Petteri Rimpinen – It’s Showtime!

• 74 916
  • 587

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitä täällä tapahtuu? Muutama tunti pois palstalta ja Rimpisen ketjussa joku tamperelaisten yhteinen invaasio. Olin näemmä oikeaan aikaan pois, aika raskaalta luettavalta vaikuttaa.

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova - Stenhård / Kerho
En olisi ikinä uskonut että Nokian Ovi -nousee kuolleista. ”Jonnet ei ehkä muista” tätä pystyynnaurettua puhelinnokian loppuaikojen kouristelua.

Kiitos Petteri!

Liitteet

• IMG_5128.jpeg
    IMG_5128.jpeg
    496,8 KB · kertaa luettu: 198

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saattaa kyllä Rimpinen joutua toimillaan nyt jatkossa tuomareiden ja kurinpidon erityistarkkailuun. Tuota mailalla huitomista, kun on tapahtunut aiemmin muitakin kuin Ilves-logoa kohtaan. Itselläni on vielä hyvin muistissa aivan tarpeeton pelin jälkeinen huitaisu Leskiseen runkosarjan viimeisessä Tappara-kohtaamisessa. Samassa pelissä huitoi mailallaan myös Savinaista. Varsinkin tuo Leskiseen kohdistunut huitaisu tuli täysin puskista pelin jo ratkettua ja olisi voinnut hyvin mielestäni mennä kurinpitoon. Minun on vaikea nähdä, että näitä katsotaan Rimpisen kohdalla enää jatkossa sormien läpi.

Summanenkin toivoi mediassa Rimpisen rauhoittuvan jo tuolloin helmikuussa, kun huitoi Savinaista ja Leskistä:

Ottaisikohan Rimpinen nyt siis viimein opikseen? Hyvä maalivahti muuten, mutta tunnekontrolli ei ole kyllä vakuuttanut.

Mary Mackey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lukitaanko vastaus? Vai käytetäänkö joku oljenkorsista?
Käytetään oljenkorsi. Kyseessä oli edari Tony Salmelainen, ei Ville Peltonen. Pahoittelut Villelle. Pelikieltoa tuli ja rikostutkintaan meni.

Viimeksi muokattu:

eternal

Jäsen
Hyvänen aika mitä iltasatua tänne oli muutaman tunnin aikana ilmestynyt. En kyllä käsitä miten yksi ovi on voinut aiheuttaa Ilves-leirissä tämän mittakaavan ahdistuksen. Eihän tämä nyt ole mikään uusi asia, että jääkiekko- ja urheilumaailmassa ylipäätään urheilijoilla tunnelataus purkautuu välillä niin että tavarat lentelevät, oli se oikein tai ei.

Rimpisellä kiehahtaa herkästi yli, ja kun niin käy, se näkyy usein vastustajan turhina huitomisina ja tönimisinä jo pelin aikana. Eilen hän pelasi vasta uransa toista pudotuspeliottelua Liigassa, joukkueen esitys oli karmaiseva, ja viisi maalia meni selän taakse. Tämän hän sitten kosti viattomalle ovelle ja seurauksia luemme nyt pitkin lehtiä ja keskustelupalstoja. Toivottavasti ovelle järjestetään asianmukaiset hautajaiset ja muistokulkue. Hirsolta mielestäni täysin riittävä kuittaus asiaan.

Vakavasti puhuen, Rimpinen on kaikesta huolimatta vasta 18-vuotias, vaikka kehitys on ollut huimaa ja hän on saanut myös paljon kehuja kypsyydestään. Hän on itsekin todennut, että hakee tunnetilaansa välillä nostetta osallistumalla maalinedushässäköihin, mutta selkeästi negatiivisten tunteiden hallinnassa ja kanavoinnissa on vielä opittavaa. Onneksi vaikuttaa kuitenkin siltä, että Rimpinen itse myös tiedostaa heikot kohtansa ja hänellä on taustajoukot kunnossa kenen kanssa asioita työstää. Tuskin tarvitsee siis pelätä, että tämä nuori espoolainen huligaani kiertäisi säännöllisesti pistämässä vierashallien arkkitehtuurit uusiksi.

Viimeksi muokattu:

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Rimpinen oikeuteen! Siellä oven lähiomaiset sivuovi ja koiranluukku vaativat elinkautista elinikäisistä traumoista. Showtime hirtetään munista Nokia-Areenan kattoon ja järkyttyneille tarjotaan kriisiapua valtion tarjoamalla tukipaketilla! Kiekko-Espoo suljetaan liigasta ja pakotetaan järjestämään jatkossa vain kotipelejä Ilvekselle.

Kyllä nämä mansen itkupillit on ihan oma rotunsa. Homma jo sovittu ja maksetaan pois ja täällä koko pataljoonat vetää sellaista itkuvirttä että luulisi Rimpisen vähintään teloittaneen jonkun niskalaukauksella. Hamekangasta vaan sinne manseen....

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rimpinen on temperamenttinsa puolesta todella virkistävä poikkeus suomalaisessa maalivahtiskenessä. Muistelisin, että tällaisella samanlaisella mentaliteetilla, ”jossa jokainen päästetty maali vituttaa huolella”, on päästy todella pitkälle. En olisi yllättynyt siitä myöskään Rimpisen kohdalla.
Tietysti Rimpisellä on vielä opittavaa tunteidensa hallinnassa mutta tästä tulee kieltämättä eräs nuori Tuukka mieleen.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kiekko-Espoo suljetaan liigasta ja pakotetaan järjestämään jatkossa vain kotipelejä Ilvekselle.
Ilves pelasti kuulemma Espoon taloudenkin tältä kaudelta.

"Espoolaisilla on kyllä kummallisen ylimielinen asenne kaikkeen ottaen huomioon että he vasta nousivat liigaan, eivät ole koskaan voittaneet mitään ja Osasto 41 koko Ilves-perheen tuella ihan hyvää hyvyyttään pelastivat Kiekko-Espoon konkurssilta heti ensimmäisellä liigakaudellaan."

"On muuten espoolaisten fanienkin asenne vähintään erikoinen. Ymmärrän pahan olon tappio-ottelun jälkeen, mutta vähän voisi sielläkin suunnalla osoittaa jonkinlaista pahoittelua."

Ihan en nyt tuota ylimielisyyttäkään osta. Olen havainnut ylimielisyyttä ja aiheetonta keulimista varmaan vähiten espoolaisten taholta minkään jengin kannattajista. Ja mistä meidän nyt pitäisi erikseen vielä pahoitella, faneihin kun ilmeisesti viitataan?

jayy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ilves pelasti kuulemma Espoon talouden tältä kaudelta.

"Osasto 41 koko Ilves-perheen tuella ihan hyvää hyvyyttään pelastivat Kiekko-Espoon konkurssilta heti ensimmäisellä liigakaudellaan."
Ahahahah, niin joo, eli ne jotkut 50 tonnin pääsylipputulot pelasti konkurssin? No ymmärtäähän sen, ettei toi päässälaskutaito oo manselaisten heiniä...

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ihan en nyt tuota ylimielisyyttäkään osta. Olen havainnut ylimielisyyttä ja aiheetonta keulimista varmaan vähiten espoolaisten taholta minkään jengin kannattajista.
Tuli röhönaurut kun pääsi lukemaan kuinka Ilves-kannattajien mielestä jotkut ovat ylimielisiä. Eikö Tampereella ole v^**u yhtäkään peiliä?

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ahahahah, niin joo, eli ne jotkut 50 tonnin pääsylipputulot pelasti konkurssin? No ymmärtäähän sen, ettei toi päässälaskutaito oo manselaisten heiniä...
Mä en tiedä, maksoiko Espoossa joku (tai kuka) ne Ilveksen invaasion jälkeiset tuhot. Ei ne niin pahat ollut kuin HIFK-kotiavauksen jäljet oli, mutta oli siellä vessaa paskottu ja katsomon laseja hajalla - muutenkin aikamoinen siivousurakka.

Ehkä ne kuuluu kulttuuriin.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mä en tiedä, maksoiko Espoossa joku (tai kuka) ne Ilveksen invaasion jälkeiset tuhot. Ei ne niin pahat ollut kuin HIFK-kotiavauksen jäljet oli, mutta oli siellä vessaa paskottu ja katsomon laseja hajalla - muutenkin aikamoinen siivousurakka.

Ehkä ne kuuluu kulttuuriin.
Se on sitä parempaa kulttuuria. Ja ehkä se ero on, että ovia ei rikottu. Ehkä ilvesläisillö on vaa lämpimmät suhteen oviin. Who knows. Tai no ilvesläisethän paremmin tietää tämän asian.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Se on sitä parempaa kulttuuria. Ja ehkä se ero on, että ovia ei rikottu. Ehkä ilvesläisillö on vaa lämpimmät suhteen oviin. Who knows. Tai no ilvesläisethän paremmin tietää tämän asian.
Oli siellä vessassa ovi rikki. Mutta se oli vain espoolainen ovi. Sellainen kevyt, kun oli saranatkin repeytynyt ja muutenkin ihan rusinana. Ei tuollainen tamperelainen teräsovi, joka kesti iskut lähes kokonaan niin kuin miäs.

ilves61

Jäsen
Koska tämä ei ollut nimimerkin ensimmäinen vääntökeikka, on käyttäjän provosointi johtanut porttikieltoon.
Ei Rimpinen olisi ovea lyönyt, jos ei olisi saanut samalla mahdollisuutta epäkunnioittaa Ilveksen logoa. Kaikki tietää, että Rimpisten suvussa kulkee syvällä kaikkiin jäseniin jo lapsuudessa aivopesty silkka Ilves-viha. Se on heidän uskonsotansa, heidän ristiretkensä, ja taakka joka kaikkien on kannettava. He ovat valmiita uhraamaan kaiken tämän eteen: eilinen vihanpurkaus tarkoittanee sitä, ettei tule koskaan saamaan varausta, eikä huomiota NHL-seurojen kykyjenetsijöiltä ylipäätään mutta silti hän oli valmis tämän tekemään, seurauksista välittämättä. Pyhän asian puolesta.
Minä olen espoolainen ja minä hassuttelen hauskasti höhöö :D

Ei tässä Rimpinen edes isoin ongelma ollut, vaan Hirso.
Mitä täällä tapahtuu? Muutama tunti pois palstalta ja Rimpisen ketjussa joku tamperelaisten yhteinen invaasio. Olin näemmä oikeaan aikaan pois, aika raskaalta luettavalta vavaikuttaa.
Ei ole onneksi teille uutta se, että tamperelaiset, nimenomaan Ilveksen-kannattajat, tulevat ja valloittavat. Ei riitä enää edes jäähalli, vaan nyt teiltä viedään jo keskustelupalstakin. Surullista.

jayy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oli siellä vessassa ovi rikki. Mutta se oli vain espoolainen ovi. Sellainen kevyt, kun oli saranatkin repeytynyt ja muutenkin ihan rusinana. Ei tuollainen tamperelainen teräsovi, joka kesti iskut lähes kokonaan niin kuin miäs.
Eikä siinä perhana tainnut olla Kiekko-Espoon logoa...

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka

Ei ole onneksi teille uutta se, että tamperelaiset, nimenomaan Ilveksen-kannattajat, tulevat ja valloittavat. Ei riitä enää edes jäähalli, vaan nyt teiltä viedään jo keskustelupalstakin. Surullista.
Vieläkö sä täällä meuhkaat. Voivoi koitas nyt ressukka päästä yli traumoista. Keskusteluapua varmasti saa paremmasta paikkaa, kuin Rimpisen ketjusta.

Huutista kyllä, että Hirson kommentit oli sulle liikaa kun Hölö vaan ihan ovialan ammattilaisena oli pakko avata sanaisensa arkkunsa lehteen. Se ln sitä hyvää tamperalaista nöyryyttä ja vastustaja kunnioitusta. Vai vaaditaanko sitä vain muilta.

Ja tosta muuten pääsee ostoksille: Kokovartalopeili, seinäpeili, sisustuspeili| JYSK

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo

Korkki kiinni ja nopeasti.

jayy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos jotain hyvää tästä, niin ainakin oon saanu reilusti hupia tästä hommasta. Pakko myös todeta, että kyllä Tampereella on asiat hyvin, kun yksi ovi saa puoli kylää irti henkseleistään :D

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Enpä olisi eilen illalla hallilla katsoessa kun Rimpinen pisti mailaa osiin, uskonu että tämmönen show saadaan aikaan. Ei ole kuitenkaan mitenkää epätavallista että pelaajalle menee tärkeät pelit tunteisiin ja yleensä se maila saa kärsiä.
Kuitenkin pian tuon jälkeen Rimpinen istui kiltisti varamaalivahdin paikalla joten vähän värikynää näissä "koppi on ihan paskana" ja "lähtee iso lasku" kommenteissa. Tuskin oli siinä ajassa ehtiny laittamaan niin paljon paikkoja remonttiin.
Toivottavasti ovi saadaan pian korjattua niin naapurikin voi rauhassa keskittyä pleijareihin :)

sensei inu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aamulehden nettisivuilta lainaukset kahdesta eri uutisesta:

Kiekko-Espoon urheilujohtaja Kim Hirschovits kertoo MTV:llä Kiekko-Espoon selvittäneen Nokia-areenassa syntyneet vahingot jo tuoreeltaan pelin jälkeen.

Hämmästys oli suuri, kun Ilveksen liigajoukkue aloitti fysiikkaharjoituksen torstaiaamuna Nokia-areenalla. Äimistelyn syy oli joukkueen pukukopin ja kaukalon välissä oleva teräsovi, jossa on jättikokoinen Ilveksen logo.

Ei siellä kauheasti taida info kiertää tamperelaisjoukkueiden välillä, kun oltiin aamulla niin yllättyneitä että piti soittaa oikeen journalistit ja kuvaajat paikalle. Toisin sanoen, kyllä aika lailla huomionkipeydeltä kuulostaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy