Viestin lähetti L-Mies
Daespoo
"Eipä pääkaupunkiseudulla hirveesti Nummelinia taideta kaivata...
Kuuluu sarjaan Kiprusoff eli pelaajia joita pk-seudun kotiyleisöt eivät halua nähdä kotihallissaan muutakun vierailijana"
Tästähän tämä alkoi. Vaivaako dementia? Onko pääkaupunkiseudulla aina kiekollisten pakkien paikat varattuina? Kirjoittelusi vaikuttaa peittelyltä, mutta niin kuin aina, teet sen pää korkealla pystyssä - saappaat syvällä lantakasassa.
Melko moni on jo myöntänyt, että Numppa mahtuisi joukkueeseen. Ei ne kaikki fanit siis voi olla sitä mieltä.
L-Mies
P.S. Muista nussia pilkkua.
Huhhuh, ei voi muuta sanoa tästäkään. Ilmeisesti Turkkuses' on jonkinlainen kollektiivinen lukihäriö tai sitten sinäkin olet vain ja ainoastaan provottamassa täällä.
Tehdään nyt muutama asia rautalangasta vääntämällä selväksi:
1) MISSÄÄN en sanonut että Nummelinin taidot eivät riitä pk-seudun joukkueisiin. Voisit 'hieman' tarkentaa tuota dementia-väitöstäsi (vaikuttaa puhtaalta provolta tosin).
2) Nummelin on niin paljon leimaantunut TPS-pelaajaksi että pk-seudulla on vaikea kuvitella häntä omassa joukkueessa. Sama kuin herroilla Kiviharju, Tuokko ja Marko Kiprusoff. Se on aivan yhdentekevää kuinka taitavia pelaajat ovat, leima on otsassa tiukassa. Kysymys on täsmälleen samasta syystä miksi Törmästä ei haluta HIFKiin tai Kortelaista Jokereihin, pelilliset syyt ovat aivan yhdentekeviä näissä tapauksissa.
3) Minä ilmaisin vain ja ainoastaa oman mielipiteeni, en todellakaan voi esiintyä pk-seudun kollektiivisena äänitorvena. Jos täällä jotkut Blues-fanit haluavat Nummelinin niin siitä vaan, mitäs se minulle kuuluu. Minä esitin oman näkemykseni ja siihen ollaan tässäkin ketjussa yhdytty joidenkin osalta.
Olisiko tuossa nyt tarpeeksi selvästi vai vieläkö joku Turkulainen jaksaa vängätä asiasta?