Mä luovutan. Nummelin mm-joukkueeseen!
Senkus luovutat, mutta minä en ole ehdottanut MM-joukkueeseen. Nummelinin valinta edellyttäisi useamman pelaajan loukkaantumista ja oikeiden NHL-pelaajien poisjäämistä.
Sää oot juttuines kyllä täydellinen vitsi. Joka ei tosin jaksa edes naurattaa. Huippukunnossa Nummelin voi hyvinkin mahtua MM-kisajoukkueeseen. Paljon riippuu muiden vastaavan roolin pakkien otteista. Pelaajan ikä on täysin toissijainen asia; oli 20v. tai 40v, niin parempi pelaaja kuuluu valita. Ei kuulu ammattilaisurheiluun, että "annetaan" jonkun vähän huonomman pelata, kun se on nuorempi, ei tule paha mieli, äiti ilahtuisi tms. Valmentaja valitsee parhaan mahdollisen joukkueen, hyvin yksinkertaista. Jos joku sun "märkä päiväuni"-Eronen ei mahdu oman pelitasonsa takia, niin se on sitten voi voi.
...Huippukunnossa Nummelin voi hyvinkin mahtua MM-kisajoukkueeseen...
Mikä muuten lasketaan huippukunnoksi?
Mielestäni Nummelin on ollut huippukunnossa viimeksi vuosia sitten, loukkaantumiset ovat rytmittäneet uraa.
Sitä tuskin kiistää kukaan, että Numppa on parhaimmillaan ollut maaginen pelimies ja huikea äijä myös Leijoniin. Ja edelleen väläyttelee.
Niille, jotka hokevat että Numppa on yhtä hyvä kuin ennenkin, niin ei pidä paikkaansa. Suosittelen katselemaan ja vertailemaan vähän jotain vanhaa mm-peliä vuosien takaa, jos himasta vaan löytyy.
Mikä muuten lasketaan huippukunnoksi?
...
No siinäpä se. Ei tietenkään missään uransa huipulla, mutta nykyisella maksimaalisella suoritustasolla - mutta ongelmana on juuri tämä, ettei paikat vain tunnu kestävän riittävän pitkiä jaksoja....Petun paikat ei tunnu kestävän.
Tämä ei liity mihinkään, mutta olisi mielenkiintoista nähdä Lukon voittoprosentti Nummelinin kanssa ja ilman. Tänään kaksi hienoa syöttöä, joista maalit, mutta omassa päässä aika lapanen.
Kuten sanoin niin ei varmasti liity mihinkään, mutta voittoprosentti lienee aika alhainen.
Suurin ongelma Nummelinin pelatessa on hänen peliaika: Semmosea 16-18 min peliajalla loistava vahvistus ja jäisi muillekkin pakeille oma peliaikansa. Jos Petu vetää 25 min ja kaikki ylivoimat, ei hänestä ole mitään hyötyä ja paikat alkaa laittamaan hanttiin. Jesse korvaa ihan loistavasti yyveellä Numpan, ainakin toisessa yyveessä.
Kiitos tilastosta. Huomattava ero.
Nummelin oli tänään Porissa hyvä. Kaksi nättiä syöttöpistettä. Molemmat loistavia oivalluksia.
Ässät ottelun perusteella Nummelinilla ei ole mitään asiaa olympialaisiin. Ei edes MM-kisoihin. Nummelin oli aivan surkea, jos ylivoimaa ei lasketa. Peli kestää 60minuuttia, eikä pelkästään ylivoimaa. Jos ei kiinnosta puolustaa puolustajana yhtään niin miten joku voi edes vitsillä sanoa täällä, että Nummelin oli hyvä?
Nummelin oli tänään Porissa hyvä. Kaksi nättiä syöttöpistettä. Molemmat loistavia oivalluksia. Näytöt on annettu, olisin hyvin yllättynyt, jos Sotshin paikka irtoaisi, mutta tiistaina kuullaan Erkan valinnat.
Mutta yhdyn taas siihen sakkiin, joka vaatii Lukolle uutta ja hyvää pakkia, ei tusinamiestä. Tänään kuudesta pakista saa multa kolme puhtaat paperit, kaksi ei saa ja kolmas niukin naukin.
Niin hyvä pelaaja kuin Nummelin hyökkäyspäässä onkin, niin ei minulle silti ikävä sillä hetkellä tule kun hän Lukon jättää. Melkeinpä toivoisin että se tapahtuisi jo tämän kauden jälkeen.
Niin hyvä pelaaja kuin Nummelin hyökkäyspäässä onkin, niin ei minulle silti ikävä sillä hetkellä tule kun hän Lukon jättää. Melkeinpä toivoisin että se tapahtuisi jo tämän kauden jälkeen.