Pikkaraiselle kenkää!

  • 83 349
  • 647
Viitaluoma ja Keinänen sisään.

Kaikki muut ulos.
Tähän on pakko lyhyesti tarttua. Oletko kuinka monta Kerhon U20 peliä nähnyt tänä syksynä? Viitaluoma ja Keinänen ovat saaneet linjattomuudellaan ja luvalla sanoen heikolla johtamisellaan jo U20-joukkueenkin niin sekaisin, että he taistelevat tällä hetkellä alemmassa jatkosarjassa sijalla 8., edellään mm. Ketterä, RoKi ja SaPKo. Varsinkin Keinänen on ollut ajoittain aivan pelaajien vietävissä, joten tuskin edes Hämeenlinnassa ihan hetkeen nähdään liigajoukkueen mukana.

Sen sijaan Tony Virta tuntuu viettävän tällä hetkellä aika paljon aikaa toimiston ja hallin suunnalla siihen nähden, että hyppäisi hommiin vasta kauden jälkeen.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toke ainakin tuurasi Kapasta tämän saikun aikana ja veti akatemian harjoituksia.
Vieläkö sellainen akatemia on olemassa ylipäätänsä? Ja Kapanenkin vielä hommissa? Aiemminhan tästä on ollut juttuakin, mutta nyt en muista lukeneeni mistään koko akatemiasta ja Kapasesta sen ns. rehtorina mitään yli vuoteen. On jäänyt sellainen mielikuva, että koko akatemia on kuollut ja kuopattu jo aikoja sitten.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Jos tartut mun viesteihin, niin isoin osa niistä on sarkasmia, ironiaa tai paskaa huumoria.

En ole yhtäkään U20-peliä nähnyt.

Tuuletusta kaipaan ja tällä kertaa hatusta nousi nuo nimet.
Itse koin juurikin niin, että ihan sama kuka (Piken tilalle), kunhan joku. Huonommin ei kai voi mennä? Jos voi, saa kertoa.
 
Viimeksi muokattu:

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Itse koin juurikin niin, että ihan sama kuka, kunhan joku. Huonommin ei kai voi mennä? Jos voi, saa kertoa.
Minä voin sen verta vielä neuvoa että pelikatkoja ja pelinviivytyksiä pitää puhua, yms säännöllisesti
jotta palautumisajat pidemmiksi.
Samalla seura saa lisää myyntituloja kun kannattajat kerkiävät käymään kesken erän oluella paremmin.
Enempiä en voi minäkään neuvoa, eteenpäin.
 
Jos tartut mun viesteihin, niin isoin osa niistä on sarkasmia, ironiaa tai paskaa huumoria.

En ole yhtäkään U20-peliä nähnyt.
Kiitos selvennyksestä, hyvä tietää jatkossa.

Noin yleisesti suosittelen kyllä lämpimästi vierailemaan myös junioreiden peleissä. Peli usein rohkeaa ja raikasta, sekä antaa myös laajemmin perspektiiviä, missä organisaatio menee. Jos kohta tänä syksynä Hämeenlinnassa junioreiden pelit ovat olleet, jos mahdollista, ajoittain vielä tuskallisempaa seurattavaa kuin liigajoukkueen.

Ja vielä Virrasta, en pitäisi välttämättä lainkaan huonoimpana vaihtoehtona, jos hänet nostettaisiin mukaan jo tällä kaudella, vaikka ihan vastuuvalmentajaksi, ellei Pikkaraisen ja Tanskan kanssa lähde enää solmut avautumaan. Ymmärtääkseni Jokereissa ainakin Virtaa arvostettiin pelaajiston keskuudessa korkealle, vaikka Marjamäen kohdalla näin ei ihan aina ollut. Lisäksi on yleisesti tiedossa, että Virta on jokatapauksessa ensi kaudelle liittymässä mukaan valmennukseen.
 
L

luigitar

Itse näkisin korkeintaan järkeväksi, että Virta tulisi tälle kaudelle nykyisen valmennuksen lisäksi, jos on tullakseen. Turhaa lähteä isommasti sekoittamaan pakkaa, mikä on jo sekaisin

Olisikohan Virta toimistolla tekemässä hommia ensi kautta ajatellen?
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olisin kenkinyt tämän herran pellolle (noin ekaks reagoinniks) noin kuukausi sitten viimeistään.

No, nyt se olis tilanne tämä ja parempaa tuskin onm luvassa. Ja tulevaisuuden näkymät ovat lähinnä luokkaa vältettänkö jumbopaikka.

Herätä saa siellä johdossa. Mitään ei ole tapahtunut pelissä. Ei vittu mitään.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Vaikka ens kauteen on jo päätetty lähteä uudella startilla, niin tämäkin pitäis viedä jotenkin kunnialla maaliin. Siellä ois 18 kotipeliäkin jäljellä, niin mites mahtaa taas suurta yleisöä jaksaa kiinnostaa tää jatkuva kanveesissa alistuneena makailu.

Kyllä on oikeesti niin kaukainen ajatus, että tää joukkue pystyisi tämän valmennuksen johdolla ottamaan kolmen pisteen voittoja, muuten kuin sattumalta yksittäisiä vastustajan koomaillessa.

Haasteena toki se, että kuka tohon nyt loppukaudeksi lähtisi...
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Alkaa olla koko lahkon uskottavuus nyt pelissä kun ei mitään reagointia. Kaivakaa nyt ne munat vihdoinkin jostain että edes näytätte välittävänne. Saatana että ottaa päähän tämmönen munattomuus. Vaikka massia valuukin hukkaan kenkimisen seurauksena niin valuu sitä tälläkin moodilla. Perkeleen jäärät.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Mä haluaisin tänne Lehkosen Ikan loppukaudeksi. Se on ainoa mikä äkkiseltään tulee mieleen, joka voisi pystyä avaamaan umpisolmuja.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Olin paikalla...laihoja olivat.
Ei kovin laihoja ollut, itte olin myös paikalla. Kouli nuorista staroja, (Pärä, Hentunen, Kapanen ja A.Virtanen(joka kokonsa puolesta joutui vaihtamaan maisemaa)). Mulla aivan eri muistikuvat, toi koripallon harjoitteluun ja sitä käytettiin laita peleissä. Parilla potkulla/askeleella vastustajien välistä laidasta kiekon kanssa tekopaikkaan tai syöttöön. Että sellaisia muistoja!
 

Gibraltar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei kovin laihoja ollut, itte olin myös paikalla. Kouli nuorista staroja, (Pärä, Hentunen, Kapanen ja A.Virtanen(joka kokonsa puolesta joutui vaihtamaan maisemaa)). Mulla aivan eri muistikuvat, toi koripallon harjoitteluun ja sitä käytettiin laita peleissä. Parilla potkulla/askeleella vastustajien välistä laidasta kiekon kanssa tekopaikkaan tai syöttöön. Että sellaisia muistoja!
Taidat olla oikeassa. Parempi näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös