Hart lähetetään ehkä Phantomsiin, Morin kutsuttu ylös mutta ei "aktivoitu" eli peruskikkailua meneillään. Simmondsista kiinnostuneiksi jengeiksi ilmoitettu myös Blues uusimpana. Pelaajatyyppinä ainakin sopisi kuin nenä päähän nuottipaitaan.
Joo tosta Hartin lähettämisestä farmiin oli juttua twitterissäkin. Lähetetään Phantomseihin ja sit heti takaisin, niin on voi pelata mahdollisissa ahl-pleijareissa. Siellä tosin on mennyt viime aikoina huonosti pelit ja Phantoms on tippunut sijalle10. Eli loppu rutistus tarvitaan että keväällä pääsee kannujahtiinHart lähetetään ehkä Phantomsiin, Morin kutsuttu ylös mutta ei "aktivoitu" eli peruskikkailua meneillään. Simmondsista kiinnostuneiksi jengeiksi ilmoitettu myös Blues uusimpana. Pelaajatyyppinä ainakin sopisi kuin nenä päähän nuottipaitaan.
Ei nyt kukaan täysjärkinen vaihda Tolvasta Simmondsiin. Tolvanen olisi varmaan liikkunut Stone/Duchene kaupassa toiseen suuntaan, mutta ei Simmondsiin.Mäkinen uskoi ihan oikeasti että Eeli liikkuisi toiseen suuntaan, joten ihan perustellusti mä sitä odotin enkä mitään Hartmania..
Poile oli jo aiemmin sanonu ettei Tolvanen liikahda rentalista, siinä saa sitte Mäkinen uskotella mitä lystää.Mäkinen uskoi ihan oikeasti että Eeli liikkuisi toiseen suuntaan, joten ihan perustellusti mä sitä odotin enkä mitään Hartmania..
Itse ainakin olen ihan sinut vastineen suhteen, aina se riipaisee kun omilla fanilaseilla varustettuna tunteet on pinnassa sekä luullaan että saadaan kultaa vastineeksi pelaajasta joka ei todellakaan ole ollut oma itsensä koko kaudella.
Hyvin sanottu. Itse olen oikeastaan tyytyväinen, että saatiin valmis nuori rosteripelaaja eikä esim. pelkkiä varausvuoroja, joista on oikeasti iloa vasta joskus 3-4 vuoden päästä. Hartman ei ole itselleni se kaikkein tutuin pelaaja, mutta voisiko tuota kutsua sitten "todella köyhän miehen Simmondsiksi"? Fyysinen pelaaja joka ei pelkää tiputtaa hanskoja tarvittaessa, mutta Simmerin tapaiset hyökkäyspään työkalut uupuvat. Joka tapauksessa nuori pelaaja, jonka paras on toivottavasti vielä näkemättä.Itse ainakin olen ihan sinut vastineen suhteen, aina se riipaisee kun omilla fanilaseilla varustettuna tunteet on pinnassa sekä luullaan että saadaan kultaa vastineeksi pelaajasta joka ei todellakaan ole ollut oma itsensä koko kaudella. Toivotaan että Simmonds saa itsensä vielä hyvään iskuun loppu kaudeksi sekä auttaa Nashvillea menemään pitkälle.
Poile oli jo aiemmin sanonu ettei Tolvanen liikahda rentalista, siinä saa sitte Mäkinen uskotella mitä lystää.
Tosta Nahvillelta saadusta neloskiekasta tulee kolmoskiekka, mikäli voittavat yhden sarjan.
Ei ja vielä kerran ei. Fletcher ei ollut henkilö joka kusi Simmondsin kauppaamisen, syyttävä sormi osoittaa Hextallin suuntaan jonka olisi pitänyt kaupata Simmonds edellisen kauden TDL & draft jonka jälkeen Simmondsin value on valunut alas kuin lehmän häntä. Vastine on aikalailla mitä odottaa sopii +30v uran suuntana alaspäin olevalta voimahyökkääjältä.Mites muuten Hartmanilla on palkka vaan 800k. Kuullostaa taas pikkusen paremmalta. Varausvuoro olis tosiaan saanut sen napsun verran olla parempi mutta nyt kävi näin.
Jotenkin jäi itelle fiilis että jos Fletcher olis tehnyt kaupat aikaisemmin niin olis ollut vähän parempaa pakettia tarjolla. Kello kävi Poilella. No mutta katellaan mitä saatiin. En ole Hartmanin uraa niin tarkasti seurannut että vois alkaa huutelee mitään äijästä.
Siinä olet oikeassa että olis pitänyt treidata jo viime kaudella mutta mä kirjottelin tästä trade deadlinesta. Vaikea kirjottaa tarkalleen omia ajatuksia ja en tarkoittanut että Fletcher nyt tätä hommaa olisi kussut. Se on kuitenkin selvä että odotukset oli vastineelle vähän liian kovat ja lopulta vaan piti hyväksyä. Ja mistäs sitä tietää miten Hartman syttyy uudessa jengissä.Ei ja vielä kerran ei. Fletcher ei ollut henkilö joka kusi Simmondsin kauppaamisen, syyttävä sormi osoittaa Hextallin suuntaan jonka olisi pitänyt kaupata Simmonds edellisen kauden TDL & draft jonka jälkeen Simmondsin value on valunut alas kuin lehmän häntä. Vastine on aikalailla mitä odottaa sopii +30v uran suuntana alaspäin olevalta voimahyökkääjältä.
Vaikka Simmonds vaisua kautta pelaakin, niin en usko, että siirtyy minnekään alle neljän miljoonan cap hitillä. Uran ainoa tilaisuus saada iso soppari, joten kyllä kaivaa lähemmäs viisi miljoonaa itselleen, vähintään, jollain useamman vuoden paperilla. Lyhyellä sopimuksella voi saada jopa lähemmäs kuusi miljoonaa jostain joukkueesta.Simmer saattaa hyvinkin tehdä paluun aika nopeastikin. Luulisi, että on valmis jonkinlaiseen palkanalennukseen sitten.
Joo ei siinä Hartman vitsillä tullut sisään. Heti ensimmäisen vaihtonsa eka tilanne ja PAM. Laperrierella oli hauskaa penkillä tilanteen jälkeen. Oli kyllä yleisökin mehuissaan.Tulipa Hartman rytinällä mukaan joukkueeseen. Puhtaalla, kovalla niitillä Dahlin kumoon ja sai yleisön ylös tuoleistaan.