Petteri Nummelin

  • 7 273
  • 63

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Loiro


Onpas Blues tehnyt kovat sopimukset = 3 Numban tasoista pakkia, huima parannus viime kauteen, jolloin vain Vykoukal kykeni kiekolliseen peliin. Milloinhan niistä tiedotetaan muulle kansakunnalle.
Ensi kaudella nähdään valtakunnan parasta kiekollista puolustuspelaamista ihan tuossa meikäläisen kotinurkilla. Pitäisiköhän ostaa Bluesin syys-kausari ihan Nummelinin takia.

Mikä vittu siinä on että TPS-fanit tulevat provottamaan kybällä samaan ketjuun??

Luitko Luiro tätä keskustelua yhtään vai oletko vaan oikeasti tyhmä etkä tajunnut asiaa JOKA ON TÄÄLLÄ SELITETTY USEAMMAN KERRAN!

Vielä kerran: Bluesilla EI ole kolmea Nummelinin TASOISTA pelaajaa vaan kolme saman ROOLIN omaavaa pelaajaa. Yrittäkää nyt hyvät ihmiset ymmärtää tämä ero.

Voisiko joku moderaattori selventää minulle hieman pelisääntöjä kun minusta nyt kovasti vaikuttaa siltä että tässä ketjussa useammat TPS-fanit harrastavat jatkuvaa provoa, olin siinä uskossa että se oli kielletty.

Ymmärrän että se on joillekkin TPS-faneille kova paikka kun oma suosikki ei olekkaan niin suosittu muualla mutta joku raja sentään tossakin.
 

Pete#35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Detroit
Daespoo:Mikä vittu siinä on että TPS-fanit tulevat provottamaan kybällä samaan ketjuun??


Hei älä nyt itke,et sinäkään mikään pulmunen noissa jutuissas ole.Eiks tää nyt enemmän koske TPS faneja vai onks se niin että kun teidän ylhäisyytenne on saapunut ketjuun niin silloin se muuttuu Daespoo ketjuksi.Sä saat kinan ihan missä ketjussa tahansa, että rauhotuppas vähän.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Pete#35
Daespoo:Mikä vittu siinä on että TPS-fanit tulevat provottamaan kybällä samaan ketjuun??


Hei älä nyt itke,et sinäkään mikään pulmunen noissa jutuissas ole.Eiks tää nyt enemmän koske TPS faneja vai onks se niin että kun teidän ylhäisyytenne on saapunut ketjuun niin silloin se muuttuu Daespoo ketjuksi.Sä saat kinan ihan missä ketjussa tahansa, että rauhotuppas vähän.

Anteeksi? Tämä ketjun otsikko on Petteri Nummelin joka tietääkseni ei rajaa keskusteluun osallistujia millään tavalla, varsinkin ottaen huomioon että Nummelinia on huhuttu useaan eri seuraan, Blues mukaanlukien.

Minä olen esittänyt mielipiteeni, mielestäni ilman kinausta tai provosointia, toisin kuin eräät henkilöt jotka tahallaan hakevat konfliktia. Esimerkkinä viimeisin viesti Loirolta joka on kyllä suhteellisen selkeä provoviesti, ainakin omasta mielestäni.

Se mitä olen aikaisemmin tehnyt, on historiaa ja olen käynyt moderaattorien kanssa niistä keskustelun. Olen yrittänyt muuttaa tyyliäni moderaattorien toivomaan suuntaan ja onnistunut siinä mielestäni suhteellisen hyvin. Tässä ketjussa en löydä omista viesteistäni mitään muuta vikaa kuin ehkä tarpeettoman provosoitumisen, joskin tahallisen provokaation tuloksena. Jotkut viestit eivät olisi ansainnut vastausta mutta olen vastannut silti.
 

Pete#35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Detroit
OK,ihan hyvin perusteltu,sorry ei ollut tarkoitus vittuilla.Provoa löytyy jos haluaa mikä tietysti jossain määrin on ihan hauskaa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Pete#35
Daespoo:Mikä vittu siinä on että TPS-fanit tulevat provottamaan kybällä samaan ketjuun??


Hei älä nyt itke,et sinäkään mikään pulmunen noissa jutuissas ole.Eiks tää nyt enemmän koske TPS faneja vai onks se niin että kun teidän ylhäisyytenne on saapunut ketjuun niin silloin se muuttuu Daespoo ketjuksi.Sä saat kinan ihan missä ketjussa tahansa, että rauhotuppas vähän.

Missio 16-vee voisi rauhoittaa myös. On aiheuttanut tympeällä inttämisellä tarpeetonta riittaa viikonlopun aikana kolmessa eri ketjussa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kun nyt ilmeisesti tämä sota on jo hieman rauhoittunut, niin kerronpa minäkin oman mielipiteeni Nummelinista.

Kiekollisena hyvä, kyllä. Mutta puolustavana puolustajana mielestäni lähellä surkeaa, en haluaisi omassa jengissäni Nummelinia nähdä. Nummelin on jotenkin aina myöhässä tilanteista. Kauhukuva on valitettavasti palanut muistiini eli viime kisoissa pakkiparina Kiprusoff-Nummelin. Toinen ei lämää kuin hätätilanteessa ja toinen on onnettoman huono seuraamaan omaa miestään.

Mielipiteeni olen muodostanut vain ja ainoastaan lähivuosien maajoukkue-esiintymisten perusteella. Toki voidaan sanoa, että maaotteluissa pelin tempo on sen verran kovempi, että tästä syystä Nummelin näyttää olevan enemmän pihalla kuin olisi kotoisessa SM-liigassamme. Eli liigassa olisi pakkien eliittiä, koska peli on hitaampaa.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Heh, kyllä sai taas hyvät naurut maanantain työaamuun lukiessani tätä ketjua. Vaikka olen pitänyt Nimim. Daespoota suht provona ja v*maisena tyyppinä, täytyy kyllä tunnustaa, että pelikiellosta oli apua ja tyyppi on muuttanut tyyliään. Tässä ketjussa IMHO Daespoo on käyttäytynyt TPS-fanien provoista huolimatta asiallisesti ja kirjoituksiaan perustellen. Pointsit Daespoolle :)

Itse en kyllä usko siihen, että jos Nummelin palaisin SM-liigaan niin seura olisi automaattisesti TPS. Seurauskollisuus on tänä päivänä aila laiha käsite ja pelaajat (myös Nummelin) valitsevat seuran, jossa ensinnäkin lompakko täyttyy ja saa haluamansa määrän vastuuta. TPS:ssä ei tällä hetkellä kunnon kädellisiä pakkeja ole, joten kelpuuttaisin Nummelinin kirkuen TPS:ään.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Pressiboxi
Missio 16-vee voisi rauhoittaa myös. On aiheuttanut tympeällä inttämisellä tarpeetonta riittaa viikonlopun aikana kolmessa eri ketjussa.

Edit: Not worth it.
 
Viimeksi muokattu:

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Iceberg
Itse en kyllä usko siihen, että jos Nummelin palaisin SM-liigaan niin seura olisi automaattisesti TPS. Seurauskollisuus on tänä päivänä aila laiha käsite ja pelaajat (myös Nummelin) valitsevat seuran, jossa ensinnäkin lompakko täyttyy ja saa haluamansa määrän vastuuta. TPS:ssä ei tällä hetkellä kunnon kädellisiä pakkeja ole, joten kelpuuttaisin Nummelinin kirkuen TPS:ään.

Näinhän se taitaa olla. Haluaisin silti uskoa, että on edelleen pelaajia, joille seurauskollisuus merkitsee jotain. En pysty esimerkiksi kuvittelemaan, että Saku Koivu pelaisi ikinä Jokereissa tai IFK:ssa, vaikka pussi olisi minkä kokoinen. Kuvittelisin myös Nummelinin Petun olevan samanlainen, varsinkin kun muistaa kuka hänen isänsä on. Löytyy näitä ikoneita varmaan muistakin seuroista, mutta jätän heidän erittelemisensä fanien hommaksi.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti mission16W


Kuvittelisin myös Nummelinin Petun olevan samanlainen, varsinkin kun muistaa kuka hänen isänsä on. Löytyy näitä ikoneita varmaan muistakin seuroista, mutta jätän heidän erittelemisensä fanien hommaksi.

Ei kannata liikaa kuvitella. Kaikki varmaan tietävät kuka on Pelle Viltosen isä. Ei sillä kovin paljon merkitystä ollut Pellen valitessa seuransa Suomessa. Eikä ollut myöskään merkitystä Pellen omalla uralla ennen NHL:ää.

HIFK:n kohdalla, uskoisin että ainoa johon voi luottaa on Karalahti. Jere ei muualla pelaa Suomess kun HIFK:ssa, jos saa itse päättää.

Mitä Petteri Nummelinin tulee, niin mies voisi vaikka tulla HIFK:n pelaamaan. Kakkospakkipariin voisi mahtua...
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti tiki10
Ei kannata liikaa kuvitella. Kaikki varmaan tietävät kuka on Pelle Viltosen isä. Ei sillä kovin paljon merkitystä ollut Pellen valitessa seuransa Suomessa. Eikä ollut myöskään merkitystä Pellen omalla uralla ennen NHL:ää.


Totta. Surullistahan se on, että nykyään raha ratkaisee enemmän kuin perinteet. Onhan se ymmärrettävää, mutta ei siitä silti pitää tarvitse.


HIFK:n kohdalla, uskoisin että ainoa johon voi luottaa on Karalahti. Jere ei muualla pelaa Suomess kun HIFK:ssa, jos saa itse päättää.


Näin uskoisin minäkin. IFK tuki ihailtavasti omaansa hänelle vaikeana aikana ja ainakin Jere itse on ilmoittanut, että hän haluaa palkita IFK:n luottamuksen.

Mites muut joukkueet? Kuka teidän ikoninne ei ikinä pelaisi Suomessa toisen joukkueen paidassa?


Mitä Petteri Nummelinin tulee, niin mies voisi vaikka tulla HIFK:n pelaamaan. Kakkospakkipariin voisi mahtua...

Heh :) Näyttää kyllä siltä, että tosi ankean vuoden jälkeen pääsette IFK-leirissäkin nauttimaan menestyksestä. Good for you!
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Daespoo
Tässä ketjussa en löydä omista viesteistäni mitään muuta vikaa kuin ehkä tarpeettoman provosoitumisen, joskin tahallisen provokaation tuloksena. Jotkut viestit eivät olisi ansainnut vastausta mutta olen vastannut silti.

En löydä minäkään. Myönnän itsekin, että tuo avaukseni Blues-pelaajien roolituksesta oli ihan puhdas piikki. Pitäydyn kyllä silti omassa kannassani: vaikka organisaation pitää olla uskollinen sopimuspelaajilleen, täytyy myös löytyä sen verran uskallusta, että olemassaoleva pelaaja joko roolitetaan pienempään rooliin tai myydään muualle paremman korvaajan tullessa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
M16W, en loukkaantunut tietenkään.

Ongelma on se että vaikka meikäläisellä menisi herne kuinka nenään niin en sitä oikein pysty ilmaisemaan koska luottoa ei hirveästi enään täällä ole joten saattaa oikeudet lähteä kokonaan. Siksi turha provottaminen ärsyttää perkeleesti kun ei pysty vastaamaan niinkuin oikeasti haluaisi vaan pitää edelleen leikkiä 'poliittisesti korrektia'.

Ei se mitään, paikallisvastustaja hengessähän tässä todellakin mennään...
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Daespoo
M16W, en loukkaantunut tietenkään.


Hyvä. Leikki leikkinä, saamme varmasti syksyllä korkojen kanssa takaisin jos Blues Tepsiä vie :)


Ei se mitään, paikallisvastustaja hengessähän tässä todellakin mennään...

Tästä voimme varmastikin olla samaa mieltä, että Tepsin ja Bluesin pistäminen paikallisvastustajiksi oli idoottimainen temppu. Vaikka pelit ovat välillä viihdyttäviä, ei mitään aitoa paikallisvärinää synny kun välimatkaa on pari tuntia eikä kaupungeilla ole mitään yhteistä historiaa. Bravo, Urpo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös