Mä autan sua.
Jos
@heketsu88 kirjottaisi tekstejä jossa flirtailee äärioikeiston kanssa ja symppaa natseja voisi hänen 88 nimimerkissä kyseenalaistaa ja miettiä. Sen verran monta viestiä olen kuitenkin häneltä lukenut ja mikään ei viittaa tähän.
Tästä päästään Junnilaan. Jos ainoa asia olisi, että hänellä on mesimäyrä/pesukarhu kravaatti niin eihän olisi eronut. Se on osa isompaa ja laajempaa kontekstia.
Auttoko?
Miten tämä liittyy itse aiheeseen tai mihinkään mitä kirjoitin alunperin? Kannattaa laskea psykoosin tasoa siellä. Lue se alkuperäinen viesti, se en ollut minä joka tuli tänne räkäsuussa huutamaan asioista.
Lisäksi, en lähde täällä arvailemaan mitään liittyen toiseen henkilöön ja hänen flirttailuistaan milloin mihinkin, jolloin en voi tietää enkä halua arvioida merkitystä sille, miksi hänen nimimerkissään on symboliikkaa. Kuten pesukarhukravattikaan ei ole natsi symboliikkaa vaikka niin on mediassa väitetty.
Näin se kuitenkin menee, moni on sanonut, että Junnila ei ole natsi, mutta hänet on natsiksi mediassa ja tällä palstallakin tuomittu todistusaineistolla, joka ei pätisi oikeudessa. En silti puolusta Junnilaa koska minua ei kiinnosta, en tunne häntäkään ja hän ei ole minulle mieleinen kansanedustaja.
Demokratiassa kuitenkin ministerieroon pitää olla mielestäni enemmän näyttöä kuin vain vastustajan tai median fiilikset, tunteet ja harhat.