Petulle kenkää

  • 449 169
  • 1 323

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Yhteydet oikeusministeriöön ovat osoittautuneet olevan niin hyvässä kondiksessa, että kannattaa ehdottomasti kokeilla saako oikeudenkin tanssimaan liigahallituksen lailla oman pillin mukaan.

Ah, niin ihanan katkeraa. Vielä kun narrit torpedoivat HIFKin haaveet kuuden sakissa häviämällä Kerholle, niin nähdään Kal€+leuattoman saumatonta yhteistyötä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tiedän hyvin tapahtumien kulun jo siitä lähtien, kun HIFK oli yrittänyt saada SM-liigan kurinpitoryhmän ja eritoten sen puheenjohtajan syrjäytetyksi.

No, en käy kiistämään, jos kerran tiedät. Uskon. Mulle on epäselvää, miksi HIFK on halunnut näin. Mun mielestäni Liusjärvi on ihan pätevä kaveri. HIFK:lla ei ole kuitenkaan niin suurta valtaa SM-liigassa, että se olisi saanut SM-liigan hallituksen riipimään Nordlundin tapauksen itselleen. Kyllä sellaiset HIFK-fanit ovat täälläkin yhden käden sormilla laskettavissa, jotka näkivät Nordlundin taklauksen epäpuhtaana. Ihan peruspommi, hyvää jääkiekkoa.

Hakista: Sellaista ihmistä Hakin jälkeisessä HIFK:ssa ei olekaan, jolle Hakki ei olisi katkera ja jota hän ei mollaisi :) - ihan karu fakta. Sydämeltään Hakki on punainen, kuten kolumnissaan totesi. Pikku-Hakin siirto Kärppiin tapahtui mun mielestäni Summasen lähdön jälkeen, Kärpät tarjosi enemmän kuin HIFK.
 

Stigu

Jäsen
Aiheeseen liittyen, Paskansyöjä, Solifer-mies, Poliisi ja Kapteeni Haddock on yhtä peliä vaille mennyt mies. Perkele, Avangard hävisi juuri kolmannen matsinsa peräkkäin. Ei tuossa mitään, mutta jengi jolle Petu hävisi, on nimeltään Traktori.

Vielä yksi tappio niin Petu on ensi kaudeksi vapailla markkinoilla. Kahden kauden pleijaripelit 0-8, silti kelpais mulle, jos Rami pimahtaa.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aiheeseen liittyen, Paskansyöjä, Solifer-mies, Poliisi ja Kapteeni Haddock on yhtä peliä vaille mennyt mies. Perkele, Avangard hävisi juuri kolmannen matsinsa peräkkäin. Ei tuossa mitään, mutta jengi jolle Petu hävisi, on nimeltään Traktori.

Vielä yksi tappio niin Petu on ensi kaudeksi vapailla markkinoilla. Kahden kauden pleijaripelit 0-8, silti kelpais mulle, jos Rami pimahtaa.

Ei pysy Solifer siis edes traktorin vauhdissa mukana. Jatkossa nää poliisit saa pysyä poissa, vaikka joku palikkatesti, että ei ihan pelkällä paskansyöntiansioilla pääse IFK:n valmentajaksi, vaan pitäisi olla jotain ymmärrystä edes jostain asiasta. Mielellään valmentamisesta ja jääkiekko-nimisestä pelistä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vielä yksi tappio niin Petu on ensi kaudeksi vapailla markkinoilla. Kahden kauden pleijaripelit 0-8, silti kelpais mulle, jos Rami pimahtaa.

Siis eiks Petun jengi selvittänyt ensimmäisen kierroksen vai oonko näin pihalla KHL:än menosta?

No, en kyllä sure yhtään Petun puolesta, ahneella on paskainen loppu.
 

Stigu

Jäsen
Siis eiks Petun jengi selvittänyt ensimmäisen kierroksen vai oonko näin pihalla KHL:än menosta?
Aaah, sori my bad. Joo, näinhän siinä kävi, meitsi se tässä pihalla on. Silti veikkaan, että kenkää tulee Petulle. Itse lasken Petun Suomen TOP5-valmentajiin, puhukaa te muut mitä puhutte.
 

Andrew

Jäsen
Siis eiks Petun jengi selvittänyt ensimmäisen kierroksen vai oonko näin pihalla KHL:än menosta?

No, en kyllä sure yhtään Petun puolesta, ahneella on paskainen loppu.

Petri Matikaisen joukkueelta alkoi loppua kohden loppumaan bensa, mutta pitää muistaa miten vaikeaan paikkaan Matikainen tuli ja sai kriisijoukkueen lentoon. Itse pidän kuitenkin Matikaisen kautta onnistuneena, totta on että tulikuuma Traktor vie ottelusarjaa mielin määrin tällä hetkellä Omskia vastaan, mutta se ei muuta mihinkään sitä faktaa, että Matikainen kuuluu kovimpiin suomalaisvalmentajiin tällä hetkellä.

Tulee kenkää tai ei, niin varmasti saa paljon tarjouksia, koska ammattimiehelle on aina kysyntää. Konferenssin välierissä tippuminen maailman toiseksi kovimmassa liigassa ei ole mitenkään negatiivinen asia valmentajan CV:ssä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joko se Omsk tippui ja Petu sai kenkää? Ai viimeinen oljenkorsi on vielä käyttämättä? Okei. Mut nimittäin pysäytti tänään aivan Petri Matikaisen näköinen poliisi - joku perusratsia, missä tarkastettiin paperit, ja nehän mulla oli täysin kunnossa, toisin kuin PS:n nuotit viime kevään narri-sarjassa - ja ajattelin, että näinkö pian se on joutunut takaisin passipoliisiksi.
 

Stigu

Jäsen
Mut nimittäin pysäytti tänään aivan Petri Matikaisen näköinen poliisi
Miksi muuten Petun yhteydessä aina mainitaan ammatti? Siis eihän ikinä puhuta luokanopettaja Lämsästä, lääkärin puoliso Jalosesta tai liikunanopettaja Tammisesta.

Eikä Petri Matikaisen näköisiä poliiseja ole olemassa kuin James Bond-leffoissa ja hydrauliikka-elokuvissa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Petu voi pian varmaan suunnitella come-backia passipoliisiksi (sorry Stigu:)) Suomeen, kun Omskin kausi päättyy näillä minuuteilla KHL:n puolivälierissä tappioon otteluvoitoin 1-4 Traktoria vastaan. Omskin kausi loppui sentään ennen HIFK:n kauden 12-13 päättymistä, joka on pieni ilo, mutta pakko kirjoittaa esiin.
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäätävä sukellus runkosarjan jälkeen Cacan jengillä, hävisivät Traktoreita vastaan neljä peliä nollille viidestä mahdollisesta! Viime keväänäkin narreja vastaan oli maalinteko tiukassa, sattumaa? En usko.

Toivon Cacalle potkuja myös Omskista. Katkeraa? Kyllä!

Ahneen paskainen loppu (heh)...
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Jäätävä sukellus runkosarjan jälkeen Cacan jengillä, hävisivät Traktoreita vastaan neljä peliä nollille viidestä mahdollisesta! Viime keväänäkin narreja vastaan oli maalinteko tiukassa, sattumaa? En usko.

Toivon Cacalle potkuja myös Omskista. Katkeraa? Kyllä!

Ahneen paskainen loppu (heh)...

Voi perkele. Lähti sitten Omsk lomille. Petri Matikainen ( Savonlinnalainen poliisi ) . Toivon sydämmeni pohjalta, että saat monoa eli Suomeksi sanottuna lopputilin !! En koskaan enkä edelleenkään diggaa sua. Sun koko olemus on just sellainen, että hyi saatana. Toivotaan, etten ikinä näe sua livenä, koska sä oksetat mua. Phuit.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Hienosti jäätyivät sitten suoraselkäisen savolaispoliisin pelaajat. Aikamoinen pleijarivelho tämä Pertti todellakin. Noh, pää pystyyn ja kohti uusia pleijareita.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi perkele. Lähti sitten Omsk lomille. Petri Matikainen ( Savonlinnalainen poliisi ) . Toivon sydämmeni pohjalta, että saat monoa eli Suomeksi sanottuna lopputilin !! En koskaan enkä edelleenkään diggaa sua. Sun koko olemus on just sellainen, että hyi saatana. Toivotaan, etten ikinä näe sua livenä, koska sä oksetat mua. Phuit.

Jaaha, vai niin pääsi käymään - No, huomennahan sitä voikin sitten tulla Nordikselle katsomaan UrhoTV:n vieraaksi HIFK-Saipa-ottelua ja kertomaan viime kesän tapahtumat alusta loppuun. Eikös suoraselkäisyys hiukan tuollaista vaatisi vai olenko vaan naiivi?
 

Andrew

Jäsen
Pakko kyllä kommentoida tähän ketjuun, että KHL on maailman toiseksi kovin liiga ja Petri Matikaisen suoritus ei ollut ollenkaan huono, kun otetaan olosuhteet mihin mies tuli huomioon. Lisäksi joukkue jolle Omsk hävisi eli Traktor on ollut aikamoisessa lennossa jo pitkään ja noussut jopa varteenotettavaksi mestaruussuosikiksi.

KHL:ssä valmentajat saavat kyllä helposti kenkää, mutta itse luulen, että Omskin tilanteessa kokonaisuus ratkaisee ja Petri Matikainen saa jatkaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pakko kyllä kommentoida tähän ketjuun, että KHL on maailman toiseksi kovin liiga ja Petri Matikaisen suoritus ei ollut ollenkaan huono, kun otetaan olosuhteet mihin mies tuli huomioon.

Ihan vitun sama. Pääasia että cacan jengi putosi. Normaalisti en toivo huonoa kenellekään, mutta nyt tunnen pientä sairasta iloa kun OMSK on ulkona poffeista. Sopimuksia ei rikota ja piste. Cacca rikkoi, ja ihan oikein tuo tippuminen tässä kohtaa!
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa muuten lukea tuota KHL:n playoffit-ketjua. Tulee Omskin touhusta viime kevät ja HIFK mieleen.

Ehkä PS:n kupla nyt puhkeaa. Kakkosena aivan top-kamaa, mutta ainoastaan sekopää palkkaa ykköseksi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten selittäisit nuo Blues- ja nuorten maajoukkue-menestyskaudet?

Hyvällä tuurilla.

Ei liene sattumaa, että kahtena peräkkäisenä keväänä Matikaisen Petri sukeltaa nimekkäällä kokoonpanolla ja maalintekeminen on vaikeaa, jollei peräti mahdotonta. Ja luonnollisestihan syy oli jälleen joukkueen huonossa kunnossa ja siinä, ettei joukkue pystynyt toteuttamaan Matikaisen äärimmäisen vaativaa ja uhrautuvaa pelitapaa.

Mä jotenkin kuitenkin kuvittelin, että Sane Heiskanen olisi ollut se tämän kevään voimavara ja yllätysmomentti. Ei sit ollut.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saanut Cacca kenkää, vaan Omsk:n johto erosi tehtävistään. Tämä koutsi aiheuttaa hämennystä myös itänaapurissa: Suomalaisvalmennus floppasi - KHL-seuran johtoporras erosi | Jääkiekko | Iltalehti.fi
Tämä koko johdon eroaminen ei välttämättä ole suomalaisvalmentajien kannalta hyvä asia. Sitähän ei ikinä tiedä, miellyttääkö valmennuskolmikko uusia johtajia vai pistetäänkö heidät tylysti pihalle. Kaikki on mahdollista, kun kyseessä on Venäjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös