Morjensta vaan kaikille!
Uusi jatkoajan Philly- fani ilmoittautuu kuoroon mukaan. Kesäloman aikana olin sen verran aktiivinen, että sain vihdoin hankittua tunnukset palstalle. Foorumin "änäri"- osiota tullut luettua vuosikaupalla, mutta jostain syystä tunnusten hankkiminen on vain jäänyt roikkumaan.
Flyers nousi suosikkiseuraksi Ducksin ohella joskus pikku penskana, kun jengissä pelasi iso ja ilkeä kaveri, numero 88 selässä. Ja taishan se muutaman pisteen tekaista myös :) Kun kiekosta alkoi hieman ymmärtää enemmän, tajusi sen tosiseikan että Ducks oli hienoa ainoastaan Teemun takia, joten jäljelle jäi yksi ja ainoa.
Nykyjengistä omia suosikkipelaajia ehdottomasti Simmonds, B. Schenn sekä Rinaldo. Viimeinen aiheuttanee ehkä hieman sekalaisia ajatuksia, mutta en vain voi olla tykkäämättä hieman hullusta kaverista, joka polkee kentällä joka vaihdossa tarkoituksena satuttaa vastustajaa. Itse kun olen syntynyt vasta 80- luvun loppupuolella, ei omassa muistissani siis ole aikoja jolloin kaukalossa oli enemmänkin näitä hulluja ehkä jopa yhdessä joukkueessa. Palstalla on eri osioissa kirjoitellut muuan Vlad, ja hänen tekstejä luettuani pystyn kyllä samaistumaan helposti hänen kiekkoideologiaan. Tämä vertaus ehkä parhaiten monelle kirjoittajalle kertoo sen, mitkä asiat ovat ne mistä itse tykkään pelissä.
Viime kaudella Phillyn kaikki runkkarimatsit tuli katsottua suorana + hajanaisesti matseja mielenkiinnon mukaan, runkosarjan aikana kaikkinensa 150-200 matsia. Lisäksi pleijareista tietty Phillyn matsit, konferenssi- ja stanley cup- finaalit sekä hajanaisesti muita pelejä, heittona ehkä n. 50 peliä kaikkinensa. Tämän perusteella uskallan sanoa, että joukkue ja liiga ylipäätänsä oli ja tulee olemaan ensi kaudellakin kovassa seurannassa.
Sitten aikakoneella nykypäivään ja oma näkemys jengin tämänhetkiseen tilanteeseen.
Joukkue itsessäänhän tullee aloittamaan kauden aika pienillä muutoksilla viime kauteen verrattuna. Hartsy vaihtui Umbergeriin, mutta muutoin ollaan aika pitkälti samoilla miehillä kuin millä kausi lopetettiin. Akselilta Leca/Grossmann toivoisin itse vähintään toisen lähtevän, mikäli kyseessä jälkimmäinen niin vaihto vaikka siihen kassilliseen kiekkoja kävisi allekirjoittaneelle mainiosti. Lecalle olen valmis antamaan mahdollisuuden mikäli hän joukkueeseen jää, samoin kuin L. Schennille. Voimahyökkääjät ja fyysiset pakit kun sattuvat olemaan itselle ehkä sitä mieluisinta pelaajatyyppiä, joten myös omat mieltymykset vaikuttanevat ajatuksiin. Read 30-40 maalin väliin, Couts Selke- äänestyksessä 3 joukkoon, B. Schenn nostaa pykälän tasoaan ja alkaa vihdoin lunastamaan häneen kohdistettuja odotuksia, Leca jäädessään onnistuu ja tekee n. 50 pinnaa, Giroux painaa 100 pinnan tuntumaan ja Leino otetaan 1milj/1v sopparilla sisään ja hän palauttaa itsensä kiekkokartalle. Omat toiveet siis käytännössä aika mitättömät, jäädään odottelemaan miten osuu kohdalleen.
Nyt työt alkaa haittaamaan vapaa-aikaa, joten paremmalla ajalla palaillaan taas tänne. Esim. oma mielikuva mahdollisista ketjukoostumuksista sekä tarvittavista vahvistuksista tarkoitus julkaista "koko kansan" luettavaksi kun saan aikaiseksi.