Polix Fetvin
Jäsen
Nagy ohitti viime pelin, polvessa ilmeisesti jotain häikkää. Mies on ollut ihan mukavassa pistevauhdissa tätä ennen. Mahtaako joku tietää tilanteesta tarkemmin, pitkäkin huili?
Phoenix on tehnyt nopeasti laskettuna tällä muuten todella hiljaisella kaudella jo kahdeksan treidia - Barnett siis todella tuulettaa joukkuettaan. Boucher ei ole kojooteille minkäänlainen menetys tämän kauden esitysten perusteella. Joukkueen nuori tulevaisuuden maalivahti David LeNeveu pelasi itse asiassa paremmin kuin kalliimpi Boucher. Sauvesta ei tosin ole edes Boucherin tasolle, mutta Joseph on joukkueen selvä ykkönen ja lisäksi uskoisin LeNeveun nousevan jossain vaiheessa jälleen joukkueen kakkoseksi.Worrell kirjoitti:Brian Boucher ja Mike Lecler Calgaryyn, Philippe Sauve ja Steven Reinprecht Phoenixiin. Ei minusta mitenkään erityinen treidaus. Flames sai paremman kakkos maalivahdin Boucherista, mutta menetti Reinprechtin. Saa nähdä kumpi tässä nyt sitten on se voittava osapuoli.
Mr Scarface kirjoitti:Vedonlyöntiä harrastavat näemmä moni muukin, kuin minä itse:
http://sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=2322234
hannes ko kirjoitti: Tämä kohu-uutinen tuskin jää niin pieneksi, että Phoenixin kausiketju riittää asialle.
Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:Ihmetyttääkö ketään muuta tuo Reinprechtin saama sopimus. 6 milj. kahdesta kaudesta. En kyllä ihan 3 milliä/kausi ko. pelaajasta maksaisi, mutta kai ne vaan halusi sen pitää.
Hyttynen kirjoitti:Eikö se ole 3 vuotta, 6 miljoonaa eli 2 miljoona vuodessa. Liikaa silloinkin, jos minulta kysytään.
Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:Kyllä ainakin jatkoajan uutisessa puhuttiin kahden vuoden sopparista, jos en ihan väärin ymmärtänyt lukemaani.
Hyttynen kirjoitti:No niinpä lukee. Jossain muualla luki kolme vuotta. Sorry. Ihmettelen kanssasi tuota palkkaa entistä enemmän.
Nolan kirjoitti:Roenick palasi näin Takaisin Coyotesiin
Mr. Smith kirjoitti:Ilmeisesti Jeremyn sopimuksen arvoa ei ole vielä julkistettu?
Mr. Smith kirjoitti:Kiinnitti huomiota Jatkoajan Roenickin sopimuksen uutisoinnin yhteydessä teksti "Roenick on NHL:n tehokkain amerikkalaispelaaja kautta aikojen. 1182 ottelussa on syntynyt 1142 pistettä." Omasta mielestä Roenick ei ole edes nykyisistä NHL-pelaajista tehokkain amerikkalaispelaaja.
Parker27 kirjoitti:hienoa että Laraque jatkaa länsirannikolla.