Jos kellä näkyy tuo uusi Nelonen Sport Pro, niin sieltä tulee tänään kello 18.00 alkaen suorana KHL-peli Ak Bars Kazan-Barys Astana. Toivottavasti Vehanen on torjuntavuorossa.
Mahtaako tätä juttua olla missään ylen arkistoissa?Ylen urheiluruudussa oli pieni juttu Ak Bars Kazanista, ja suomalaispelaajistaan.
Immosta, Kapasta ja Vehasta haastateltiin. Kieliongelmia tuntuu pojilla olevan, mutta muuten tuntuivat olevan tyytyväisiä?
Mahtaako tätä juttua olla missään ylen arkistoissa?
Kiitoksia.
Kiitoksia.
Mitäs muuten olette mieltä, jos Pete nyt pelaa pari unelmakautta Venäjällä, niin olisiko NHL mahdollinen vaihtoehto tämän jälkeen? ...cut/uncut... NHL nyt kuitenkin varmaan on se "the" juttu kaikille jääkiekkoilijoille, myös molareille.
Oletan, notta Vehasen Ak Barsin jälkeisen kahden vuoden Lukkosopimuksessa on jonkinlainen NHL-pykälä kaiken varalta? Tietoa ei ole. Vaan oletusta ja arvauksia.
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=10165
"Samassa yhteydessä Lukko tiedotti tehneensä Vehasen kanssa kahden vuoden sopimuksen, joka astuu voimaan maalivahdin palatessa Suomeen."
Pelaakohan Pete, jo lauantaina ? Ainakin hän on palannut Suomeen ja huomenna palkitaan satakunnan parhaana urheilijana klo.18.00 Äijänsuon ylätorilla.
ps.alleviivaus lainauksessa minun.
Mitä tulee tuohon NHL-juttuun niin en minä siihen usko. Kyllä Pete olisi jo sinne otettu jos kiinnostusta olisi.
Mitä tulee tuohon NHL-juttuun niin en minä siihen usko. Kyllä Pete olisi jo sinne otettu jos kiinnostusta olisi.
No miksei tuo nyt olisi mahdollista. Tosiaan, SM-liigaa pidetään NHL:ssä piirinsarjana josta tulee hyviä prospekteja AHL:n kautta taistelemaan pelipaikasta kolmosketjuun, mutta KHL ja Kazan, siellä paras veskari, vielä jos menee voittamaan jotain...Mitä tulee tuohon NHL-juttuun niin en minä siihen usko. Kyllä Pete olisi jo sinne otettu jos kiinnostusta olisi.
Nykyisistä NHL:n ykkösmaalivahdeista Tim Thomas ja Dwayne Roloson ovat aloittaneet ykkösvahdin uransa 32-vuotiaina, joten miksei samanikäinen Vehanenkin siinä onnistuisi. Joku joukkue, jolta puuttuu hyvä maalivahtiprospekti ja jonka ykkönen tarvitsee kirittäjää voi hyvinkin olla Vehasen palveluksista kiinnostunut.