Pieni ja loistava peli

  • 514 089
  • 1 540

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
En tiedä, onko ketjussa mainittu jo Ninja Kiwin Bloons ja More Bloons-pelejä, mutta itseäni ne ovat koukuttaneet jo pitkään.

Kysyisin muuten, kuinka monessa levelissä on mahdollista rikkoa kaikki pallot? Kummassakin pelissä? Entä monta olette itse saaneet?

Joissain leveleissähän täytyy rikkoa kaikki pallot ja joissain leveleissä ei kaikkia saa millään, täysin mahdotonta.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
En tiedä, onko ketjussa mainittu jo Ninja Kiwin Bloons ja More Bloons-pelejä, mutta itseäni ne ovat koukuttaneet jo pitkään.

Kysyisin muuten, kuinka monessa levelissä on mahdollista rikkoa kaikki pallot? Kummassakin pelissä? Entä monta olette itse saaneet?

On mainittu, mutta samapa tuo. Tuosta on muuten olemassa (ainakin) yksi versio lisää: Bloons Player Pack 1

EDIT: Lisätään vielä yksi loistava peli: streets of valhalla
 
Viimeksi muokattu:

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
On mainittu, mutta samapa tuo. Tuosta on muuten olemassa (ainakin) yksi versio lisää: Bloons Player Pack 1
Löytyy jo Bloons Player Pack 2.

Muutamia hyvin vaikeita kenttiä on mukana, varsinkin loppua kohden. Eritoten #47 tuottanee tuskan huudahduksia monelle. Pakko myöntää, etten itse keksinyt siihen ratkaisua, vaan suoritin kentän vasta sen jälkeen kun olin hiukan tutkinut Walkthrough'ta.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ivan Drago, our hero!!

Haluan lievittää erään nimimerkin mielipahaa, hänen oikeuksiaan on taas poljettu..
Tässä peli, jossa voi purkaa kiukkuaan kaikkeen pahaan.
Ivan Drago - Justice enforcer!!

America has lost itself to madness and anarchy. Only one person can restore order... Ivan Drago! As the most powerful boxer in the universe, you must guide Drago through the tough city streets and beyond to find out the source of all this chaos. Let no one stand in your way!
 
Viimeksi muokattu:

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Vihdoin ja viimein kaikkien aikojen taistelijalle omistettu oma peli:

Chuck Norris in Attack of the Massacre Ninjas

Mukana sydämien syömistä ja aivojen potkimista, eli taattua viihdettä!

Nimim. yli 300 kuollutta ninjaa
 

Sic

Jäsen
Löytyy jo Bloons Player Pack 2.

Muutamia hyvin vaikeita kenttiä on mukana, varsinkin loppua kohden. Eritoten #47 tuottanee tuskan huudahduksia monelle. Pakko myöntää, etten itse keksinyt siihen ratkaisua, vaan suoritin kentän vasta sen jälkeen kun olin hiukan tutkinut Walkthrough'ta.

Voisitko pistää linkkiä tuohon Walkthrough-sivuun, kun itsellä on todella suuria vaikeuksia päästä rataa 24 läpi.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niitä rillipäitäkö tuossa ekassa tehtävässä pitää ampua? Aina se menee pieleen ja tokassa tehtävässä joku ampuu minua ennenkuin ehdin tekemään mitään.

Joo, niitä rillipäitä. Sitten sinne pankin / hotellin ikkunoihin tulee tarkka-ampujia, jotka sinun tulee ampua ennen kuin ampuvat sinut. Ja sinun tulee samaan aikaan kytätä, tuleeko sieltä pankin / hotellin ovesta se kohde sikari suussa.

Toistaiseksi en ole onnistunut sitä maratoonaria löytämään.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
En tiedä onko mainittu mutta Hiidenportti on hassu keskikokoinen avaintenetsimispeli. Suosittelen kyllä. Pelissä lennellään erilaisilla aluksilla ja tehdään tehtäviä mm. Napoleonille ja Tapiolle ja Näkille. Tästä nakkipakkaamoon...
 

Metso

Jäsen
Toistaiseksi en ole onnistunut sitä maratoonaria löytämään.

Kyllä se maratoonarikin sieltä porukan sisältä löytyy laseilla varustettuna eli kummempia kikkoja tähän ei tarvita. Paitsi sen voisi mainita että kannattaa klikata oikealla namiskalla ruutua ja zoomata hieman niin ei tarvitse kokoajan tähtäimen lävitse katsella.

Tämän jälkeen tuleekin kinkkisempi jengitapaaminen jossa ohjeistuksen mukaan tarvitsee tappaa useita jengin jäseniä mutta ilmeisesti en tarpeeksi montaa ole kerinnyt ampumaan, koska tehtävä päättyy osaltani aina epäonnistumiseen? any tips?
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä se maratoonarikin sieltä porukan sisältä löytyy laseilla varustettuna eli kummempia kikkoja tähän ei tarvita. Paitsi sen voisi mainita että kannattaa klikata oikealla namiskalla ruutua ja zoomata hieman niin ei tarvitse kokoajan tähtäimen lävitse katsella.

Tämän jälkeen tuleekin kinkkisempi jengitapaaminen jossa ohjeistuksen mukaan tarvitsee tappaa useita jengin jäseniä mutta ilmeisesti en tarpeeksi montaa ole kerinnyt ampumaan, koska tehtävä päättyy osaltani aina epäonnistumiseen? any tips?

Joo, maratoonari on löytynyt ajat sitten. Siinä jengisodassa ei pidä ampua niitä jengiläisiä, vaan tarkka-ampujia siihen asti, että jengiläiset ovat pääseet keskelle ja pysähtyneet. Sitten tapahtuu jotain, mikä vaatii hetken päästä huomiosi. Odottele vaan kärsivällisesti ja muista varoa snaippereita! Ajoitus on tärkeää.

Siinä Shipping-tehtävässä kannattaa ampua ne kulunvalvontalaitteet ihan ensimmäisenä...
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Rafaelille, Orman Mollikselle ja muilla kiinnostuneille sniper-pelin kakkososa:

http://urban-sniper-2.freeonlinegames.com/

Katos vaan. "Kiitoksia" tästä. En tiedä, että kuinka pitkälle pääsin, mutta nyt tyssäsi tuohon tehtävään, jossa taisi olla joku asekuljetus tulossa ja kaikki tarkka-ampujia myöten piti tappaa. Sen verran joutui taas harjoittelemaan tuota tehtävää ennen, että hermo meni kun ei ollut mitään jakoa tuossa. Pitää yrittää kohta uudestaan.
 

GmB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulta-Kerho
Viime päivien henkilökohtaiseksi hittipeliksi on noussut pulkkamäki, tuo talviharrastusten kuningas. Ruotsalaiset ovat vallan kivan ja hienon pikkupelin väsännyt osoitteeseen http://pulkavm.raketspel.se/.
Olen tällä hetkellä listalla sijalla 10083. Nyt 3750. paranee.

Löytyykö tämä peli vielä jostain tuolta sivuilta? Itse en ainakaan löytänyt, mutta joku ruotsia taitava voisi sen löytää.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Mikä tässä on tarkalleen ottaen idena? Pitääkö saada kissa jumiin keskelle pelilautaa niin ettei putoa laudalta, vai mikä?

Juu. Niin ettei kissa pääse laudalta ulos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös