Petteri Nummelinin paluu!

  • 424 834
  • 1 154

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Toiseen ketjuun jo kommentoin, että eihän tässä tule töistä mitään, kun pitää otsikoita ehtiä seuraamaan, jatkoajan lähteitä seuraamaan ja vielä odotella illan kokoonpanoja... Tosin minua kiinnostaa enemmän huominen, tänään minulla on hankalasti muuta menoa.

Petu huomiseen peliin ja katsojia toivottavasti kiinnostaa Tappara-pelikin!?
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Aaaa... Toivon mukaan olisi sitten jo vanhaa tietoa ja nähtäisiin jo tänään jäällä!

Minulle jäi ainakin kuva, että jos yhtään pysyy mukana niissä kuvioissa mitä Pajuoja on fläppitaululle piirrellyt, niin pelaisi illalla. Mutta jos näyttää että ei, niin sitten ei pelaa.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatkiksen ennakosta:

"Nummelin ei kuitenkaan alustavan suunnitelman mukaan pelaa vielä perjantaina"

Tosin tuo nyt sinänsä ei onneksi tarkoita yhtän mitään.

Toivottavasti Juha heittää Petun tänään kentälle vaan, kun kerran sinne maestro itse selvästikin haluaa..
 

Sheriffi13

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Raffi Torres
Pakko sanoa, että Pajuoja pistää ainakin meikäläisen sapen kiehumaan jos Petu ei ole askissa tänään. Jos näin käy, ettei Petu pelaa, niin lupaan ja vannon avata topicin "Pajuojalle potkut".

Kaveri on pelannu yli 30 vuotta lätkää, kai se nyt tietää miten pakin pitää pelata + tuskin se mr. Pajuoja on muutamassa päivässä lanseerannut vielä mitään huikeeta pelisuunnitelmaa, mitä noudatetaan step-by-step meiningillä.

Jos Petu pelaa, niin yleisökin on varmasti vielä enemmän innoissaan kannustamassa joukkuetta.

Ei tää nyt niin vakavaa oo, tää on jääkiekkoo-MR. Aurajoki
 

BigJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko sanoa, että Pajuoja pistää ainakin meikäläisen sapen kiehumaan jos Petu ei ole askissa tänään. Jos näin käy, ettei Petu pelaa, niin lupaan ja vannon avata topicin "Pajuojalle potkut".


Ei tää nyt niin vakavaa oo, tää on jääkiekkoo-MR. Aurajoki

Varsinkin kun a)Vaikka Petulla olisi vuoden tauko keikosta, hän olisi varmempi kuin Seppänen. b)Sveitsin päässä tapahtunut loukkaantuminen voi aiheuttaa sen että Petu ei ehdi pelaamaan peliäkään, ja koko hössötys on ollut turhaa.
 

tikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets, Liverpool
Pakko sanoa, että Pajuoja pistää ainakin meikäläisen sapen kiehumaan jos Petu ei ole askissa tänään. Jos näin käy, ettei Petu pelaa, niin lupaan ja vannon avata topicin "Pajuojalle potkut".

Kaveri on pelannu yli 30 vuotta lätkää, kai se nyt tietää miten pakin pitää pelata + tuskin se mr. Pajuoja on muutamassa päivässä lanseerannut vielä mitään huikeeta pelisuunnitelmaa, mitä noudatetaan step-by-step meiningillä.

Jos Petu pelaa, niin yleisökin on varmasti vielä enemmän innoissaan kannustamassa joukkuetta.

Ei tää nyt niin vakavaa oo, tää on jääkiekkoo-MR. Aurajoki

Komppaan täysin.

Nyt Pajuoja herätys ja toimistolla herätys. Petu on tullut pelaamaan. Nyt se info julki, että numero 3 on tänään jäällä. Yleisö rakastaa omia tähtiä. Halli täyteen. Onhan siellä muuan Karlsonkin. Huikee peli.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Poimintaa tämän aamun Turun Sanomista.

-Menen tästä suoraan hallille ja, jos sieltä löytyy jääaikaa, käyn mielelläni vähän luistelemassa ja hikoilemassa pitkän matkapäivän päätteksi. Periaatteessa olen sen jälkeen varmaan valmis pelaamaankin, TPS-ikoni jatkoi.

Tämä haastattelu siis eilen tehty varmaankin lentokentällä.
Voisi siis päätellä, että itse on ainakin valmis, mutta ehkä jotain paperi hommia.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Poimintaa tämän aamun Turun Sanomista.

-Menen tästä suoraan hallille ja, jos sieltä löytyy jääaikaa, käyn mielelläni vähän luistelemassa ja hikoilemassa pitkän matkapäivän päätteksi. Periaatteessa olen sen jälkeen varmaan valmis pelaamaankin, TPS-ikoni jatkoi.

Tämä haastattelu siis eilen tehty varmaankin lentokentällä.
Voisi siis päätellä, että itse on ainakin valmis, mutta ehkä jotain paperi hommia.



Paperihommia hoiteli FB-kuvissa Tuomas Liitolan kanssa jo eilen ;).
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nummelin pelaa viimeistään huomenna - Iltalehti.fi


- Ei ole satavarmaa, että hän pelaa illalla, TPS:n pelaajakoordinaattori Ari Vuori kommentoi aamulla ennen harjoituksia.

- Mutta viimeistään huomenna hän on varmasti kokoonpanossa.


Ei ole satavarmaa, kuulostaa aika hyvältä mun korvaan, varmaan varovaisia korppari casen takia ;) julkaisis jo kokoonpanot!
 

Sheriffi13

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Raffi Torres
Nummelin pelaa viimeistään huomenna - Iltalehti.fi

- Ei ole satavarmaa, että hän pelaa illalla, TPS:n pelaajakoordinaattori Ari Vuori kommentoi aamulla ennen harjoituksia.

- Mutta viimeistään huomenna hän on varmasti kokoonpanossa.

oikeesti, mikä perkele tota tepsiä vaivaa? Nummelin on Turun oma poika. Nyt paitaa on jos Facebookkia myöten kokeiltu ja kaveri ilmoittanut, että on sataprosenttisessa pelikunnossa.
Pitääkö tonne nyt saatana itse mennä hoitamaan homma kotiin. Mun mielestä tepsin pitäisi nyt isolla kädellä mainostaa Petun paluuta. Pelkkä naamankuva tämän aamuisessa TS:n etusivussa sloganilla "pää ylhäällä ja lapa jäähän - nähdään hallilla". Vitun isot plakaatit Nakkikattilan pihalle heilumaan myötäisessä tuulessa. "Petun paluu".
Eikö tämä muka myisi muutaman lipun?
Mä alan oikeesti kohta kannattamaan Tutoa.
 

-TMA-

Jäsen
oikeesti, mikä perkele tota tepsiä vaivaa? Nummelin on Turun oma poika. Nyt paitaa on jos Facebookkia myöten kokeiltu ja kaveri ilmoittanut, että on sataprosenttisessa pelikunnossa.
Pitääkö tonne nyt saatana itse mennä hoitamaan homma kotiin. Mun mielestä tepsin pitäisi nyt isolla kädellä mainostaa Petun paluuta. Pelkkä naamankuva tämän aamuisessa TS:n etusivussa sloganilla "pää ylhäällä ja lapa jäähän - nähdään hallilla". Vitun isot plakaatit Nakkikattilan pihalle heilumaan myötäisessä tuulessa. "Petun paluu".
Eikö tämä muka myisi muutaman lipun?
Mä alan oikeesti kohta kannattamaan Tutoa.

Tässä vaiheessa, kun pelaamisesta ei ole varmuutta, niin haluaisit laittaa ison ilmoituksen lehteen paluusta?

Vähän taas sellainen tapaus, että tekee niin tai näin, niin taas TPS puuhastelee ja asiat on tehty väärin.
 

-TMA-

Jäsen
Eihän se haitannut Korpikosken tapauksessakaan. Vai otettiinko juuri siitä opiksi?

Tai sitten ei ollut oikeasti syytä epäillä pelaamattomuutta. Nyt tietenkin ollaan asian suhteen enemmän varpaillaan.

Off-topicia, mutta tässä suora lainaus Korpparilta ensi viikolla ilmestyvästä Mustasta:

- ...perjantai-aamuna jouduin tekemään päätöksen, etten pelaa vielä Lukko-otteluissa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä vaiheessa, kun pelaamisesta ei ole varmuutta, niin haluaisit laittaa ison ilmoituksen lehteen paluusta?

Vähän taas sellainen tapaus, että tekee niin tai näin, niin taas TPS puuhastelee ja asiat on tehty väärin.

Mun mielestä tässä asiassa ei ole tehty mitään väärin. Päinvastoin, on hyvä että ei paukutella täysin varmana tietona pelaamista jos pelaamisesta kerran ei ole varmuutta. Korpikosken tapauksesta jo tuli luultavasti hieman kuraa niskaan, Nummelinin tapauksessa vastaavassa tilanteessa varmastikkin vielä enemmän mikäli käy niin että ei pelaa.

Eli ainakin omalta osaltani kiitokset siitä ettei ole lähdetty mainostamaan illan peliä Nummelinin paluupelinä.
 

Sheriffi13

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Raffi Torres
Tässä vaiheessa, kun pelaamisesta ei ole varmuutta

Menee vähän toiston puolelle, mutta:
-Miksi ei ole varmuutta?
Petu sanonut, että "olen heti valmis pelaamaan". Mikä vittu se epävarmuustekijä sitten on?
Pelkääkö tepsi, että se kaatuu pukukopissa ja nyrjäyttää nilkkansa?

Mutta, joo totta. Menee itkun puolelle, joka ei ollut varsinaisesti tarkoitus, joten odotetaan nyt ne kokoonpanot ja sitten voin luoda Pajuojalle ikioman kenkä perseeseen-topicin. Ehkä.
 

George Parros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks 06-07
No ei kai Korpikosken pelaamisestakaan ennen Lukko-peliä voinut täyttä Varmuutta olla, kun mies saman viikon maanataina loukkaantui. Tuskin se käsi siinä välissä parempi oli ja vasta pelipäivän aamuna paheni uudestaan.

No, hyvä jos linjaa tämän suhteen on nyt tarkennettu.

Tosin, jos/kun Nummelin nyt on

A) Suomessa ja Turussa
B) Terve kun pukki
C) Paperiasiat/pelilupa kunnossa

Niin onhan sen nyt täysin selvää, että äijä pelaa jo tänään.
 

tikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets, Liverpool
Ei tietenkään saa mainostaa Petun paluulla tänään, jos se ei tänään tapahdu.

Mutta ei pitäisi olla mitään syytä, että ei pelaisi. Näin ollen Petun paluusta pitää ottaa kaikki irti ja luoda ottelun ympärille huikea ja tunteita nostattava huuma. Ei se voi olla niin, että peli alkaa ja oho siellähän pelaa yksi Suomen kaikkien aikojen leijonapakki ja Turun lahja kiekolliselle puolustamiselle.

Kyllähän se pitää jo Petunkin kannalta luoda iltaan kunnon tapahtuma nostamalla hänet keskiöön. On sen ansainnut.
 

radwar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Brynäs, Dynamo Mockba

Veijari

Jäsen
Liput takataskussa kovasti odotellaan kokoonpanon julkaisua. Kieltämättä odotusarvot ottelusta aika paljon latistuvat mikäli Petu ei tänään pelipaitaa päällensä pue. Petu itse on kuitenkin vakuuttanut olevansa täydessä pelikunnossa, viimeksi tänään Radio Rockin haastattelussa, joten jos kielteinen päätös tulee niin se lienee yksin Pajuojan päätös, ellei sitten ole jostain peliluvista kysymys mutta luulisi niiden nyt parin arkipäivän aikana hoituvan. Ei Petu tuota pakistoa kunnossa ollessaan heikennä, joten aika vahvat perustelut Petun katsomoon jättämiselle pitää löytyä.
 

Sheriffi13

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Raffi Torres
Näin ollen Petun paluusta pitää ottaa kaikki irti ja luoda ottelun ympärille huikea ja tunteita nostattava huuma. Ei se voi olla niin, että peli alkaa ja oho siellähän pelaa yksi Suomen kaikkien aikojen leijonapakki ja Turun lahja kiekolliselle puolustamiselle.

Kyllähän se pitää jo Petunkin kannalta luoda iltaan kunnon tapahtuma nostamalla hänet keskiöön. On sen ansainnut.

Tästä juuri puhun.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsekin tässä melkein tärisee odotellessa kentällisiä. Ja siis ihan Petun vuoksi. Tää on kyllä pitkään aikaan kova juttu omalle fanitukselle.

Mutta me emme varmasti saa tietää kaikkia syitä jos #3 ei tänään pelaa. Tuskin niitä meille kaikkia kerrotaankaan. Viitaten tuohon potkut Pajuojalle-ketjuun mitä täällä jo heilutellaan.

Ihan offtopicina toivoisi annettavan Pajuojalle työrauhan edes joksikin aikaa, ettei ennen ekaa peliä jo puhuta potkuista.
 

Sheriffi13

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Raffi Torres
Liput takataskussa kovasti odotellaan kokoonpanon julkaisua. Kieltämättä odotusarvot ottelusta aika paljon latistuvat mikäli Petu ei tänään pelipaitaa päällensä pue. Petu itse on kuitenkin vakuuttanut olevansa täydessä pelikunnossa, viimeksi tänään Radio Rockin haastattelussa, joten jos kielteinen päätös tulee niin se lienee yksin Pajuojan päätös, ellei sitten ole jostain peliluvista kysymys mutta luulisi niiden nyt parin arkipäivän aikana hoituvan. Ei Petu tuota pakistoa kunnossa ollessaan heikennä, joten aika vahvat perustelut Petun katsomoon jättämiselle pitää löytyä.

Sama juttu. Liput taskussa pelkästään sillä varjolla, että Petu on kentällä. Pikkasen kirvelee jos kaveri on katsomossa. Sanotaan näin, että syvä ja hyvin vaikesti puhdistettava Pajuoja-viha valtaa tunteeni
 

radwar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Brynäs, Dynamo Mockba
Itsekin tässä melkein tärisee odotellessa kentällisiä. Ja siis ihan Petun vuoksi. Tää on kyllä pitkään aikaan kova juttu omalle fanitukselle.

Mutta me emme oikeasti tietää kaikkia syitä jos #3 ei tänään pelaa. Tuskin niitä meille kaikkia kerrotaankaan. Viitaten tuohon potkut Pajuojalle-ketjuun mitä täällä jo heilutellaan.

Ihan offtopicina toivoisi annettavan Pajuojalle työrauhan edes joksikin aikaa, ettei ennen ekaa peliä jo puhuta potkuista.
Tepsi ei ole julkaissut kokoonpanoaan vaikka lähes kaikki illan muut joukkueet ovat. Uskon sen tarkoittavan ettei nro 3 pelaa...jos Numppa pelaisi (mikä varmasti on jo päätetty) niin oletettavasti kokoonpano julkaistaisiin mahdollisimman pian lipunmyyntiä vauhdittamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös