No ei todellakaanPesonen onkin nero?
No ei todellakaanPesonen onkin nero?
Tämä kyllä on hyvä piirre jos on öögaa antaa se helppo syöttö eikä lähde säveltämään.
Huh! Aikamoinen prossa. Ekaan peliin vahvistus.Hyvä eka peli. Syötöt ekaan peliin muuten 25/25.
Realistina kelaten, 3-5 hyvää matsii ja sit alkaa tärinä ja möyriminen.Kyllä tää kundi osaa hyvin pelata eikä kondiksessakaan näyttänyt olevan vikaa. Toivottavasti jätti asennevamman Hämptoniin ja keskittyy IFK:ssa pelaamiseen ja harjoitteluun täysipainoisesti. Siinä tapauksessa #8:sta on meille vielä paljon iloa. Ainakin ensimmäinen matsi punaisissa oli oikein lupaava, mutta lajitaitojenhan tiedettiinkin olevan hyvällä tasolla. Yllätti joka tapauksessa positiivisesti.
Ilmeisesti urheilijan elämä ei ihan maistunut, vaan isomman treenimäärän ja sitoutuneemman tekemisen sijaan viihtyi turhan paljon Hämeenlinnan kuppiloissa ja yöelämässä.Vähän myöhässä kirjoitan, mutta Petteri pelasi todella hyvin. Itsekin olin skeptinen tämän hankinnan suhteen, mutta olen erittäin mielelläni väärässä. Voisiko joku avata, mitä nämä huhut kaverin viina ongelmista on tai mikä hpk:ssa meni pieleen?
Sehän on sitten hyvä asia, että pääsi Hämeenlinnasta Helsinkiin, täällä kun on muutakin tekemistä vapaa-ajalla kuin kaljan kiskominen.viihtyi turhan paljon Hämeenlinnan kuppiloissa ja yöelämässä.
Juurikin näin. Mä olen valmis antamaan tälle kaverille sen 10 peliä ja loppu kauden mahdollisuuden, sen verran eilinen antoi posia ja ei ole kallis potentiaaliin nähden. Nyt on viimeinen hetki tarttua urheilijauraan kiinni, jos haluaa siitä ammatin. Sanoisin High reward & low risk, koska IFK pääse tästä eroon. Tämän ikäisellä on potentiaalia nousta vähintään kelvolliseksi liigatason kiekolliseksi runkopelaajaksi IFK:ssa, jolloin voi tienata ainakin sen satkun per kausi. Eli siis varovaisesti positiivisesti ihmistä tuntematta. Viekö Apollo vai lätkä....Sehän on sitten hyvä asia, että pääsi Hämeenlinnasta Helsinkiin, täällä kun on muutakin tekemistä vapaa-ajalla kuin kaljan kiskominen.
Onhan Nurmella tosiaan paljon paremmat eväät olla hyödyksi joukkueelleen kuin Pesosen ruotsin tuliaisella oli. Ihan eri tason pelaaja.Juurikin näin. Mä olen valmis antamaan tälle kaverille sen 10 peliä ja loppu kauden mahdollisuuden, sen verran eilinen antoi posia ja ei ole kallis potentiaaliin nähden. Nyt on viimeinen hetki tarttua urheilijauraan kiinni, jos haluaa siitä ammatin. Sanoisin High reward & low risk, koska IFK pääse tästä eroon. Tämän ikäisellä on potentiaalia nousta vähintään kelvolliseksi liigatason kiekolliseksi runkopelaajaksi IFK:ssa, jolloin voi tienata ainakin sen satkun per kausi. Eli siis varovaisesti positiivisesti ihmistä tuntematta. Viekö Apollo vai lätkä....
-2 tuolla pakkiparilla tällä hetkellä. Ei toimi kovin hyvin kaukalossa.Edelleen Nurmi suorittaa hyvin. Ei mitään ihmeitä ylöspäin, mutta hyvää liikettä ja kovia ja laadukkaita passeja. Paperilla pari Nurmi-Knot toimii erinomaisesti, eikä ensimmäinen erä tuolta kaksikolta ollut lainkaan hassumpi.
Knotin piikkiin molemmat.-2 tuolla pakkiparilla tällä hetkellä. Ei toimi kovin hyvin kaukalossa.
Koskakohan tuo on viimeksi punnittu vai pitääkö 76kg oikeasti paikkaansa? Näyttää paljon jässikämmältä, ja on myös mielestäni sitä.
Hyvä startti ollut täällä anyways!
Liigan kokoonpanoissa tänään.Missä Nurmen painoksi oikein on noin vähän muka merkitty? Ainakin Wikipedian ja Eliteprohetsin mukaan miehen paino on merkitty molemmissa 85kg, joka pitää varmasti aika hyvin kutinsa.
Ihan sama, mutta todella löysä ja haluton minkä itse tänään 20min kolmannessa näin. Avaa ihan ok napakasti pakki pakkia ja näkee kenttää, mutta liikkuminen todella velttoa ja käytännössä vaan roikkuu kaverin mukana päädyissä. Meneehän tuo silti avaavassa tällä hetkellä heittäen, ei siinä. Laiska hankinta laiska pelaaja.Knotin piikkiin molemmat.
Mä en kyllä Nurmessa mitään laiskuutta ole havainnut. Tänään Marleaun kanssa meidän parhaat.Ihan sama, mutta todella löysä ja haluton minkä itse tänään 20min kolmannessa näin. Avaa ihan ok napakasti pakki pakkia ja näkee kenttää, mutta liikkuminen todella velttoa ja käytännössä vaan roikkuu kaverin mukana päädyissä. Meneehän tuo silti avaavassa tällä hetkellä heittäen, ei siinä. Laiska hankinta laiska pelaaja.