Petri Matikainen Kärppien päävalmentajana

• 59 617
  • 405

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Vaikea sanoin kuvailla kuinka virkistävältä ja väkevältä tuo Matikaisen intensiteetti, läsnäolo, lajiymmärrys, tilannetaju ja no bullshit-asenne tuntuu jo pelkästään noissa mediatilaisuuksissa lähes koko kauden mittaisen korpivaelluksen jälkeen. Ei mitään joutavaa pyörittelyä ja liirumlaarumia vaan tiukkaa ja korutonta analyysia peleistä sekä siitä mitä haluaa joukkueeltaan nähdä. Ei turhaa paapomista vaan sielu ulos joka jätkältä.

Voi vaan kuvitella minkälaisen boostin pelaajatkin ovat saaneet mentaalisella puolella Petun tultua koppiin, pelillisestä puolesta nyt puhumattakaan. Ja ihan varmasti sielläkin puolella aitaa ihmetellään ja päivitellään samaa kuin täällä: Miksi tämä tehtiin vasta nyt?

Sachrom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puolen Suomen joukkueet
Ei voi olla syttymättä.
Petu on palauttanut koko joukkueeseen peli-ilon ja itseluottamuksen. Täysin ansaittu voitto ja mihin paikkaan - kokoonpanolla jossa Ville Fucking Heikkala on ykkösketjussa <3

Tilastot sinänsä aika 5050, mutta kyllähän noista kahdesta jäällä olleista joukkueista vain toinen pelasi sitoutuneesti LOGOlle voiton arvoisesti.

Kun karsintapaikkaan saatiin kuuden pinnan hajurako, ennustan että perjantaina Kärpät pelaa vapautuneesti ja yltää kauden parhaimpaan esitykseen. Lauantaina sitten lyödään pöytään se mikä jaloista irki saadaan ja katsotaan mihin riittää.

Petu, voit lainaa mun autoa ja painaa mun vaimoa.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olipa ensi kauden päävalmentaja Pete tai Petu niin paremmin vetää kuin tämän kauden Kärppähistorian huonoin päävalmentaja! Minulle käy kumpi vaan, mutta vielä paremmin käy molemmat pv ja 2. v.

E: Helvetin kuplassa elävä johto KANNATTAISKO kuunnella myös faneja!? Minuun ja kannattajiin tuo paskanpuhumminen upposi lokakuulle asti.

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitkä tilastot on 50/50

Perun Kärpät vetää 2.P keskiarvolla
Mäntymaan ei.
Eilisen pelin tilastot Tapparaa vastaan. Eihän @Sachrom maininnut sanallakaan Mäntymaata viestissään, vaan puhui pelkästään eilisestä pelistä yksittäisenä otteluna.

Mikä on ihan hyvä. Havu on nyt menneisyyttä ja jätetään se sinne. Mikä alkukausi? En minä muista mitään alkukautta. No okei, en halua muistaa.

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Eilisen pelin tilastot Tapparaa vastaan. Eihän @Sachrom maininnut sanallakaan Mäntymaata viestissään, vaan puhui pelkästään eilisestä pelistä yksittäisenä otteluna.

Mikä on ihan hyvä. Havu on nyt menneisyyttä ja jätetään se sinne. Mikä alkukausi? En minä muista mitään alkukautta. No okei, en halua muistaa.

Tämmöiset höpinät alkavat kuulostamaan Marjamukin horinoilta.

Merkittävin tilasto eli maalisarake oli Kärpille. Muilla tilastoilla ei ole merkitystä. Lauantainakin suurin osa tilastoista meni Kärpille mutta niin vain Kahvara vei tärkeimmän, eli voiton.

Kyllä Petu suorittaa valmennustehtäväänsä tällä hetkellä todella kovalla tasolla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy