Ottakoon sitten 2011 1st pickin
Eihän se olisikaan kuin vasta kolmas muualle annettu 1st rounderi putkeen jos siis näin kävisi. Eiköhän olisi pikku hiljaa taas aika varailla siellä ensimmäisellä kierroksella vaikkei 2011 näin ennakolta niin kovalta draftilta vaikuttakaan. Itse en ainakaan haluaisi enää kasvattaa organisaation potentiaalivajetta.
Olisihan se Kovy pirun kovettava nimi rosterissa, mutta silti en kyseiseen kauppaan kyllä lähtisi varsinkaan kun se jouduttaneen tekemään ilman varmaa jatkoa. Lehtonenkaan vaihtamisesta Emeryyn en oikein tykkää. Loukkaantumishisoria on synkkä ja muutenkin mies on osoittautunut melkoiseksi lampaaksi itse änärissä, joten vaihto Emeryyn joka nyt kuitenkin on osoittanut saavansa jotain kiinnikkin ja muutenkin pelannut ihan hyvää kautta mukaanluettuna vahva paluu niin ei kiitos. Lisäksi tämä Kovyn jatkon arvuuttelut tarkottaisivat mahdollisesti sitä että se cuppi pitäisi voittaa tänä keväänä, jotta treidistä saataisiin edes jotain hyötyä jolloin kysymysmerkki Lehtonen ei oikein mahdu kuvaan mukaan. Tosin ei se Emerykään mikään laaduntae ole, mutta ennemmin mieheen luottaisin kuin Lehtoseen. Muutenkaan en tulevaisuutta lähtisi Lehtosen varaan rakentamaan varsinkaan kun samaanaikaan laivaa lastattaisiin täyteen ruutia.
Carteristakin sen verran että sen lisäksi että mies on tärkeä omavaraus ja sellainen 35-45 maalin mies niin kaverihan on ainoa isosentteri joukkueessa. No Bettsillä on kanssa kokoa, mutta ainoa isokärkisentteri. Mielestäni sitä cuppia ei kuitenkaan voiteta millään MikkiHiiri-sentteristöllä, joku raamikaskin kaveri siellä pitää olla. Täten Carter on varsin tärkeä palanen tältäkin kantilta ajateltuna. Nyt ja tulevaisuudessa. Lisäksi sitä kehittymisenkin varaa on vielä mikäli saa sen kunnon asenteen edes joka toiseen vaihtoon. Ainakin omasta mielestäni.
Coburnilla nyt ei hirveästi enää arvoa ole tai ei ainakaan pitäisi olla, joten parempi vain katsella itse mitä kaverista tulee sillä jatkon nyt ei pitäsi kovin kallis olla. Joskin eiköhän se Homer hoida miehelle sen tutun ja turvallisen kunnon ylipalkkauksen, joten siltä varalta voisi ollakkin järkevää jättää paketti ja juosta.
Gagnesta samat kuin Jaykin ja lisäksi miehen nykyinen markkina-arvokin on sen verran alhainen, että jo senkin takia mies pysyy kyllä Flyers rosterissa. Toivottavasti lopettaisi uransa Flyersissa, mutta hinnan pitää kyllä olla oikea, jota hivenen pelkäänkin jo nyt.
Itse en siis Ilyaa Phillyyn nykytilanteessa haalisi ja toivon ettei Homerkaan sitä tosissaan suunnittele, mutta katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.