Noniin täällä on keskustelu hiljentynyt niin minulla on hyvä aika esittäytyä. Olen seurannut tätä jatkoajan foorumia pääasiassa NHL puolta jo varmaan vuodesta 2003 lukijana, mutta nyt vasta sain tehtyä omat tunnukseni tänne. Flyersin kausiketjuja on tullut paljon luettua ja heti aluksi täytyy kiittää kaikkia erinomaisista raporteista ja tietoiskuista Flyersiin liittyen, tämä on ollut itselleni paras paikka pysyä ajantasalla Flyersiin liittyvissä asioissa kaiken muun kiireen keskellä joten keep up the great work!
Oma Flyers historia alkoi suunnilleen vuonna 1997, kun aloin seuraamaan 7-vuotiaana NHL:ää aktiivisemmin ja NHL 97 pc-pelin saadessani Flyers oli käytetyin joukkue Teemu Selänteen Mighty Ducksien ohella. Vaakakupin käänsivät lopullisesti Flyersin puolelle Eric Lindros, joka on edelleenkin oma kaikkien aikojen suosikkipelaajani NHL:ssä, sekä monet muut Flyers "legendat" kuten vaikka muutaman mainitakseni John Leclair, Ron Hextall ja vaikkapa Rod Brindamour (vieläkin tietyllä tavalla riipaisee kun hänet myytiin Carolinaan ja hänestä tuli siellä ikoni). Joukkueessa on pelannut paljon huikeita pelaajia, mutta valitettavasti menestys on vielä kiertänyt omaa suosikkia, ehkäpä sitten tulevaisuudessa Giroux johdattaa meidät takaisin mestariksi.
Ja jos jotain nykyhetkestä kommentoin niin Hartnellin myynti harmittaa, mutta olin jo usean vuoden ajan odottanut, että hän tulee lähtemään joukkueesta. Vastine vaan oli miestäni aika surkea, vaikka entinen Flyers varaus sieltä takaisin tulikin. Jotakin kuitenkin Hexyn pitäisi vielä keksiä sillä itselläni ei ole se ihan varmin fiilis tästä joukkueesta, mm. Evander Kane kyllä kelpaisi, mutta vaadittu vastine saattaisi olla liian kova. Täytyy kuitenkin sanoa, että olen ollut erittäin tyytyväinen Hexyn toimintaan ja toivottavasti Homerin hullutteluajat alkavat olla takanapäin ja Flyers laiva seilaa kohti Cuppia kärsivällisesti joukkuetta kehittäen.
Oma kirjoitteluni tulee varmasti olemaan aika vähäistä, mutta yritän aina silloin tällöin osallistua keskusteluun rennommalla otteella.