Käytetään oljenkorsi. Kyseessä oli edari Tony Salmelainen, ei Ville Peltonen. Pahoittelut Villelle. Pelikieltoa tuli ja rikostutkintaan meni.Lukitaanko vastaus? Vai käytetäänkö joku oljenkorsista?
Tietysti Rimpisellä on vielä opittavaa tunteidensa hallinnassa mutta tästä tulee kieltämättä eräs nuori Tuukka mieleen.Rimpinen on temperamenttinsa puolesta todella virkistävä poikkeus suomalaisessa maalivahtiskenessä. Muistelisin, että tällaisella samanlaisella mentaliteetilla, ”jossa jokainen päästetty maali vituttaa huolella”, on päästy todella pitkälle. En olisi yllättynyt siitä myöskään Rimpisen kohdalla.
Ilves pelasti kuulemma Espoon taloudenkin tältä kaudelta.Kiekko-Espoo suljetaan liigasta ja pakotetaan järjestämään jatkossa vain kotipelejä Ilvekselle.
Ahahahah, niin joo, eli ne jotkut 50 tonnin pääsylipputulot pelasti konkurssin? No ymmärtäähän sen, ettei toi päässälaskutaito oo manselaisten heiniä...Ilves pelasti kuulemma Espoon talouden tältä kaudelta.
"Osasto 41 koko Ilves-perheen tuella ihan hyvää hyvyyttään pelastivat Kiekko-Espoon konkurssilta heti ensimmäisellä liigakaudellaan."
Hyvä että joku näyttää tunnetta.Ottaisikohan Rimpinen nyt siis viimein opikseen? Hyvä maalivahti muuten, mutta tunnekontrolli ei ole kyllä vakuuttanut.
Tuli röhönaurut kun pääsi lukemaan kuinka Ilves-kannattajien mielestä jotkut ovat ylimielisiä. Eikö Tampereella ole v^**u yhtäkään peiliä?Ihan en nyt tuota ylimielisyyttäkään osta. Olen havainnut ylimielisyyttä ja aiheetonta keulimista varmaan vähiten espoolaisten taholta minkään jengin kannattajista.
Mä en tiedä, maksoiko Espoossa joku (tai kuka) ne Ilveksen invaasion jälkeiset tuhot. Ei ne niin pahat ollut kuin HIFK-kotiavauksen jäljet oli, mutta oli siellä vessaa paskottu ja katsomon laseja hajalla - muutenkin aikamoinen siivousurakka.Ahahahah, niin joo, eli ne jotkut 50 tonnin pääsylipputulot pelasti konkurssin? No ymmärtäähän sen, ettei toi päässälaskutaito oo manselaisten heiniä...
Se on sitä parempaa kulttuuria. Ja ehkä se ero on, että ovia ei rikottu. Ehkä ilvesläisillö on vaa lämpimmät suhteen oviin. Who knows. Tai no ilvesläisethän paremmin tietää tämän asian.Mä en tiedä, maksoiko Espoossa joku (tai kuka) ne Ilveksen invaasion jälkeiset tuhot. Ei ne niin pahat ollut kuin HIFK-kotiavauksen jäljet oli, mutta oli siellä vessaa paskottu ja katsomon laseja hajalla - muutenkin aikamoinen siivousurakka.
Ehkä ne kuuluu kulttuuriin.
Oli siellä vessassa ovi rikki. Mutta se oli vain espoolainen ovi. Sellainen kevyt, kun oli saranatkin repeytynyt ja muutenkin ihan rusinana. Ei tuollainen tamperelainen teräsovi, joka kesti iskut lähes kokonaan niin kuin miäs.Se on sitä parempaa kulttuuria. Ja ehkä se ero on, että ovia ei rikottu. Ehkä ilvesläisillö on vaa lämpimmät suhteen oviin. Who knows. Tai no ilvesläisethän paremmin tietää tämän asian.
Minä olen espoolainen ja minä hassuttelen hauskasti höhöö :DEi Rimpinen olisi ovea lyönyt, jos ei olisi saanut samalla mahdollisuutta epäkunnioittaa Ilveksen logoa. Kaikki tietää, että Rimpisten suvussa kulkee syvällä kaikkiin jäseniin jo lapsuudessa aivopesty silkka Ilves-viha. Se on heidän uskonsotansa, heidän ristiretkensä, ja taakka joka kaikkien on kannettava. He ovat valmiita uhraamaan kaiken tämän eteen: eilinen vihanpurkaus tarkoittanee sitä, ettei tule koskaan saamaan varausta, eikä huomiota NHL-seurojen kykyjenetsijöiltä ylipäätään mutta silti hän oli valmis tämän tekemään, seurauksista välittämättä. Pyhän asian puolesta.
Ei ole onneksi teille uutta se, että tamperelaiset, nimenomaan Ilveksen-kannattajat, tulevat ja valloittavat. Ei riitä enää edes jäähalli, vaan nyt teiltä viedään jo keskustelupalstakin. Surullista.Mitä täällä tapahtuu? Muutama tunti pois palstalta ja Rimpisen ketjussa joku tamperelaisten yhteinen invaasio. Olin näemmä oikeaan aikaan pois, aika raskaalta luettavalta vavaikuttaa.
Eikä siinä perhana tainnut olla Kiekko-Espoon logoa...Oli siellä vessassa ovi rikki. Mutta se oli vain espoolainen ovi. Sellainen kevyt, kun oli saranatkin repeytynyt ja muutenkin ihan rusinana. Ei tuollainen tamperelainen teräsovi, joka kesti iskut lähes kokonaan niin kuin miäs.
Vieläkö sä täällä meuhkaat. Voivoi koitas nyt ressukka päästä yli traumoista. Keskusteluapua varmasti saa paremmasta paikkaa, kuin Rimpisen ketjusta.Minä olen espoolainen ja minä hassuttelen hauskasti höhöö :D
Ei tässä Rimpinen edes isoin ongelma ollut, vaan Hirso.
Ei ole onneksi teille uutta se, että tamperelaiset, nimenomaan Ilveksen-kannattajat, tulevat ja valloittavat. Ei riitä enää edes jäähalli, vaan nyt teiltä viedään jo keskustelupalstakin. Surullista.
Meillä sentään on vielä kirjoitusoikeudet ensi viikollakin. Sinusta en mene takuuseen tällä menolla.Ei riitä enää edes jäähalli, vaan nyt teiltä viedään jo keskustelupalstakin. Surullista.
Korkki kiinni ja nopeasti.Minä olen espoolainen ja minä hassuttelen hauskasti höhöö :D
Ei tässä Rimpinen edes isoin ongelma ollut, vaan Hirso.
Ei ole onneksi teille uutta se, että tamperelaiset, nimenomaan Ilveksen-kannattajat, tulevat ja valloittavat. Ei riitä enää edes jäähalli, vaan nyt teiltä viedään jo keskustelupalstakin. Surullista.
Kiekko-Espoon urheilujohtaja Kim Hirschovits kertoo MTV:llä Kiekko-Espoon selvittäneen Nokia-areenassa syntyneet vahingot jo tuoreeltaan pelin jälkeen.
Hämmästys oli suuri, kun Ilveksen liigajoukkue aloitti fysiikkaharjoituksen torstaiaamuna Nokia-areenalla. Äimistelyn syy oli joukkueen pukukopin ja kaukalon välissä oleva teräsovi, jossa on jättikokoinen Ilveksen logo.