Pidätkö itseäsi rumana?

• 2 731
  • 46

Oletko mielestäsi ruman näköinen? (ruma=lintu)

• Olen ruma.

Ääniä: 26 16,0%
  • Olen luultavasti ruma.

Ääniä: 15 9,3%
  • En tiedä.

Ääniä: 6 3,7%
  • En usko olevani ruma.

Ääniä: 24 14,8%
  • En ole ruma.

Ääniä: 50 30,9%
  • Kanada. Tämä on yhtä turha äänestys kuin kaikki Jaska85:sen äänestykset yleensäkkin.

Ääniä: 28 17,3%
  • Kanada. en ota kantaa Jaska85:sen äänestyksenteko taitoihin.

Ääniä: 13 8,0%

• Äänestäjiä
    162

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Aika helppo kyssäri...oletko mielestäsi ruman näköinen?

Itse en pidä itseäni mitenkään rumana...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Häpeällistä se on miehelle, jos ei ole ruma. Ja jos on huono-onnisuuttaan synnynnäinen koreanaamainen keikari, niin kyllä sen naaman saa rumennettua Fight Club-tyyliin, perkele. :D

theref

Jäsen
Muistatko silloin, kun minä laitoin perseeni junan ikkunaan. Ja sinä laitoit naamasi. Ja meitä luultiin kaksosiksi... Vai toisinpäin?

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Niin, olisinpa edes miehekkäästi ruma, karvainen, iso jässikkä, josta ei tiedä harrastaako se sinkoiskuja naapurin mottoripyöräkerhoon, vaiko onko Ompelukerhojen Kansainvälisen Illuminaatin varapääjohtaja. Olisin mielelläni sellainen, joka voi wanhan äitinsä kanssa mennä nahkaliiveineen lähikauppaan ostamaan piimää ja ruisleipää, ilman että puoli kylää nauraa...

Mutta saatana, tällainen maitonaama olen. Epämuodostunut, valju ja vaarattoman näköinen. Sellainen, jota ei edes läimitä turpaan, kun tiedetään että kärsiihän tuo jo.

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
En ole ruma, en sinne päinkään. Olen oikeastaan aika julmetun komea. Te rumat ette usko, miten vaikeaa näin komean miehen elämä on. Naiset juoksevat perässä koko ajan, ja vain seksi mielessään. Mutta onneksi olen myös tavattoman hieno luonne, joten osaan antaa pakit kiltisti ja siten, ettei kukaan pahastu.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
En nyt itseäni rumanakaan pidä, mutta en erityisen komeanakaan. Ainakin tähän päivään asti olen aina kehdannut käydä vessassa aamukusella ja katsoa samalla pelilistä pitäisikö ajaa parta.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Designer
En ole ruma, en sinne päinkään. Olen oikeastaan aika julmetun komea. Te rumat ette usko, miten vaikeaa näin komean miehen elämä on. Naiset juoksevat perässä koko ajan, ja vain seksi mielessään. Mutta onneksi olen myös tavattoman hieno luonne, joten osaan antaa pakit kiltisti ja siten, ettei kukaan pahastu.

Lienet myös varsin vaatimaton yksilö :)

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omasta mielestäni en mitenkään kohota lähiympäristöni kauneusarvoa, paitsi ehkä antamalla kontrastia, jotta toisten kauneus pääsee paremmin oikeuksiinsa. Niin ruma en kuitenkaan ole, että pikkulapset juoksisivat kirkuen pakoon minut nähdessään.

Taidan siis olla aika tavallisen näköinen tallaaja, josta taitavalla partahöylän ja kamman käytöllä saa tarvittaessa jokseenkin edustavankin näköisen.

Rocco

Jäsen
Mummon mielestä olen erittäin komea ja fiksu.

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
entiedä olenko ruma tiedän vain että olen pirun läski :(

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti InSideHockey
Lienet myös varsin vaatimaton yksilö :)
Niinno, meissä jokaisessahan on myös huonoja puolia. Olen yrittänyt päästä tästä turhasta vaatimattomuudestani eroon, mutta ei se ole niin helppoa kuin luulisi. :cool:

Mutta jos asiaa ihan tosissaan miettii, niin en minä ruma ole. Jos en sitten mikään naisten ihannemieskään.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Riipuu tilanteesta. Jokereitten mestaruusjuhlien jälkeen olin kuin seinästä revitty piru. Vappuna nousuhumalassa taas minä ja kaikki muutkin ovat yllättävän kauniita.

Demari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Real Madrid
Olen helvetin ruma ja pikkulapset juoksee kadulla karkuun tai itkee tai puhtaasti vaan nauraa että tommonenki otus olemassa.

Elikkä RUMA JA LÄSKI toki sisänen kauneus ratkasee!! :o :confused:

Niijoo niin ne rumat luulee :rolleyes:

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
En ole enää. Teini-ikäisenä naama rusotti sen verran, että haukotella ei voinut ilman, että joutui tarkistamaan, josko jossain poksahti. No, ehkä vähän liiottelin. :p Joka tapauksessa, niistä ongelmista ei jälkiä ole kuitenkaan paljon jäänyt, ja nyt olen varmaan monen naisen mielestä ihan miellyttävä ilmestys. Sellanen mukavan oloinen jannu.

Mielenkiintoista on se, että naismenestykseen tuo ulkonäkö ei mielestäni ole paljon vaikuttanut. Kyse on lähinnä ollut itseluottamuksesta.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No en minäkään mikään kaunis ole.
Hyvä niin. Saa olla rauhassa
Kiisa tosin sanoo, että olen yhtä söpö kuin tsei_tsei, mutta ilman vatsaa. Ota naisista sitten selvä. Itse en tietystikään ole mistään naisten kanssa samaa mieltä.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole ruma. Mutta en tietysti omasta mielestäni kauniskaan.
Taitaa olla yleisin naisten kommentti itsestään että "oon ihan ok".
Uskaltaisin silti väittää, että kukaan, joka täällä on itseään rumaksi sanonut, ei oikeasti ruma ole. Rumuuskin on suhteellista, ja se riippuu ihan että millä mittakaavalla sitä katsoo. Jos minut laitetaan vaikkapa liikunnanopettajamme viereen, olen varmasti pirun kaunis.

Mutta minä en ole sitä mieltä, että sisäinen kauneus olisi ainoa joka ratkaisee, enkä minä ole myöskään sitä mieltä, että rumia ihmisiä ei olisi olemassa. Kyllä niitä on.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
En ole ruma. Mutta en tietysti omasta mielestäni kauniskaan.
Taitaa olla yleisin naisten kommentti itsestään että "oon ihan ok".
Uskaltaisin silti väittää, että kukaan, joka täällä on itseään rumaksi sanonut, ei oikeasti ruma ole. Rumuuskin on suhteellista, ja se riippuu ihan että millä mittakaavalla sitä katsoo. Jos minut laitetaan vaikkapa liikunnanopettajamme viereen, olen varmasti pirun kaunis.

Heh totta tuo naisten kommentti "oon ihan ok".

Mitä tulee omaan itseeni, niin en koe itseäni rumaksi, joskaan en komeaksi kolliksikaan. Toisaalta peilin edessä joskus viihtyy liian kauan ja toisaalta sitä välttelee. Kaiken kaikkiaan omaa ulkonäköään on todella vaikea tehdä. Eli luotetaanpa niihin muutamiin viimeaikaisiin kommentteihin joita kuulin ex-tyttöystävän frendin ja parin muun misun sanoneen "sehän on tosi komea" ;)

Shane

Jäsen
En ole ruma, se on kyllä tullut selväksi, enkä ole sitä ikinä epäillytkään.

Se, että naiset karttavat minua silti kuin ruttoa, johtuu todistetusti ainakin "junttimaisista" harrastuksistani ja absolutismistani/raittiudestani, sekä luultavasti joskus myös "nörttimäisestä" opiskelualastani.

Taito-Ojanen : Sanoisin, että kyse on lähinnä elämäntavoista&harrastuksista. En tiedä sinun asioistasi, mutta ainakin jos harrastat "skimbausta", "skeittausta" tai muuta vastaavaa höpöhöpöä, käyt joka viikonloppu tai useammin ryyppäämässä (ja kerrot ryyppyreissuistasi ja sammumisistasi suureen ääneen seuraavana koulu-/työpäivänä vielä hieman "värikynää" käyttäen), ja pukeudet trendipellevaatteisiin, on naismenestys taattu, olet sitten miten ruma tahansa. Kokemuksella nim. "sivustaseuraaja"...

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Valitettavasti joudun aina ensi töikseni sanomaan tapaamilleni pikkulapsille, ettei setä paha ole, vaikka ruma onkin...

Oli pakko osallistua äänestykseen, ihan vaan siitä syystä, että kohta ei enää voi :(

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tjaa...sanotaanko näin, että toivon kovasti, että edes sanonta "sisäinen kauneus on tärkeintä" pitää kohdallani paikkansa...*huokaus*

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minäkö ruma?

No, minähän yksinkertaisesti en ole ruma vaan olen R U M A. Oikea todellinen kammotus ja hirvitys jota kaikki pelkäävät. Rumuuteni ei ole mitään miehistä karuutta ja karskiutta jota joku saattaa rumuudeksi sanoa vaan rumuuteni on epäinhimillistä, luotaantyöntävää kauheutta.

Ihmiset kääntävät päänsä minut ohittaessaan, katselevat mielummin varpaitaan kuin minua...

...ja itärajalla lapsia pelotellaan minulla, tuhmille kakaroille äidit ja jopa isät sanovat ääni väristen "Jollet ole kiltisti niin kauhea ruma-vlad tulee ja vie mennessään".

Rumana olen syntynyt ja enköhän rumana tule kuolemaan, ja eikä minusta löydy edes sitä sisäistäkauneuttakaan.

ruma-vlad (joka lapsia syö).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy