Pieni ja loistava peli

  • 515 244
  • 1 540

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Voihan helvetti tuon Baseballin kanssa.. Itse olen tasossa 9.. Major League ja 20000 pistettä pitäisi saada.. sain äsken 19547 ja vitutus oli sanoinkuvaamattoman suuri.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kenelläkään tietoa muista selaimella pelattavista baseball-peleistä?

Ei mitään ammattilaiskamaa, mutta tuolta nyt jotakin löytyy. Tuota Home run rallya itte hakkaan, kun tylsistyttää. Enemmän kuitenkin tykkään sivuston tenniksestä ja biljardista.
 

scholl

Jäsen
Toi kakkonen on ihan mahoton. 10 osumaa putkeen... Just joo.


Se on kaikista helpoin. Vedät vain näpyjä lähelle. Itse lyön osan lyönneistä niin että saattaa tulla vaikkapa vain 0 tai 1 piste. Kunhan eivät vain mene niin kauaksi, että joku voi ottaa kopin. Eli varrella rohkeasti näpyjä.

Se 20000p on vaikea. Muutama krt mennyt nyt lähelle, mutta hittolainen kun välillä kopsahtaakin reunaan, eikä tulekaan HR.

http://www.miniclip.com/games/baseball/en/
On myös baseball peli. Mielestäni aika hauska idea sinänsä, mutta älytöntä, kun ei saa pelata 9 vuoroparia. Tyhmää kun peli loppuu heti, kun vaaditut juoksut tehty.
 

Jorge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs,Oranje,AIK
Voisko joku kertoa että mitä mun pitää tehä tossa little leaguen viimisessä eli back 2 back homerunissa?? ei voi ymmärtää
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hauska tuo baseball-peli. Tuli sitä tuossa päivänä muutamana silloin tällöin hakattua ja se major leaguen 20 000 pistettä on kyllä selkeästi vaikein, siihen meinasi jumittaa. Mutta kun jyvälle pääsi, niin kunnareita tuli kuusikin peräkkäin. Sen sijaan se itse world seriesin voittaminen oli turhankin helppoa.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Niin tai siis aidan yli 2 peräkkäistä kunnaria. Ekassa vaiheessa siellä pihapeleissä pitää vetää viivan yli, little leaguessa aidan yli pois kentältä ja major leaguessa katsomoon.

Ai piru, niinpä olikin. Jotenkin oletin vain automaattisesti, että oli kyse ekasta vaiheesta, eli pihapeleistä.

Tuo peli on kyllä suht mukavaa ajankulua. Riemurasian linkki ei ole minulla ainakaan koko päivänä toiminut, mutta peli löytyy myös täältä: http://www.mousebreaker.com/games/pinchhitter2/play.php
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Hyviä yleisurheilupelejä!

Eli siis hakusessa olisi hyviä yleisurheilupelejä.. ei välttämättä mitään selainpelejä, mutta esimerkiksi nintendolta ja pleikkarilta tuttuja Track & Field-pelisarjan tyylisiä.

Onko kokemuksia, kertokaa hyviä pelejä!

Kännykkään parhaita pelejä ovat ehdottomasti summergames-sarjan pelit, harmi vaan ettei taida tämä mun samsungin luuri tukea niitä, vaikka onkin ns. uusinta uutta. Tai ainakin jotain erroria aina puskee.

Käy myös jos joku haluaa luopua edullisesti pleikkarin International Track & Fieldistä ;)
 
Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Oli kyllä kertakaikkisen loistava peli. Puoltoista tuntia tuossa vierähti ennen kun meni läpi. Välillä meinasi usko loppua ja kirosin savetusmahdollisuuden puutetta.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken

Liitteet

  • Pro.bmp
    74,1 KB · kertaa luettu: 684
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Didier liiteli 287,9, kolmen Arsenen kautta.

edit. väärä luku
 

Liitteet

  • didier1.bmp
    20 KB · kertaa luettu: 573
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Didierillä 320,54. Hyviä tuloksia tulee kun nappaa lentokoneesta kiinni ja päästää irti sopivasti ensimmäisen Arsenen kohdalla.

EDIT: Didier 410,05.
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kung-Fu Madness

huikea peli jossa kehität omaa hahmoasi ja tappelet toisia vastaan tekstipohjaisesti. Kuulostaa ehkä hieman tylsältä, mutta toimii :)

Joskus pari vuotta sitten pelailin enemmänkin, mutta nyt kun tuli vastaan niin ajattelinpa jakaa linkkiä tännekin.

alkuun pääsee hahmon tehtyään kehittämällä ensin oman tyypin alku xp:t power up! kohdasta ja sen jälkeen vain view/enter arena ja tappelemaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös