Riston sisääntulo oli omaan silmään aika näkymätön, mikä on yleensä hänen kohdallaan ihan hyvä. Pois lukien juurikin tuo taklaus Hörnqvistiin. Oli sitä aika tuttua Rassea missä ei ihan mietitty loppuun asti ennen kuin ajettiin....kiekotonta. Näitä ei vaan voi tulla kun moni matsi vaikuttaisi olevan nyt näitä yhden maalin vääntöjä. Ja kun muutenkin Hart saa tehdä joka matsissa ihan tarpeeksi hommia, niin ei sille tartte lisää tällasilla tyhmillä jäähyillä antaa.Tortsi sanoi, että Flyers löytää keinot voittoon ja niinhän se on. Rasse Ristolainen taklasi Sasha Barkovin jäähän ja Patric Hörnqvist keräili kamojaan jäästä. Hyvä sisääntulo Ristolaiselle.
Juurikin näin. Hyvää taistelua ja uhrautumista jengin puolesta mutta niin kuin yllä, ei vakuuta pelin taso kokonaisuudessa että tällä pelillä jauhetaan näin hyvällä pistesaaliilla kovinkaan kauan. Tosin kausi alussa ja tietty toiveissa että oma pelikin paranee kun Tortsy saa ajettua omia juttuja.vaarallisten paikkojen tojunnat hoidetaan liigan parhaalla prosentillla. Edelleenkin, ei kovin kestävää. Kovasti tarvittaisi Cootsia, Atkinsonia jne. takaisin että saataisiin vähän enemmän tilanteita ja peliä painettua vastusajankin päähän.
Tästäkin on ollut puhetta että Sandströmille, kuten muillekin kakkosveskoille, liian usein annetaan aika paskat mahdollisuudet voittaa näitä pelejä. Liian usein kakkonen saa sen jälkimmäisen peräkkäisinä päivinä pelatuista otteluista, jolloin edessä pelaa väsynyt joukkue. Olen aina pitänyt tätä vähän kummallisena taktiikkana, koska juuri näissä jälkimmäisissä peleissä sitä hyvää maalivahtipeliä monesti tarvittaisi. Ei tämä peli mun mielestä Sandströmistä jäänyt kiinni. Teki mikä tehtävissä oli. Mun mielestä ihan hyvä kakkosveska Sandström on. Tekisi silti hyvää itseluottamukselle saada välillä voittojakin. Tämä seikka ei tietenkään lepää yksin Sandströmin varassa.Isoin ongelma taitaa olla sekin, ettei Sandström ole voittanut vielä yhtään peliä. Flyers lepää niin Hartin suoritusten varassa kun olla ja voi.
Ei vaan riitä tuo nykyinen jengi. Torts oli yllättävän asiallinen tämän Leafs-tappion jälkeen, joka kertoo kyllä siitä ettei Flyersilla ollut mitään palaa missään vaiheessa. Canes-pelin jälkeen näytti siltä, että olisi valmis myllyttämään toimittajien kanssa, koska tuo peli käytännössä hävittiin itse.
Tästäkin on ollut puhetta että Sandströmille, kuten muillekin kakkosveskoille, liian usein annetaan aika paskat mahdollisuudet voittaa näitä pelejä. Liian usein kakkonen saa sen jälkimmäisen peräkkäisinä päivinä pelatuista otteluista, jolloin edessä pelaa väsynyt joukkue. Olen aina pitänyt tätä vähän kummallisena taktiikkana, koska juuri näissä jälkimmäisissä peleissä sitä hyvää maalivahtipeliä monesti tarvittaisi. Ei tämä peli mun mielestä Sandströmistä jäänyt kiinni. Teki mikä tehtävissä oli. Mun mielestä ihan hyvä kakkosveska Sandström on. Tekisi silti hyvää itseluottamukselle saada välillä voittojakin. Tämä seikka ei tietenkään lepää yksin Sandströmin varassa.
No eihän nuo maalit Sandströmin piikkiin todellakaan mene
Näin just. Ja se häikkä luistimen kanssa oli ettei terää ollut toisessa luistimessa ollenkaan, vaan oli siinä maalin vieressä. Paha siinä on potkaista torjumaan kun ei ole terää. Puolet maalista oli tyhjänä.No eihän nuo maalit Sandströmin piikkiin todellakaan mene.. Tavaresin kolmannessa oli jokseenkin erikoinen sijoittuminen, mutta siinä taisi olla joku häikkä luistimen terän kanssa.. (?). Matthewsin maalissa ja Tavaresin soolossa torjui ensimmäiset yritykset, mutta kun kaverit ei siivoa maalin edustaa reboundeista, niin minkäs teet. Tavaresin viivakuti yllätti meikäläisenkin, ja taisi oikeasti olla aika kova. Aston-Reesen voittomaali taas oli melkoisen tuuripompun seurausta, eikä tuossa kyllä yksikään veskari olisi sitä poiminut. Vastapainoksi hyviä torjuntoja läpi pelin, ja taisi niitä kaikkiaan tulla se nelisenkymmentä. Varmemman oloista toimintaa tuo Sandströmiltä oli kuin virkaveljeltään toisessa päädyssä...
100% samaa mieltä!Mä tykkään Tortsyn tyylistä et rosterissa ei ole suojatyöpaikkoja
Tortorella on ehdottomasti osaava valmentaja joka luo korkean vaatimustason ja vastuun kulttuurin joukkueeseen kuin joukkueeseen. Näissä 11 pelissä tällä kaudella on näkynyt periksiantamaton ja taisteleva Flyers, mitä ei ole moneen kauteen nähty. Sehän tässä itseäni hieman harmittaakin jos sama meno jatkuu, vaikka siihen en uskokaan, että Tortsin Flyers tuli kauden pari liian aikaisin. Tästä ja ehkä vielä seuraavasta draftista olisi ihan kiva varata ihan sieltä kärjen tuntumasta, että toivottavasti (!) saataisiin nimenomaan draftin kautta huipputaitoa tähän joukkueeseen pelkkien middle 6 ukkojen rinnalle.Mä niin tykkään Tortorellasta. Puhuu asioista rehellisesti ja poikkeuksellisen suoraan, myös medialle.
Pidin Tortorellaa hyvänä hakuna Flyersilta ja tuo mielipide vain vahvistuu päivä päivältä. Uskon, että Ristolainenkin pelaa lopulta itsensä kokoonpanoon ja Tortsin luottamukseen. Ainakin hän tietää mitä odotetaan.
Jos alussa tuli tuurilla / veskalla voittoja, niin nyt on 5vs5 pelaaminen parantunut rutkasti. Tiedä sitten missä Flyers olisi, jos ekat pelit Hart ei olisi seisonut päällään, mutta nyt selkeästi siellä porukka uskoo omaan tekemiseen ja itseluottamus kasvanut, kun tuloksiakin tulee. Joo, varmasti jatkossakin maaliodottamassa Flyers tulee laahaamaan perässä, mutta nuokin lukemat ovat kuitenkin hiljalleen parantumaan päin. Eipä silti mikään malli ihan hirveän ruusuista kuvaa taida maalata ja onhan tuo materiaali aika kapoinen loppupeleissä ja kilpailukin toistaiseksi ihan pirun kovaa kun muutkin seurat idästä pl. CBJ pelanneet paremmin odotuksiin nähden. Joku tulee kyllä pettymään raskaasti ja ei yhtään ihmetyttäisi vaikka contender jopa pullahtaisi ulos playoffeista.Tässä on alkukauden tullu ihmeteltyy ku pisteitä ropisee ennakoitua parempaan tahtiin ja koko ajan odottanu et romahdus alkaa. Pitääks tässä perhana alkaa kohta uskoo pleijaripaikkaan. Vaikka kesällä on erittäin laadukas draft tarjonta, niin kyllä mä silti katon mieluummin joukkuetta ja sen tekemistä johon vois pikku hiljaa alkaa uskoa. Yön peli jäi pitkästä aikaa kattomatta ja siellähän näytti olleen uutta paitaa käytössä. Vähän komsii ja komsaa mitä siitä sanois. Mä oon odottanu jo pitkän aikaa sen Lindrosin aikasta mustaa takasin
Joo, varmasti jatkossakin maaliodottamassa Flyers tulee laahaamaan perässä, mutta nuokin lukemat ovat kuitenkin hiljalleen parantumaan päin. Eipä silti mikään malli ihan hirveän ruusuista kuvaa taida maalata ja onhan tuo materiaali aika kapoinen loppupeleissä ja kilpailukin toistaiseksi ihan pirun kovaa kun muutkin seurat idästä pl. CBJ pelanneet paremmin odotuksiin nähden.