Hasselhoffi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Pike kuitenkin reagoi, kaventaa 2,5 kenttään 15minuutin kohdalla. Ja kiakkokiuas sekä Wennströmmi taputtaa.
Tähän on pakko lyhyesti tarttua. Oletko kuinka monta Kerhon U20 peliä nähnyt tänä syksynä? Viitaluoma ja Keinänen ovat saaneet linjattomuudellaan ja luvalla sanoen heikolla johtamisellaan jo U20-joukkueenkin niin sekaisin, että he taistelevat tällä hetkellä alemmassa jatkosarjassa sijalla 8., edellään mm. Ketterä, RoKi ja SaPKo. Varsinkin Keinänen on ollut ajoittain aivan pelaajien vietävissä, joten tuskin edes Hämeenlinnassa ihan hetkeen nähdään liigajoukkueen mukana.Viitaluoma ja Keinänen sisään.
Kaikki muut ulos.
Toke ainakin tuurasi Kapasta tämän saikun aikana ja veti akatemian harjoituksia.Sen sijaan Tony Virta tuntuu viettävän tällä hetkellä aika paljon aikaa toimiston ja hallin suunnalla siihen nähden, että hyppäisi hommiin vasta kauden jälkeen.
Vieläkö sellainen akatemia on olemassa ylipäätänsä? Ja Kapanenkin vielä hommissa? Aiemminhan tästä on ollut juttuakin, mutta nyt en muista lukeneeni mistään koko akatemiasta ja Kapasesta sen ns. rehtorina mitään yli vuoteen. On jäänyt sellainen mielikuva, että koko akatemia on kuollut ja kuopattu jo aikoja sitten.Toke ainakin tuurasi Kapasta tämän saikun aikana ja veti akatemian harjoituksia.
Jos tartut mun viesteihin, niin isoin osa niistä on sarkasmia, ironiaa tai paskaa huumoria.Tähän on pakko lyhyesti tarttua. Oletko kuinka monta Kerhon U20 peliä nähnyt tänä syksynä?
Itse koin juurikin niin, että ihan sama kuka (Piken tilalle), kunhan joku. Huonommin ei kai voi mennä? Jos voi, saa kertoa.Jos tartut mun viesteihin, niin isoin osa niistä on sarkasmia, ironiaa tai paskaa huumoria.
En ole yhtäkään U20-peliä nähnyt.
Tuuletusta kaipaan ja tällä kertaa hatusta nousi nuo nimet.
Minä voin sen verta vielä neuvoa että pelikatkoja ja pelinviivytyksiä pitää puhua, yms säännöllisestiItse koin juurikin niin, että ihan sama kuka, kunhan joku. Huonommin ei kai voi mennä? Jos voi, saa kertoa.
Kiitos selvennyksestä, hyvä tietää jatkossa.Jos tartut mun viesteihin, niin isoin osa niistä on sarkasmia, ironiaa tai paskaa huumoria.
En ole yhtäkään U20-peliä nähnyt.
Joo nyt saa minunkin puolesta riittää. Pike pihalle ja vaikka sitten Virta-Kangasalusta tandemi kehiin.
Jos kerran halutaan olla varteenotettava Liiga-joukkue niin tuuletusta tulee tulla myös toimiston puolelle. TÄMÄ EI RIITÄ.
Toivottavasti ei kuitenkaan köysissä!Toke tulee olemaan jo tällä kaudella kehissä.
Saatikka kanveesissa.Toivottavasti ei kuitenkaan köysissä!
Aitiossa jään tasalla, eikä ole jäähyllä.:)Toivottavasti ei kuitenkaan köysissä!
No, onko Ikallakaan mitään näyttöjä? Kova on puhumaan...ja varmasti tietää paljon jääkiekosta.Mä haluaisin tänne Lehkosen Ikan loppukaudeksi. Se on ainoa mikä äkkiseltään tulee mieleen, joka voisi pystyä avaamaan umpisolmuja.
On jopa kerhosta näyttöjä 90-luvulta.No, onko Ikallakaan mitään näyttöjä? Kova on puhumaan...ja varmasti tietää paljon jääkiekosta.
Olin paikalla...laihoja olivat.On jopa kerhosta näyttöjä 90-luvulta.
Ei kovin laihoja ollut, itte olin myös paikalla. Kouli nuorista staroja, (Pärä, Hentunen, Kapanen ja A.Virtanen(joka kokonsa puolesta joutui vaihtamaan maisemaa)). Mulla aivan eri muistikuvat, toi koripallon harjoitteluun ja sitä käytettiin laita peleissä. Parilla potkulla/askeleella vastustajien välistä laidasta kiekon kanssa tekopaikkaan tai syöttöön. Että sellaisia muistoja!Olin paikalla...laihoja olivat.
Taidat olla oikeassa. Parempi näin.Ei kovin laihoja ollut, itte olin myös paikalla. Kouli nuorista staroja, (Pärä, Hentunen, Kapanen ja A.Virtanen(joka kokonsa puolesta joutui vaihtamaan maisemaa)). Mulla aivan eri muistikuvat, toi koripallon harjoitteluun ja sitä käytettiin laita peleissä. Parilla potkulla/askeleella vastustajien välistä laidasta kiekon kanssa tekopaikkaan tai syöttöön. Että sellaisia muistoja!