Mikä teitä porilaisia oikein vaivaa?ei jatkoon
Menestyksen puute. Tosin niin meitäkin.Mikä teitä porilaisia oikein vaivaa?
Olen koko kauden ollut teidän mukanaMikä teitä porilaisia oikein vaivaa?
Ei helvetti, olipa koominen tilanne :DLehdistötilaisuuden lopuksi vielä kunnon portsariottein siirsi Peltosen helvettiin tiskin takaa vielä viimeisenä tekonaan. :D
Taisi tokaista vielä Peltoselle siinä samalla töniessään, että "menkää päätyyn asti", jos en väärin kuullut.Lehdistötilaisuuden lopuksi vielä kunnon portsariottein siirsi Peltosen helvettiin tiskin takaa vielä viimeisenä tekonaan. :D
Tuli mieleen V2 :DMikä teitä porilaisia oikein vaivaa?
Totta! Eiköhän tässä kannata mieluummin jatkaa vanhalla hyvällä todetulla tiellä ja luottaa jatkossakin hyvin toimineeseen valmentajapolkuun. Sata miljoonaa kun satsaa joukkueeseen, niin mitä sitä turhia enää valmennukseen satsaamaan?Itse ymmärrän tämän osittaisen helpotuksen tunteen Kärppä-leirissä mutta en usko että Matikainen on oikeaa lääkettä nimivahvaan puolen suomen joukkuueeseen. Mutta onhan tässä ennenkin oltu väärässä.
Itse ymmärrän tämän osittaisen helpotuksen tunteen Kärppä-leirissä mutta en usko että Matikainen on oikeaa lääkettä nimivahvaan puolen suomen joukkuueeseen. Mutta onhan tässä ennenkin oltu väärässä.
Itse ymmärrän tämän osittaisen helpotuksen tunteen Kärppä-leirissä mutta en usko että Matikainen on oikeaa lääkettä nimivahvaan puolen suomen joukkuueeseen. Mutta onhan tässä ennenkin oltu väärässä.
Petussa vakuuttaa ja korostuu rehellisyys, toisin kuin Mäntymaalla, jolta se puuttui.![]()
Kärppien päävalmentaja: joukkue kaipaa lisää suomalaisuutta ja nuoria sydänpelaajia
Oulun Kärppien kausi päättyi lauantaina runkosarjaan. Päävalmentaja uskoo kuitenkin joukkueen uuteen ponnistukseen.yle.fi
Jälleen kerran pelkkää asiaa Petun suusta.