Ehdottomasti pillukarvat, tästä olen joskus muissakin ketjuissa maininnut kerran tai pari. Karvattomuus kuuluu pikkutytöille tai japanilaisiin hentai-videoihin, naisille kuuluvat karvat.
Japanilainen kulttuuri nyt on monella tapaa erilainen ja mitä tulee hentaihin ja muuhun tuollaiseen, niin lapsenkasvoisuuden ei pidä antaa täysin hämätä. Monesti ne henkilöt voi olla vanhempia miltä vaikuttaa. Se taas johtunee siitä mistä Musta Nuolikin puhui, että monet aasialaiset naiset on ulkoisesti vaikea määritellä minkäikäisiä ovat. Joku suht kypsään ikään ehtinyt nainen voi näyttää huomattavasti nuoremmalta.En väitä olevani mikään hentai-videoiden ammattilainen mutta muutaman kerran olen yleissivistyksen vuoksi katsonut sellaisia videoita ja paikoin niissäkin koulutytöiltä vaikuttavat ja sen oloisiksi kuvatuilla tytöillä/naisilla on pillukarvoitusta jonkin verran, joskus jopa paljonkin eli hentai-maailmaankin on liene leviämässä karvoitus naisten alapäähän siinä missä sitä esiintyy hyvinkin yleisesti japanilaisilla naisilla.
Japanilainen kulttuuri nyt on monella tapaa erilainen ja mitä tulee hentaihin ja muuhun tuollaiseen, niin lapsenkasvoisuuden ei pidä antaa täysin hämätä. Monesti ne henkilöt voi olla vanhempia miltä vaikuttaa. Se taas johtunee siitä mistä Musta Nuolikin puhui, että monet aasialaiset naiset on ulkoisesti vaikea määritellä minkäikäisiä ovat. Joku suht kypsään ikään ehtinyt nainen voi näyttää huomattavasti nuoremmalta.
Toki nuo rotuyleistykset "näyttävät ihan samalta" on olemassa, mutta en nyt itse koe, että se niin vaikuttaisi omiin näkemyksiin. Siis esim. japanilaiset ei omaan silmääni näytä kaikki samanlaisilta.Jos heidän on suht vaikea määritellä meidän ikää ja meidän suht vaikea heidän ikää, voisiko tämä johtua osaltaan siitä, että meistä "kaikki japanilaiset näyttävät samanlaisilta" ja heistä taas "kaikki isonenäiset suomalaiset näyttävät samanlaisilta"?
Sen verran useassa yhteydssä on vaan tullut tuota, että kauko-aasialaiset naiset säilyvät hyvin noin keskimäärin. Onko se sitten vaan hämäävää meidän katsantokannalta kun emme samalla tavalla tunne sitä rotua, vai onko se oikeasti geneettinen piirre. Tiedä näistä.
Eikä tämä nyt liity edes aiheeseen enää juurikaan.
Nurmikko kasvaa, saa pelata!
Ei herran jestas. Musta Nuolen kirjoitus menee ehdottomasti kirjoitusten kärkikymmenikköön keskustelupalstan historiassa.Paljon (asia)tekstiä
Ei missään nimessä karvoja! Ok, silleen pillun yläpuolella, tavallaan alavatsan alapuolella, niin siinä on ok jos on nätisti huoliteltu. Itse pillun ympärillä kiitos ei, sillä jos sitä lipasee niin ei ole kiva sylkeä pillukarvoja suustaan jatkuvasti.
Ei herran jestas. Musta Nuolen kirjoitus menee ehdottomasti kirjoitusten kärkikymmenikköön keskustelupalstan historiassa.
Ei todellakaan mitään lisättävää. Olet uusi idolini.
Kysymyksen asettelu on nyt muodossa: Valitse jompi kumpi, järkyttävä karvapuska vai täysin siisti posliini? Kun kysymyksen asettelu on tämä, jouduin vastamaan posliini. Ei ollut vaihtoehtoa, sillä siistimätön genitaalialue on luontaantyöntävä ja kertoo vaan siitä ettei nainen pidä itsestään huolta.No, hyvin moni nainen nykyään varsinkin länsimaissa taitaa sheivata ne karvat sieltä itse tussun ympäristöstä joka tapauksessa. Kuitenkin ne siinä häpykummulla olevat lasketaan pillukarvoiksi ihan yhtä kaikki. Tein ihan tarkoituksella tämän äänestyksen suppeaksi valinnoiltaan, koska muuten se menee ihme jaaritteluksi ja yksityiskohdista vänkäämiseksi. Hyvin moni on ilmaissut vuosien ajan jo sen, että pillun pitää olla posliini, joten en näe tarpeelliseksi antaa liiallisia vaihtoehtoja.
+1Ei herran jestas. Musta Nuolen kirjoitus menee ehdottomasti kirjoitusten kärkikymmenikköön keskustelupalstan historiassa.
Ei todellakaan mitään lisättävää. Olet uusi idolini.