saavutuksena on jäänyt mieleen erään kaverin polttarit, sillä kunnon ryyppyputkihan on tapahtumarikas, tottakai. Itse tenutus ei kestänyt kuin 2 ja puoli päivää, mutta se oli sitäkin ankarampaa. Sanotaanko näin, että ainoastaan nämä legendaariset laiva caset, jotka ovat luku sinänsä, vetävät vertoja viinan kulutuksessa kyseiselle mökkispektaakkelille. Vajaan 10 ihmisen poppoo sai viikonlopusta kasaan mm. seuraavia huomioita: yhden kaverin alapään parturointi, lukuisia naurettavia sammumisia, kiukaalle kuseminen, saunan rapuille oli tipahtanut "harkko"(???), kännissä eksyminen vieraaseen kaupunkiin (matkaa mökille 10 km) jne. jne. jne.

Humala on hyvä!!!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti reds1897
Nyt kaikki varmaan odottavat,että vetäsen esiin jonkun vuoden pituisen kuurin mielisairaaloineen kaikkineen,mutta ei.Pisin putkeni on nimittäin kestänyt 4 päivää....

....Ps.Oiva:onko selkä jo kondiksessa? :D

No helvetti. Luuletko sinä toukka, että me pidämme sua ihan juoppona? :) En mä nyt ihan vuotta odottanut, mutta kyllä tommonen pari-kolme viikkoa oli mielen päällä. Olkoonkin, että neljässäkin päivässä on kyllä tekemistä.

Itse olen ollut alkoholin kanssa ihan hyvissä väleissä, mutta välillä on lipsahtanut putken puolelle. Jostain syystä nykyään myös yhden illan juomingit päättyvät usein jokseenkin epämiellyttäviin ja kiusallisiin tilanteisiin. Täytynee sanoa rehellisyyden nimissä, että alkoholistiksi en itseäni laske, mutta ei homma taida ihan hanskassakaan olla. Tai ainakin hanska on hukassa.

Tuollaiset viikon putket lienee niitä pisimpiä ihan yhtä jaksoisia kännäyksiä. Sellaisen jälkeen on minun fysiikkani jo niin sekaisin, että parin päivän kuntoutuminen on välttämätöntä. Yleensä pystyn heittämään semmoisen kolme päivää aika kivuttomasti, mutta neljäntenä päivänä alkavat pelkotilat ja jonkun asteiset harhat vaania. Yleensä mun kroppa alkaa myös tuossa vaiheessa sanoa työsopimustaan uuteen uskoon ja mikään ei pysy sisällä.

Lyhennettynä: kolme päivää homma on vielä hauskaa, mutta sen jälkeen tasapainoilua alkoholismin ja uskoontulon välillä.

Mitään yksityiskohtaisempia tarinoita en tässä ala jauhaa. Toteanpa kuitenkin, että toisena päivän juominen on aina parempaa kuin ensimmäisen.

Ja Reds: kyllä se selkä jo ihan kondiksessa rupeaa olemaan. Olen valmiina uusiin koitoksiin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Timi
Täytyy sanoa, että ihmettelen kuinka te pystytte vetämään tuollaisia putkia.
Ihminen vanhetessaan kestää alkoholia huomattavsti enemmän ja kankkuset ovat miedompia kuin nuorena. Keho yksinkertaisesti tottuu alkoholiin ja toisilla jopa vaatii sitä tietyin väliajoin lisää.

Omat putkeni ovat olleet tyypillisiä parin viikon etelänreissuja, joilta palatessa vielä tuhotaan tuliaisviinat. Putken jälkeen maataan sängyssä niin voimattomana, että kättä ei saa puristettua nyrkkiin. Lainatakseni vapaasti Juicea: "Sielu on kipiä, sielussa sataa, ajatus nilkuttaa suppeaa rataa, hengissä pysyä kas siinäpä työ". Lomat ovat menneet tissutellessa, mutta ei niitä voi oikein varsinaisiksi lärväputkiksi sanoa. Kankkusta ei ole tavallisesta viikonloppunappailusta enää aikoihin tullut. Toisaalta olen jättänyt kirkkaat lähes tyystin pois. Ehkäpä kaverin kuolema alle kolmikymppisenä viinaan vähän rauhoitti menoa, puhumattakaan lapsen syntymästä, joka karsi kirkkaat kuvioista. Tämä viikonloppu olisi tarkoitus olla kuivinsuin ja käydä vuosien jälkeen leffassa. Pitää käydä tarkastamassa mitä Hannibal Lecterille kuuluu ja ehkä sitten taas joskus liskojen yönä vaikka tutustua kaveriin paremmin.
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Meikämannen pisin ryyppyputki on vain 2 päivää. Olisi se varmaan pidemmällekin jatkunut mutta jouduin toisena iltana epämiellyttävään keskusteluun poliisiviranomaisen kanssa ja hän lätkäisi ystävällisesti käteeni vähintääkin kyseenalaisen sakkolapun. Fiilis laski kun kaverit nauraa räkättivät vieressä.
Kyllähän sinä iltana Eppu Normaalin "Poliisi pamputtaa taas" soi ahkerasti...
 

Kärppä78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Dallas Stars
Pisin ryyppyputki on kolme päivää, ei enempää, ei vähempää. Vuoden 2000 Nummirockissa tuli kupiteltua aika helvetisti=) Sen jälkeen putket on jäänyt yleensä yhteen iltaa, joskus hyvin harvoin kaden päivän putkia.
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Tähän voisi heittää vastavetona montako viikonloppua olet vetänyt putkeen,siis joka viikonloppu perjantai ja lauantai.

No, tuohon otsikkoon,on kai sitä pariinkin otteeseen otettu yli viikon putkia. Mieleen tulee yksi hyvä eli olin v 2000 Hockenheimissä F1 kisoissa jolloin viina virtasi 6 päivää. Heti kun aamulla heräsi, kaljaa koneeseen. Sammumiseen asti. Järkeä? asiastahan voi tietty olla montaa mieltä mutta helvetin hauskaa oli! Paitsi takaisinajomatka...onneksi ei itse joutunut rattiin,tuskin olisi edes päästettykään...
Kännissä päivällä heiluminen on taas oma taiteenlajinsa,jos kestää morkkikset töppäilystä kaupungilla päiväsaikaan...
Kyllähän tuo uni tulee jo nykyään helpommin kuin ennen. JA minulla tulee jossain välissä täysi toppi juomiseen,ei vain yksinkertaisesti mene enempää kurkusta alas.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Nuorempana simaa pystyi ottamaan aika helposti useamman päivän putkeen. Pisin reissu oli Euroopan rundilla, koko matka taisi kestää sellaiset 40 päivää ja 30 ensimmäisen päivän aikana taisi olla tissuttelupäiviä 3-4. En sitten osaa sanoa kuinka pitkä oli putki, mutta kokonaisuutena tuo on varmaan kovin tinttausrupeama.

Nykyään ei pysty ottamaan kuin yhden päivän, tai korkeintaan kaksi.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Re: Pätemisketju

Viestin lähetti Kako-86
itsestään "pelimiehen" kuningas alkoholin kanssa. Vähän sama kun kysyisi:" Kuinka painavan kalan olet saanut?"

6,5KG Hauki, viime keväänä...

Kyllähän ryyppyreissuilla yleensä on todistaja tai useampia mukana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sumu
Kännissä päivällä heiluminen on taas oma taiteenlajinsa,jos kestää morkkikset töppäilystä kaupungilla päiväsaikaan...

Edellä mainitsemani Prahan reissu kuuden päivän ryypiskelyineen oli siinäkin mielessä huvittava, että reissun viimeisinä päivinä meidän ei tarvinnut poikain kanssa kuin tallustella pienessä pöhnässä Prahan kaduilla kun paikalliset hihittelivät meille. Ihmettelimme moista käytöstä, kai ne takatukat oli ennenkin turisteja nähneet.

Sitten majapaikassa keksimme vilkaista peiliin; turpa turvoksissa, silmät punaisina ja kuontalo sekaisin joka iikalla sekä tietenkin pullo kourassa, mihin tahansa menimmekään. Enää ei tarvinnut ihmetellä paikallisten käytöstä, oltiin meinaan melkoinen näky kirkkaalla päivänvalolla...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Muistampa viime kesältä aika hyvin ne yhdeksän päivää.
Aloitin juhannusperjantaina ja seuraavan viikon sunnuntai-aamuna klo 6 se loppui.
Yllättävää kyllä, sunnuntaina ei ollut krapulaa. Se tuli vasta maanantaina. :)
Lauantaina ei meinannut edes Leijona nousta päähän, mutta kun tarpeeksi ottaa, niin kyllä se siitä.

Päivän ohjelma oli yleensä seuraava:
Jossain vaiheessa ylös, kahvinkeittoon ja aamupalalle.
Aamupalan jälkeen ½-tunti odottelua ja sitten kaljapullo auki.
Jos oli heikko olo, niin kaljalla lähti kone käymään. Kaljaa lähes jatkuvalla syötöllä ja sitten jossain vaiheessa viinakset esille.

Salaisuus siihen miksi tätä jaksoi niin kauan, on ruuassa.
En muista oikeasti koska olen niin paljon syönyt.
Mää lihoin ton viikon aikana joku 3-4 kiloa. Tosin mun kropassa se ei näy, kun ennestäänkin on jo ylimääräistä.
 

kipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Philadelphia Flyers,Arsenal
Taisi olla vuoden 2001 pääsiäisviikonloppu kun meikäläinen sortui ryyppäämään kolme päivää putkeen.Se on minun pisin ryyppyputkeni.Kahden päivän sessioita onkin sitten useampia.

Kyllähän se on niin,että ei kolmen päivän ryyppyputken jälkeen seuraavana päivänä täydessä terässä olla.Tuolloin pääsiäisen jälkeen taisin tuntea oloni normaaliksi kolmen päivän päästä.Tämäkin tosin riippuu siitä miten alkoholia kukin nautiskelee.Tyylejähän on monia.
 

D4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, futiksessa Tottenham
Putkia

Pari putkea tässä tulee mieleen.

Vajaa parikymppisenä oltiin kaverin kanssa pati viikkoa Ibizalla, ja kyllä kait putken voi laskea tuon parin viikon mittaiseksi, vaikka väliin mahtui pari aika iisiä päivää. Ihmeen hyvin sitä nuorena jamppana tällaisista kyllä selvisi, nykyisin ei moiseen olisi kykyä eikä kyllä haluakaan...

Toinen mieleen tuleva on n. viiden vuoden takaa, kun päätin viettää viimeisen "oikean opiskelijavappuni". Tuloksena oli 7 päivää aikalailla tolkutonta ryyppäämistä. Tämän putken jälkeen sain palkkioksi kyllä pari sellaista liskojen yötä, että ei tee mieli enää koittaa uudestaan.

Nykyisin tuntuu kyllä siltä, että saan jo yhden päivän kunnon kännillä aikaiseksi useamman päivän krapulan, ja silloin harvoin, kun viikonloppuun sisältyy kaksi tällaista päivää, alan olla OK kunnossa n. torstain aikoihin seuraavalla viikolla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nostetaas tama ylos, ilman mitaan ertyista syyta... Olen ollut viikon ilman viinaa, mutta olen kylla tahan aikaisemmin kirjoittanut.
 

JanJ

Jäsen
aloitin juomaan 10.11 ja siitä alkaen join maaliskuun alkuun saakka joka päivä vähintään sikspäkin. Eihän sikspäkistä toki känniin tule, ja se maksaakin täällä alle 2 euroa.
pikkasen tuntui elimistössä.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pisin putki mikä tulee mieleen taisi olla pääsiäisenä 1998
Kännäily aloitettiin kiirastorstaina ja pitkäperjantaina tuli
oltua tasaisessa pöhnässä käytännössä koko päivän, joskus
2 aikaan yöllä tuli noutaja. Ja lauantaina olikin sitten mestaruusjuhlat jotka kestivät noin klo 6 asti ja muutaman tunnin
yöunen jälkeen pämppäiltiin taas tasaiseen tahtiin myöhään yöhön. Maanantaina IFK järjesti juhlat Nordiksella , ja silloin tuli otettua muutama krapulantappokalja vielä. Palautuminen tuosta
kesti kyllä ainakin pari päivää ja juuri saadut bonusrahat silloisesta duunista menivät kyllä viimeistä markkaa myöten
kurkusta alas.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Joskus elokuussa -98 taisi lipsua pisimmäksi. Seitsemän vuorokautta tuli otettua niin paljon kuin kerkesi. Mitä nyt muutaman tunnin silloin tällöin joutui lepuuttamaan luomia. Aamusta aloitettiin ja yöhön jatkettiin, kunnes yhteydet sekä ylä- että alakertaan olivat katkenneet.

Tuloksena oli miinussaldo pankkitilillä, tuhansia markkoja velkaa, kolme porttikieltoa, kolmiväriset hiukset, nyrkin mentävä reikä WC:n ovessa, varoitus taloyhtiöltä, putkayö sekä tuntematon määrä nakkikioskijonohässäköitä. Ja tietysti monen päivän krapulavapinat ja hallusinaatioyöt.

Nykyään riittää hiukan vähempikin naaman kalpenemiseen.

(Pitäisköhän copypeistata tää viesti CV:hen?)
 

Aksu

Jäsen
Kunnon ryyppäämistä aamusta iltaan ja hämärään aamunkoittoon olen suorittanut enimmillään viitenä päivänä peräkkäin. Ne on niitä kesälomia kaveriporukalla mökkeilemässä, jolloin viinaa vedetään aina kun normaalisti juotaisiin vettä, mehua tai kahvia. Eli koko ajan kuten kuumina kesäpäivinä yleensä. Noiden päivien jälkeen olo oli niin vitun paha, ettei ole sen jälkeen tehnyt mieli edes yrittää.

Tänä uutena vuotena meni kolme päivää ja kooma jatkui juonnin lopettamisen jälkeen pari tehokasta päivää. Vanhemmiten palautumisajat on venyneet hävyttömän pitkiksi. Kyllä sitä nuorena jaksoi ilman untakin pitkiä toveja...
 
Ei tule hirveän pitkiä putkia harrastettua. Neljä päivää taitaa olla ennätys. Silloinkin tuli oltua aamupäivät ja varhaiset iltapäivät vesilinjalla, dokaaminen alkoi aikaisintaan klo 16.00. Sellaiset kunnon "koko ajan kännissä"-putkeni ovat olleet vain kahden päivän mittaisia. Olen amatööri, minkäs teet.

Mutta laatu korvaa määrän.

Edellisellä lomallani, joka kesti seitsemän päivää, olin Keski-Suomessa tutkailemassa. Joka päivä tuli juotua jotakin, joinan päivinä vain pari tuoppia (tuommoista ei lasketa ryyppäämiseksi, vaan nautiskeluksi ja seurusteluksi) ja toisina päivinä ihan tappiin asti. Paluumatkalla ynnäilin lompakkooni kertyneitä Alkon ja K-Marketin kuitteja (minä säästän ne aina, en tiedä miksi) ja totesin ostaneeni kaupasta tuon seitsemän päivän aikana alkoholia tasan 150 ravintola-annoksen edestä. Ja muutamaa tarjottua huikkaa lukuunottamatta join kaiken itse*. Lukuun ei siis sisälly baareissa juotuja juomia. Kai siellä tuli juotua, en mä muista.

edit: Enpäs muuten juonutkaan, yksi kolmen vartin Jallu oli tuliainen kavereille. Tosin siitäkin pullosta join väh. puolet itse.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös