Petteri Rimpinen – It’s Showtime!

• 50 471
  • 352

Eräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rimpinen päässyt takaisin Suomeen yhtenä kappaleena! (Ei sen puoleen että olisin epäillyt)

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sunnuntai-maanantai välisenä yönä finaalipeli + lennot + jetlag niin sanoisin että on siinä ja siinä pelaako vielä keskiviikkona vai ei.
Jenkeistä itse kerran nuorena lentäneenä ja sen jetlagin kokeneena sanoisin, että jos Rimpinen menee nyt nukkumaan niin herännee tarpeeksi ajoissa ennen huomista peliä. Toki voi olla, että urheilijat hieman paremmin selviää tuosta.

Edit. Jos siis aikoo hallille tulla, en usko että pelaamaan lähtisi.

Viimeksi muokattu:

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Siviilit päällä kukat hakemaan. Yleisö huutaa Rim-pi-nen ja mies vilkuttaa ja seuraa aitiosta pelin. Perjantaina sitten pelaamaan nollaa Nokia Areenalle ja me kaikki voidaan naureskella Grönbergin ulinalle pelon jälkeen, kun tuomarit eivät heitä auttaneet voittoon.

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Jenkeistä itse kerran nuorena lentäneenä ja sen jetlagin kokeneena sanoisin, että jos Rimpinen menee nyt nukkumaan niin herännee tarpeeksi ajoissa ennen huomista peliä.
Suunnilleen kerran kuussa tätä hiljattain harrastaneena sanoisin, että 1. yö on helpohko. Lennon jäljiltä uni maistuu. Toinen yö on se jolloin nukahtaminen on hankalaa ja näin ollen se kolmas päivä Suomessa on mielestäni se hankalin. Samoin neljäs päivä in hankala väsymyksen & rytmin takia.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Rimpinen tunti ennen KooKoo-matsia meet & greetissä hallilla, joten tuskin pelaa siinä. Toivottavasti olisi huomenna askissa.
Onpa hölmöä jos näin. Yksi ainoita syitä mikä olisi puoltanut hallille menoa lauantaina, olisi ollut nähdä Rimpinen tositoimissa.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Siis mitä nyt tapahtuu. Maaliin se Rimpinen sieltä ja sassiin. Olemme pahassa tappioputkessa ja pelaamisen sijaan joku meet & greet kotipelissä, jotka ovat menneet ihan vihkoon jo pitkään.

Viimeksi muokattu:

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Siis mitä nyt tapahtuu. Maaliin se Rimpinen sieltä ja sassiin. Olemme pahassa tappioputkessa ja pelaamisen sijaan joku meet & greet kotipelissä, jotka ovat menneet ihan vihkoon jo pitkään.
Jepulis jep. Meitä oli neljä kaveria tulossa alkuperäisen suunnitelman mukaan hallille lauantaina, nimenomaan Rimpistä pari heistä olisi halunnut tulla katsomaan vaikkeivät jengiä kovin aktiivisesti muuten seuraa. Tehtiin äsken yhdessä tuumin päätös että väliin jää peli. Eikö enää kotiotteluihin panosteta millään osa-alueella? Lauantain teema on varmaan se että KooKoo tulee ja pistää ahteriin kentällä ja katsomossa.

Viimeksi muokattu:

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mä oon tyytyväinen, että Rimpinen ei pelaa. Kaveri pelasi joka pelin maapallon toisella puolella ja meni useamman kerran ylitöille. Kahteen vikaan peliin taisi tulla about 80 torjuntaa. Kyllä me nyt jumalauta kaverille viikko lepoa annetaan.

Siitähän vasta itku syntyisi täällä, jos menee väsyyneenä maaliin ja loukkaa itseään ja on pitempään sivussa. Vuorio maaliin huomenna ja Karjalainen lauantaina.

Hyvää peli silmää ottaa meet&greet ja nyt pääse junnut kyselemään ja ottamaan kuvia!

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Mä oon tyytyväinen, että Rimpinen ei pelaa. Kaveri pelasi joka pelin maapallon toisella puolella ja meni useamman kerran ylitöille. Kahteen vikaan peliin taisi tulla about 80 torjuntaa. Kyllä me nyt jumalauta kaverille viikko lepoa annetaan.

Siitähän vasta itku syntyisi täällä, jos menee väsyyneenä maaliin ja loukkaa itseään ja on pitempään sivussa. Vuorio maaliin huomenna ja Karjalainen lauantaina.

Hyvää peli silmää ottaa meet&greet ja nyt pääse junnut kyselemään ja ottamaan kuvia!
Tämä on positiivinen asia mutta osalle porukasta tulee isona negana ja itse mietin myös junnujen näkökulmaa asiasta.

Rimpinen leponsa ansainnut, toivottavasti jengi ottaa miehen läsnäolosta voimaa!

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tämä on positiivinen asia mutta osalle porukasta tulee isona negana ja itse mietin myös junnujen näkökulmaa asiasta.

Rimpinen leponsa ansainnut, toivottavasti jengi ottaa miehen läsnäolosta voimaa!
Varmasti pettymys on monella, mutta sit on hyvä asia että pelaajia ei valita katsojien huutoäänestyksellä tai miettimillä kuka myy eniten lippuja. Vaan mietitään joukkueen etua sekä mikä pelaajalle on hyvä.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itse asiassa monelle junnulle se meet & greet on isompi juttu kuin yksittäinen esiintyminen tolppien välissä.

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Pakko sanoa, että oli aika epätyypillisen hieno Suomalainen kunnianosoitushetki ennen matsia kun Rimpinen kävi jäällä pokkaamassa puskan.

Kulmasta alkoi hieno Rimpinen-chäntti, jota Kookoon fanit yläparveltakin lähtivät hienosti tukemaan.

Jotenkin hieno setti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy