Tervetuloa Stadiin. Annan perinteisen 10 peliä.
Jos sortuu dokaamaan tuona aikana niin ei tarvi antaa edes sitä.Tervetuloa Stadiin. Annan perinteisen 10 peliä.
tämän näköisiä viestejä on kiva lukea kaiken paskan keskeltäHenkilökohtaisesti uskon, että Nurmi tulee yllättämään monet positiivisesti. Kannattaa laittaa hetkeksi sivuun itse kunkin pesosantipatiat ja "Ollaan HPK:n farmi" -vuodatukset. Kyseessä vielä nuori kiekollinen puolustaja, jolla vain ilmeisesti meni asiat sivuraiteille valmennusjohdon kanssa HPK:ssa. Antaa kundin itsensä näyttää, että haluaako oikeasti sen uuden alun kaudellensa.
Olen samaa mieltä. Eiköhän IFK tiedä mitä on hankkinut ja tietää mitä saadaan (toivottavasti näin). Jotain lupaavia peliotteita varmastikin on Nurmella takana, kun on signattu. Vaikka täällä Jatkoajassa on HPK:n ja Sportin kannattajat toista mieltä olleet ja peliesitykset eivät ole päätä huimanneet.Henkilökohtaisesti uskon, että Nurmi tulee yllättämään monet positiivisesti. Kannattaa laittaa hetkeksi sivuun itse kunkin pesosantipatiat ja "Ollaan HPK:n farmi" -vuodatukset. Kyseessä vielä nuori kiekollinen puolustaja, jolla vain ilmeisesti meni asiat sivuraiteille valmennusjohdon kanssa HPK:ssa. Antaa kundin itsensä näyttää, että haluaako oikeasti sen uuden alun kaudellensa.
Mukavan ravitsevaa lukea tällaistakin välillä. Kiitokset sinulle!Taidan olla yksi harvoista meidän laatikolla jota hieman harmittaa Nurmen lähtö.
Nurmesta kyllä näkee että lajitaidot ja pelisilmä ovat kunnossa, ja että paljon on ulosmittaamatonta potentiaalia.
Siihen en osaa vastata, että onko Nurmi se mitä IFK tällä hetkellä tarvitsee, mutta kuitenkin uskon Nurmen vielä breikkaavan liigassa kiekolliseksi kärkiparin pakiksi, joko IFK:ssa tai sitten jossain muualla tulevaisuudessa.
Nurmelta kadoksissa ollut ammattiurheilijan elämäntapa ja asenne on helpompi opetella vähän jälkikäteen parikymppisenä, kuin nuo mainistemani lajitaidot tai pelisilmä.
Maisemaa vaihtamalla Nurmi saa varmasti sen paljon tarvitsemansa uuden mahdollisuuden ja mahdoton nähdä että olisi sitä valmis tuhlaamaan, varsinkin kun vastaa nyt tekemisistään vähän eri kaliberin ammattilaisille, kuin mitä Kerholla oli kopissa..
Taidan olla yksi harvoista meidän laatikolla jota hieman harmittaa Nurmen lähtö.
Nurmesta kyllä näkee että lajitaidot ja pelisilmä ovat kunnossa, ja että paljon on ulosmittaamatonta potentiaalia.
Siihen en osaa vastata, että onko Nurmi se mitä IFK tällä hetkellä tarvitsee, mutta kuitenkin uskon Nurmen vielä breikkaavan liigassa kiekolliseksi kärkiparin pakiksi, joko IFK:ssa tai sitten jossain muualla tulevaisuudessa.
Nurmelta kadoksissa ollut ammattiurheilijan elämäntapa ja asenne on helpompi opetella vähän jälkikäteen parikymppisenä, kuin nuo mainistemani lajitaidot tai pelisilmä.
Maisemaa vaihtamalla Nurmi saa varmasti sen paljon tarvitsemansa uuden mahdollisuuden ja mahdoton nähdä että olisi sitä valmis tuhlaamaan, varsinkin kun vastaa nyt tekemisistään vähän eri kaliberin ammattilaisille, kuin mitä Kerholla oli kopissa..
Ymmärrän Kerhon kannattajana hyvin tuon viimeisen virkkeen, sillä erotuksella että täällä sitä ylimääräistä fyffeä ei oikeasti edes ole.Nurmen hankinnassa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta kun muut hankkii oikeasti aika kovia jäbiä, niin me ollaan valuttu ihan jämäkala-kastiin liigassa uuden UJn myötä.
Yhtään kunnon profiilihankintaa ei ole tullu uudelta UJltä ja kaikkiin keskinkertaisuuksiin palaa fyffeä.
Nykyri ja Kiviharju sekä Sund poissa joten mä olettaisin että näiden paikkoja ja leveyttä ja lähiaikoina tulee Lindbohmin paikko. Vakuutuksesta pitäisi saada rahaakin hyvin Lindbohmin paikkoon.Mä nielen tän hankinnan vain ja ainoastaan, jos seuraavaksi tulee joku oikea paikko Lindbohmille. Tämä se ei voi olla, eihän..? Nuori kiekollinen puolustaja. Nurmi olis meidän pakkien pistepörssissä sijalla 3. Voihan tästä olla jotain hyötyäkin, kunhan keskittyy pelaamiseen.
En millään usko, että Lehterän, Komarovin, Melartin, Peltosen etc. vahtivuorolla tulee ykskään junnu jostain maakunnista leikkimään jotain rokkitähteä Stadin yöhön.
Nykyri ja Kiviharju sekä Sund poissa joten mä olettaisin että näiden paikkoja ja leveyttä ja lähiaikoina tulee Lindbohmin paikko. Vakuutuksesta pitäisi saada rahaakin hyvin Lindbohmin paikkoon.
Sen jälkeen kokoonpano kestäisi pari puuttujaa ja olisi vähän kilpailuakin.
Kiekollisesti taitava, erinomaisesti luisteleva, right, hasardiherkkä, laiska ja pienikokoinen pakki. Siinä tiivistettynä Kousan vahvuudet ja heikkoudet.
Hieman kyllä ihmetyttää, että todella päätyi HIFK:iin. Taso ei riittänyt Pelicansin kolmeen pelaavaan pariin ja hän itse tunsi kokeneensa siinä vääryyttä ja siksi halusi vaihtaa maisemaa. Luuleeko se, että HIFK:in kokoonpanoon pääsee helpommalla ja automaattisesti? Ilmeisesti agentti ja Rautio puhuneet pään pyörälle.
No, mutta toivotaan, että Kousa tajuaa ryhtyä treenaamaan ja ottaa sen paikan kokoonpanosta. Silloin kun Keke on vireessä on hänen peliään hieno katsella. Puolustuspelaamisen kun saa kuntoon, niin ainesta on hyväksi kiekolliseksi pakiksi. Vartta ei ole paljon, mutta ei Kousa siitä huolimatta ole mikään matiasloppi, joka väistelee omaa varjoaankin. Pystyy erinomaisen luistelunsa vuoksi jakamaan hyviä pommeja silloin tällöin. Laitaväännöissä ei aina papu riitä isompia vastaan. "Edari-vaara" on kyllä Kousalla keskimääräistä suurempi.
Mikko Kousa löysi aikoinaan itsensä urheilijana ja alkoi saada irti potentiaalistaan juuri IFK-siirron kautta. Toivotaan jotain samanlaista kehityskaarta Nurmelle; roolia ja mahdollisuuksia ainakin luulisi olevan tarjolla seuraavien viikkojen ja kuukausien aikana.
Nurmi voi tosiaan löytää itsensä täällä, kuten N.Seppälä ja Kousa, mut me tarvitaan pakki, joka on hyvä päivästä yks niin kuin Björk Kärpissä.
Mun mielestä Seppälä on huono verrokki, kun hän tarjosi maksimeiden puristukselle itse mahdollisuudet ollessaan uransa parhaassa kunnossa. Oli todella tehnyt töitä sen eteen, jotta hänestä tulisi pysyvästi liigakiekkoilija. Petterin kanssa on ilmeisesti aivan eri tilanne ja hänen potentiaalinsa ulosmittaaminen tuskin tulee olemaan yhtä "helppoa". Eipä tässä auta muu kuin toivoa, mutta ainakin alkuun pitäisin odotuksia maltillisina.Ihan mielenkiintoinen haku. Potentiaalia on, se vain pitää saada puristettua ulos. Jos mietitään vaikka viime kautta ja Niko Seppälää, HIFK:ssa saatiin hänestä aika nopeassakin ajassa ulos melkeinpä maksimit, vaikka Liiga-ura oli siihen asti ollut aikamoista hakemista ja väkisin vääntämistä. Meillä sitten löytyi peli-ilo ja rohkeus pelata omilla vahvuuksilla ja Seppälä oli yhtäkkiä joukkueen parhaita pakkeja.