Hyttynen kirjoitti:Huhut on huhuja, mutta Recchiä on huhuttu todella paljon. Itse en välttämättä toivoisi Rexin paluuta. Ei ole oikein mitä joukkue tarvitsisi.
Sen sijaan yhtälailla tarpeettomalta tuntuva olisi tämä toinen pelaaja, joka on juuri äskettäin noussut huhujen kohteeksi. Hyvin samanlainen, mutta ainakin minulle hieman sympaattisempi ja mahdollisesti sellainen joka voisi herättää olemuksellaan koko muun joukkueen. Ja mahdollisesti hän olisi saatavissa halvalla. Niin kuka, kysyy kadunmies? Jeremy "JR" Roenick, vastaa nettifoorumihuhu.
Kaikein mieluiten ottaisin halvalla pakin Phoenixista. Morris, Gauthier tai Mara. Yksi tai kaksi näistä kolmesta, jos vain saa pelkillä varausvuoroilla.
Stevensonin asettaminen waivereihin oli hyvä siirto Clarkelta, kyllä tämä kauppaa tai kahta nyt pahasti enteilee. Itse kääntyisin mieluummin hyökkääjään, etenkin Roenickiin (en toki sen takia että mies on yksi lempipelaajistani). Roenick on pelannut huonosti Los Angelesissa, mutta uskoisin että paluu Phillyyn saisi JR:n pelaamaan. Hyvä puoli olisi Roenickin hankkimisessa myös se, että se ei vaatisi Umbergeria. Jeremyhän kaupattii kesällä LA:han vaihdossa 3. kierroksen varausvuoroon. Toisaalta, haluaako JR enää takaisin Phillyyn viime kesän tapahtumien jälkeen?
Gagne-Forsberg-Roenick olisi kokeiltavan arvoinen!
Jos olisin Clarke, hoitaisin homman näin. (jos palkkabudjetti kestää)
L.A.:han:
2. kierros
Phillyyn:
Roenick
Floridaan:
Umberger
Phillyyn:
Bouwmeester
Mene ja tiedä, huomenna iltayhdeksän aikaa tiedetään jo paljon enemmän...