Mr Scarface kirjoitti:
Itsekin katsoin tämän jutun, ja kyllä laittaa miettimään taas nämä toteamukset: Oli tuntenut jotain ei-tervettä harkoissa. Ei kannata palata vielä, se olisi virhe. Ja luulen, että Joni ei Timosen tapaan ole kovin mielellään tulossa Olympialaisiin. Flyers ei todennäköisesti häntä edes sinne päästä. Flyersin kannalta on paras, että Pitkäsen tasoinen huippupelaaja pelaa heillä, eikä Torinossa. Flyers kun maksaa palkat, ja tahtoo voittaa cupin.
Niin no, ainakaan itse organisaatiosta ei kyllä ole kantautunut mitään sen suuntaista, että Pitkästä ei päästettäisi Olympialaisiin. Joni on kuitenkin nuori ja kehittyvä pelaaja, joten Olympialaiset voisivat jopa olla hänen kehitykselleen hyväksi.
Itse kyllä haluaisin nähdä Jonin kisoissa. Toivotaan, toivotaan...
edit:
Asiasta kuudenteen.
http://www.philly.com/mld/philly/sports/13657730.htm
Chris "Al/Ted Bundy" Therienistä tulee, olettaen että hänet päästetään pelaamaan ensi yönä, eniten pelejä Flyersissä pelannut puolustaja ja neljänneksi eniten pelejä Flyersissä pelannut pelaaja. Therien ohittaa Joe Watsonin.
Fanien suosikki Therien on pelannut varmaa puolustuspeliä Flyersin pakistossa jo vuodesta 1994 lähtien, riemastuttaen hienoilla kikoillaan, fyysisellä pelillään ja hienoilla maaleillaan. Ainoa musta läikkä Chrissin urassa on siirto Dallas Starsiin loppukaudeksi 2003-2004. Sielläkin Therien tosin dominoi liigaa, ollen muun muassa Starsin pistepörssin voittoja pudotuspeleissä.
Viime kesänä Therien osoitti lojaaliuttaa seuralle ja suotui palaamaan 500.000 dollarin nälkäpalkalla. Fanien reaktio tähän oli tietenkin mykistynyt ihastus tätä loistavaa puolustavaa puolustajaa kohtaan.
Chris Therien, Flyers-ikoni.
Perkele...