Philadelphia Flyers 2006-2007

• 161 878
  • 736
Suosikkijoukkue
Tappara
Sabata kirjoitti:
Ei mahdu luistin kuulemma jalkaan, tällaista informaatiota on minun korviini kantautunut.

Reebok kirjoitti:
Kuulemma nuhaa. Näin ainakin Flyers kertoi. Herää kysymys onko Fopan leikattu nilkka niin pahassa kunnossa ettei pysty pelaamaan?

Todella outo hevosmiesten virallinen & todellinen tietotoimisto tiedottaa -
Fopan flunssa on niin paha, ettei pysty pelaamaaan, koska luistin ei mahdu päähän.

Viimeksi muokattu:

Sabata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tahto Maalinen kirjoitti:
Todella outo hevosmiesten virallinen & todellinen tietotoimisto tiedottaa -
Fopan flunssa on niin paha, ettei pysty pelaamaaan, koska luistin ei mahdu päähän.

Vittuako Tahto Maalinen sekoilet? Ei ole minun kirjoittamani juttu tuo: kuulemma nuhaa teksti, saatanan nulikka siteeraat mun kirjoittamana tekstinä muitten tarinoita. Soitanko poliisille vai korjaatko virheesi paviaani???????????
Halukkaat voivat tarkistaa asian edelliseltä sivulta. Maalinen hyppää kaivoon apina.

Suosikkijoukkue
Tappara
Sabata kirjoitti:
Vittuako Tahto Maalinen sekoilet? Ei ole minun kirjoittamani juttu tuo: kuulemma nuhaa teksti, saatanan nulikka siteeraat mun kirjoittamana tekstinä muitten tarinoita. Soitanko poliisille vai korjaatko virheesi paviaani???????????
Halukkaat voivat tarkistaa asian edelliseltä sivulta. Maalinen hyppää kaivoon apina.

Ota kaksi Buranaa ja käy leppoisasti yöunille. Jos humalaisessa lainauksessani tuli teknisiä virheitä, niin voin sen korjata sen ilman alatyylin avautumista.

Nuku.

Sabata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ota kaksi Buranaa ja käy leppoisasti yöunille. Jos humalaisessa lainauksessani tuli teknisiä virheitä, niin voin sen korjata sen ilman alatyylin avautumista.

Nuku.

Älä skriivaile Tamperelainen kuule humalapäissäsi jatkoaikaan tai tulee noutaja. Ja mitä sinä juoppo muita nukkumaan pyytelet? Juopot sinne unten maille kuuluvat. Philadelphia oli muuten aivan surkea tänäänkin. Hyvät yöt paviaani.

Suosikkijoukkue
Tappara
Sabata kirjoitti:
Älä skriivaile Tamperelainen kuule humalapäissäsi jatkoaikaan tai tulee noutaja. Ja mitä sinä juoppo muita nukkumaan pyytelet? Juopot sinne unten maille kuuluvat. Philadelphia oli muuten aivan surkea tänäänkin. Hyvät yöt paviaani.

En ole paikallislehti Tamperelainen, vaan ihan tamperelainen. Missä päissäni kirjoitan, ei ole Sinun asiasi pohtia (Luojan kiitos). Juoppoudesta syyllistäminen on taas alatyylin ilmaisuja, joita en odottanut täällä näkeväni.

Hassua, jos et pitänyt sulatejuustostasi tänäänkään.

Nuku hyvin.

Sabata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole paikallislehti Tamperelainen, vaan ihan tamperelainen. Missä päissäni kirjoitan, ei ole Sinun asiasi pohtia (Luojan kiitos). Juoppoudesta syyllistäminen on taas alatyylin ilmaisuja, joita en odottanut täällä näkeväni.

Hassua, jos et pitänyt sulatejuustostasi tänäänkään.

Nuku hyvin.

Ai että vieläkin soittelet tamperelaista turpaasi, korjasit sitten väärin juovuspäissäsi vieläkin tuon tekstin. Ei ole minun kirjoittamaani tuo nuhajuttu, minkä helvetin takia väität minun kirjoittaneen moista??? Viimeinen kehotus: Menepä nyt korjaamaan oikein, ilmoitin asiasta jo moderaattoreille.

Suosikkijoukkue
Tappara
Sabata kirjoitti:
Ai että vieläkin soittelet tamperelaista turpaasi, korjasit sitten väärin juovuspäissäsi vieläkin tuon tekstin. Ei ole minun kirjoittamaani tuo nuhajuttu, minkä helvetin takia väität minun kirjoittaneen moista??? Viimeinen kehotus: Menepä nyt korjaamaan oikein, ilmoitin asiasta jo moderaattoreille.

En väitä, vaan kerroin jo, että lainaustaitoni ei ole vahva.

Hengitä syvään.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ihme avautuminen Sabatalta. Menisitte johonkin toiseen ketjuun vänkäämään.

Sääliksi käy Flyers-kannattajia. Joukkue on kyllä umpisurkea. Niittymäki aloitti eilen hyvin, nollasi mm. Sabresin viisi-kolme -ylivoiman, mutta eipä Antsukaan kauan jaksanut tuulimyllyjä vastaan taistella. Hatcher ei kuulu NHL:aan, ei sitten millään. Tuskin kuuluu näillä säännöillä yhtään mihinkään kaukaloon. Hidas, kankea, kädetön, toisin sanoen turha.

Eiköhän Philadephiassa kannattaisi laittaa Foppa ja muut kalliit palkkasoturit myyntiin ja hankkia nuoria jannuja tilalle. Tuskin Foppa enää tekee jatkosopimusta Flyersin kanssa, jos meno jatkuu tällaisena. Forsberg haluaa voittaa ja Flyersille voittaminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa. Ei onnistu mikään.

will

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Ilves
Niin onko se nyt tosiaan niin, että Foballa on taas ongelmia niiden luistinten/nilkkojen kanssa. Jotenkin tuntuu niin ihmeelliseltä kun kaikki teknologia mitä on käytössä, ei miehelle saada sopivia luistimia. Eikös se nimenomaan alunperin se nilkka ongelma aiheutunut luistimista? Nyt taas jostain lueskelin, että hokkarit niin sanotusti hiertää jalkaa. Mut jos joku tietää paremmin tilanteesta vois vähä valasta.

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Grainger kirjoitti:
Eiköhän Philadephiassa kannattaisi laittaa Foppa ja muut kalliit palkkasoturit myyntiin ja hankkia nuoria jannuja tilalle. Tuskin Foppa enää tekee jatkosopimusta Flyersin kanssa, jos meno jatkuu tällaisena. Forsberg haluaa voittaa ja Flyersille voittaminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa. Ei onnistu mikään.

Eiköhän tätä menoa tuokin pian tapahdu. Deadlinellä voisi tosin saada paremman hinnan joistain pelaajista. Knublesta, Gagnesta ja Fopasta voisi saada jotain oikeasti arvokastakin vastineeksi ja kyllä kai jollekin joukkueelle kelpaisi myös Calder, Robitaille, Sanderson ja Kapanen. Foppa on kylläkin sanonut haluavansa jatkaa Phillyssä ja hänellä on No-Trade-clause, mutta voihan se mieli muuttua. On hän myös tosin vihjaillut lopettavansakin...

edit: Gauthier on kuulemma menossa leikkaukseen, poissa ikuisuuden, jeejee.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Hyttynen kirjoitti:
On hän myös tosin vihjaillut lopettavansakin...

Yksi syy lisää pistää Foppa kiertoon.

Ensi kesänä mies lopettaa, eikä Flyers saa mitään korvaukseksi. Vaikka Forsbergilla onkin treidin kieltävä sopimus, niin eiköhän taistelu Stanley Cupista kiinnosta vielä kerran mikäli Philly ei enää nouse.

Ei muuta kuin uutta tulemista rakentamaan Niittymäen, Pitkäsen, Richardsin ja Carterin ympärille.

myerz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a
Foppalla on jotain vammaa, menee maanantaina Clevelandiin lääkärille joten huilaa pens matsinkin, näin uuden GM:n suusta eilen. Foppa myös ilmoittanut halunsa jatkaa ensi kaudella ja samassa jutussa kerrottu, että tuskin tällä kaudella myydään kumpaakaan. Gagnesta todettiin, että miksi myydä jos tilalle kuitenkin pystytään saamaan vain saman tason pelaaja, ns "topline forward".

EDIT: Niin oliko tuo M.Murray tarkoitus nostaa ylös vai oliko tarkoituksella waiverissa, koska sieltä Los Angeles nappasi miehen itselleen.

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
myerz kirjoitti:
EDIT: Niin oliko tuo M.Murray tarkoitus nostaa ylös vai oliko tarkoituksella waiverissa, koska sieltä Los Angeles nappasi miehen itselleen.

Murray oli iha hyvä Phantomseissa, joten kaipa hänelle oli tarkoitus antaa näytön paikka NHL:ssäkin, mutta Dean Lombardi iski jälleen ja nappasi re-entry waiverseilta (jotka siis ovat olemassa, vaikka itsekin on tullut muuta väitettyä...).

Gagnen voisi myydä koska hän on ylihintainen surffaaja. Fopan voisi pitää ihan vaan näyttämään nuorisolle hyvää esimerkkiä ja tuomaan jonkinlainen "veteran-presence" joukkueeseen. Kilpailukykyisiä tuskin ollaan vähään aikaan, mutta silti olisi ihan hyvä kun olisi joku eliittipelaajakin joukkueessa.

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hyttynen kirjoitti:
Murray oli iha hyvä Phantomseissa, joten kaipa hänelle oli tarkoitus antaa näytön paikka NHL:ssäkin, mutta Dean Lombardi iski jälleen ja nappasi re-entry waiverseilta (jotka siis ovat olemassa, vaikka itsekin on tullut muuta väitettyä...).

Tästä asiasta en ole CBA:ta syynännyt, mutta tällaisen käsityksen olen saanut: Pelaaja joutuu Re-entry waiveriin, jos hän

1. On allekirjoittanut yhden suunnan sopimuksen
2. On pelannut NHL:ssä viime kaudella.

Sääntöjä muutettiin, jotta kahden suunnan sopimuksen omaavia pelaajia voisi loukkaantumisten yhteydessä kutsua ylös, ilman pelkoa heidän menettämisestään. Sitä en kuitenkaan tiedä tarkemmin, kuinka paljon otteluita on täytynyt NHL:ssä edellisellä kaudella pelata.

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
JP kirjoitti:
Tästä asiasta en ole CBA:ta syynännyt, mutta tällaisen käsityksen olen saanut: Pelaaja joutuu Re-entry waiveriin, jos hän

1. On allekirjoittanut yhden suunnan sopimuksen
2. On pelannut NHL:ssä viime kaudella.

Martylla lienee siis yhdensuunnan sopimus. Re-entryiltähän se Kingseihin joutui (pääsi) vai olenko taas väärässä?

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Alkaahan joukkueessa jotain muutoksia tapahtua.

Yksi suosikkitappelijoistani Todd Fedoruk palaa Flyers paitaan neljännenkierroksen varausvuoroa vastaan. Tätä miestä olen kaivannut takaisin!!

Harmitti aikoinaan kun myytiin pois, mutta tervetuloa takaisin "Fridge". Nyt vaan hanskat usein jäähän ja tuomaan vähän viihdykettä peleihin, kun pelilliset esitykset ovat tällä kaudella olleet mitä ovat. Ja eiköhän Fedorukilla pelillisestikin ole vähän annettavaa siellä neloskentässä ja saadaan sinnekin raskaansarjankaveri.

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Fridge is back!!! Aivan loistavaa!! Aina valmis laittamaan kaiken peliin joukkueen puolesta, ja myös taidollisesti kehittynyt viime kausien aikana!! Johan kasvoi Flyersien kivet kertaheitolla! JES!!

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
No nyt on sitten se enforcer joukkueessa! Toivottavsti orbital bone kestää. Eipähän tartte mitään greniereitä pitää mukana. Grant ja Eager ovat kuitenkin pelanneet ihan hyvin, joten nämä voisi pitää minun puolestani mukana pelaamassa. Berube (siis tämä jatkiksen) taitaa hyppiä seinille innosta :)

Anaheimhan antoi Fridgestä aikoinaan 2. kierroksen varausvuoron, mutta nyt hänet saatiin takaisin 4. kierroksen vuorolla. Aikasta hyvin. Hieman ihmetyttää tuo Ducksien kaupankäynti tosin, 2nd rounder Parrosista, sehän oli äsken waiverseilla...

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Hyttynen kirjoitti:
No nyt on sitten se enforcer joukkueessa! Toivottavsti orbital bone kestää. Eipähän tartte mitään greniereitä pitää mukana. Grant ja Eager ovat kuitenkin pelanneet ihan hyvin, joten nämä voisi pitää minun puolestani mukana pelaamassa. Berube (siis tämä jatkiksen) taitaa hyppiä seinille innosta :)

No kyllä kyllä!! Ja kato osaa se kaveri vähän pelatakkin, joten ei varmasti ole niin karvasta kalkkia, eihän?! ;D Mun puolesta voidaan ihan hyvin pitää myös Grant ja Eager ylhäällä, mutta pelkäänpä että ainakin Grant lähtee takas Phantomsseihin!

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Craig Berube kirjoitti:
No kyllä kyllä!! Ja kato osaa se kaveri vähän pelatakkin, joten ei varmasti ole niin karvasta kalkkia, eihän?! ;D

No juuri tällaista tappelijaa minä kannatankin. Fridgeä Fopan kanssa vaan samaan kenttään niin alkaa varmasti tapahtua. Bonuksena Fedoruk on todella pidetty henkilö pukukopissa ja tuo toivottavasti kaivattua johtajuutta. Eipähän tartte enää Richardsin olla se ainoa tappeleva.

Homer kouluttaa!

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyttynen kirjoitti:

Anaheimhan antoi Fridgestä aikoinaan 2. kierroksen varausvuoron, mutta nyt hänet saatiin takaisin 4. kierroksen vuorolla. Aikasta hyvin. Hieman ihmetyttää tuo Ducksien kaupankäynti tosin, 2nd rounder Parrosista, sehän oli äsken waiverseilla...

Juu ikävä kyllä taitaa nyt käydä niin, että Grant joutuu takaisin farmiin, vaikka kaverin pelityyli on erittäin energinen ja painaa 100 lasissa ympäri kenttää, mutta silti on pakko hehkuttaa Fridgen paluuta! On tämä vaan niin hieno juttu. Pelaakohan jo nyt tulevana yönä?

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
pulska kirjoitti:
Pelaakohan jo nyt tulevana yönä?

Vai onko sillä vielä Boogardin nyrkin jälki naamassa? Epäilen pelaamista, vaikka olisikin hieno nähdä Fedoruk kouluttamassa Cindyä. Hehhehhahhah

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyttynen kirjoitti:
Vai onko sillä vielä Boogardin nyrkin jälki naamassa? Epäilen pelaamista, vaikka olisikin hieno nähdä Fedoruk kouluttamassa Cindyä. Hehhehhahhah

Aivan näinhän se vielä on. Ei taida pelata vielä vähään aikaan.

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Foppa taisi kyllä sanoa tukan lähtevän, jos Kappy tekee maalit Torontoa vastaan. Muista peleistä en tiedä. Eipä silti, mielestäni saisi vetää vaan reilusti kaljuksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy