Petteri Rimpinen – It’s Showtime!

• 45 053
  • 317

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Uskomaton jäbä, huikean kunnianosoituksen sai ansaitusti kaikilta faneilta, Kespoo ja KooKoo. Mahtava että otti fanikulman haltuun myöhemmin pelissä!

Showtime Meet&Greet ja voitto, tämä jää junnujen muistiin ikuisesti! Näin tehdään historiaa ja tarinaa jengille. Olen ylpeä.

Morot ja kivet pääsin heittää miehen kanssa kun paitani bongasi mutta nimmari jäi vielä paidasta uupumaan. Ei kaikkea kerralla! Upea ilta.

Viimeksi muokattu:

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Liigan tärkein pelaaja.
Tästä ei enää hetkeen ole ollut epäselvyyttä. Konkreettisin todistusaineisto lienee tuo kaverin poissaolon aikainen kuntopuntari..

Mitä tuplat eroa pikkuhiljaa xg-tilastossa seuraavana oleviin ukkoihin. Dominointia.

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Onhan Espoo varmasti tällä hetkellä paras paikka kehittyä maalivahtina. Laukauksia tulee joka matsissa roppa kaupalla mutta toisaalta joka matsissa joukkue taistelee voitosta. Ensi kausi vielä täällä eikös niin.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jari Kurri-palkinnosta puhumattakaan :D
Veikkaisin, että jopa Petsku itse vaihtaisi nuo kaikki kolme muuta tuohon pokaaliin... siitä en uskaltanut itse vielä sanoa mitään ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy