Tässä kaaviokuva Flyers-fanin tuntemuksista: http://img838.imageshack.us/img838/4121/tumblrinlinemiuuqd0exb1.jpg
Itseäni alkaa jo aika paljon risomaan tuo Bryzgalovin dissaaminen. Katsotteko te oikeasti niitä pelejä? Kymmassakaan Devils matsissa ei mennyt yhtään helppoa maalia. Philly antaa tätä nykyään toistakymmentä ylivoimahyökkäystä per peli ja kyllä jos Kovylle antaa puolittaisia läpiajoja se tulee tekemään maaleja vaikka mikä kumiukko olisi maalissa. Bryz on täysin riittävän hyvä maalivahti, jos Phillyllä olisi edes joku auttava pelitapa, mutta siitä ei ole jälkeäkään. Kiekkoa ei pystytä kuljettamaan sinisen yli vaan se joudutaan aina dumppaamaan päätyyn. Sieltä sitten sitä yritetään kolmen hyökkääjän voimin kaivaa kunnes vastustaja tekee ylivoimahyökkäyksen. Kyllä pelaajamuutokset ovat vieneet homman huonoon suuntaan. Jagesrista luopuminen vei pelaajan, joka pystyi PITÄMÄÄN, kuljettamaan ja syöttämään kiekkoa. Tämä on tuhonnut käytännössä ykköskentän pelin, kun Gn pitäää käydä kaivamassa kiekkoa päädystä itse.Tällä hetkellä en vuodattaisi yhtään kyyneltä, jos Mezarosista ja Bryzgalovista päästäisiin eroon - aivan karmean näköistä pelaamista molemmilta.
Ensimmäisessä matsissa olisi ehkä Henriquen jälkimmäinen ollut otettavissa. Muut olivatkin sitten läpiajoja, pomppuja luistimista tai laukauksia vapaasti nenän edestä. Viime yön peli olisi ollut Devilsin heiniä ilman Bryzgalovin muutamia haamukoppeja. Eli olen aika lailla samoilla linjoilla tästä asiasta.Itseäni alkaa jo aika paljon risomaan tuo Bryzgalovin dissaaminen. Katsotteko te oikeasti niitä pelejä? Kymmassakaan Devils matsissa ei mennyt yhtään helppoa maalia.
Asiaa
19 Scott Hartnell - 28 Claude Giroux - 93 Jakub Voracek
48 Danny Briere - 10 Brayden Schenn - 17 Wayne Simmonds
12 Simon Gagne - 14 Sean Couturier - 24 Matt Read
25 Max Talbot - 26 Ruslan Fedotenko - 36 Zac Rinaldo
Pisti erityisesti Mezin pelaaminen silmään Tampaa vastaan. Aivan käsittämättömän huolimatonta pelaamista niin kiekottomana kuin kiekollisenakin. Jatkuvasti puolittaista merkkausta ja miehen pitämistä, eikä kiekonkäsittelystäkään voi kehuja keksiä. Toinen torni, joka tuntuu olevan jatkuvasti ihmeellisissä vaikeuksissa on Coburn, eikä kyllä viitsi juuri Grossmaniakaan kehua. Mikä ihme tuota puolustamista nyt oikein riivaa, kun äijät tuijottelee vain kiekkoa, eivätkä tunnu millään keksivän mitä sitten vahingossa kiekon saatuaa, että mitä sillä sitten tekisivät?Mesziltä nyt järkevää ja sen +4 miljoonan arvoisia esityksiä siihen pelaamiseen, loukkaantumisen jälkeen ollut toisinaan aika kujalla.
Kerro terveisiä. Älä kuitenkaan Homerille soita.Pitäisiköhän soittaa Clarkelle.
Ah kun olisikin - arvasin että joku tähän tarttuu. En katsos tunne Homeria, mutta Clarken kanssa olen kuitenkin useamman kertaa jutellut. (Kyllä tuntuu muuten hyvältä päästä tästäkin asiasta pätemään, tosin vielä pitää tosin keksiä joku aasinsilta miten voisin kertoa olleeni saman Limon takapenkillä kuin Bobby Orrin) Clarkella on muuten yhä aika paljon vaikutusvaltaa organisaatiossa. Minulle Homer on aina jäänyt hieman etäiseksi. (Edit. Jotta kukaan ei ota asiaa liian tosissaan niin ei se Clarke minua muistaisi, jos oikeasti soittaisin.)Kerro terveisiä. Älä kuitenkaan Homerille soita.
Kommentoidaan nyt tänne uutisia Phantomseista: Tye McGinn teki AHL:ssä viime yönä tehot 2+2 ja +3, kun Adirondack otti 4-1 voiton Norfolkista. Ilmeisesti AHL:n puolella McGinnillä kulkee - pitäisikö nostaa taas ylös? Maaliskuussa siis neljään peliin 2+5 ja +2.
Ei taida pelimerkit riittää miehen hankkimiseen ja tuskin etes Kings häntä kauppaa. Muzzin tulee saamaan kesällä sen n. 2 000 000 milj$ sopparin ja sitä ei kyllä Flyers cappiin saada mahtumaan millään. Hyvä pelaaja kyllä mutta aika kaukaa haettu että vaihtaisi maisemaa.Oliskohan LA mahdollisesti halukas luopumaan Muzzinista? On mielenkiintoinen pelaaja jonka näkisin Flyersissa mielelläni.