Mun mielestä tällä hetkellä meillä ei ole ykköskenttää. Ykköskenttä on joukkueen syömähammas ja tällä hetkellä semmosta ei löydy. Raffl-G- Read ketju on todella köykäinen. Kyllä tuohon pitäs saada Readin tilalle joku joka kylmän viileästi nakuttaa kiekkoa häkkiin kun syöttö tulee. Jake ei siihen sovi mielestäni koska on sen tyylinen pelaaja että hakee väkisinkin vielä syöttöä ja sitä kaudein hienointa maalisyöttöä. Koneckny on ilmeisesti ens yönä Readin paikalla ykkösessä mutta en usko että homma toimii. Kone on pelannut ihan hyvin mut välillä tuntuu et pikkusen aristelee tilanteissa. Hyvin kyllä jakelee taklauksia mutta kun hänellä on kiekko ja on taklattavana kohteena, niin vähän hosuu ja menettelee kiekkoja aika usein. Ehdottomasti silti kuuluu top6 paikalle hyökkäykseen jo ihan kehityksen kannaltakin. Mutta en usko että homma toimii G:n rinnalla. Toivottavasti olen väärässä.
5vs5 peli tällä hetkellä sen näköistä touhua että saadaan tytöt ja pojat jännätä melko varmaan kalkkiviivoille asti pleijaripaikan puolesta. Laukaukset voitetaan melkein joka pelissä mutta oikeasti huippu paikkoja aika nihkeästi. Siihen kun vielä lisätään heikko viimeistely.
Mä en ainakaan odota neloselta muuta kuin omat vaihdot nollille ja hyvää av-pelaamista. Cootsin kuntouduttua nelonen pelaakin heille kuuluvilla minsoilla.
Yöllä taas ruudun ääreen!!!
5vs5 peli tällä hetkellä sen näköistä touhua että saadaan tytöt ja pojat jännätä melko varmaan kalkkiviivoille asti pleijaripaikan puolesta. Laukaukset voitetaan melkein joka pelissä mutta oikeasti huippu paikkoja aika nihkeästi. Siihen kun vielä lisätään heikko viimeistely.
Mä en ainakaan odota neloselta muuta kuin omat vaihdot nollille ja hyvää av-pelaamista. Cootsin kuntouduttua nelonen pelaakin heille kuuluvilla minsoilla.
Yöllä taas ruudun ääreen!!!