Petopodi – köyhän miehen THF

• 236 580
  • 940

burekowski

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mäkin tykästyn viikko viikolta enemmän Liiga podiin. No bullshit, pelkkää asiaa. Eikä tuo pituuskaan häiritse yhtään.
Ja kun tää topikki täällä Kärppien alla, niin pakko yhtyä Nättisen puheisiin Kärpistä! Toivottavasti kausi jatkuu. Itse en kyllä välttämättä haluaisi kohdata paskansyöjän Kärppiä playoffeissa. Ensi viikolla näkeekin missä mennään.

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan hyvä jakso jälleen Petopodin pojilta. Ainoastaan yksi asia särähtää korvaan, joka kerta. Hepola lausuu Reid Gardinerin nimen lähes aina "Karner" tai "Garner". Pieni juttu, mutta silti jostain syystä todella häiritsevä :D

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan hyvä jakso jälleen Petopodin pojilta. Ainoastaan yksi asia särähtää korvaan, joka kerta. Hepola lausuu Reid Gardinerin nimen lähes aina "Karner" tai "Garner". Pieni juttu, mutta silti jostain syystä todella häiritsevä :D
Tuota en ole pistänyt merkille, mutta tässä kohtaa asia, joka on särähtänyt korvaan, muttei silti häiritsevästi, on Hepolan sanat joissa t kuulostaa d: ltä. Esim matsi kuulostaa, ainakin minun korvaan madsilta. Muitakin on, joissa t onkin d. Joskus meni toisinpäin vanhemmilla ihmisillä sekä Uuno Turhapurolla.

No, tämä oli kevennys. Itse kuuntelen Petopodia mielelläni ja peukku ylös molemmille. Hyvää settiä teette...

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kevään mittaan tulossa Anttilan, Junnon ja Niinimaan osa 2 haastattelut. Eli luultavasti hyvää settiä luvassa. Kyselkäähän petopodin pojat Jannelta tarinaa ainakin änäri vuosista, majoukkue ajoista ( nagano 98, kotikisat 03) ja visiitistä mestaruus Kärpissä.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Maanantaina näköjään Petri Matikaisen vierailu julki. Tuota odotan kyllä, Petun tapaan ihan helvetisti.

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Tuo ehdotus mennä Vuokattiin läpsimään kiekkoja syöttölautaan on Ahmiksen ylivoimaisesti pahin aivopieru. Ei suinkaan ainoa, mutta pahin. Kriittinen saa ja pitääkin olla. Ihan jokaista "innovointia" ei ehkä kuitenkaan kannata tuoda ilmoille.

Käytännössä tuossa rytäkässä Petopodi paskoi lopullisesti suhteet Marjamäkeen ja sen jälkeen yhteistyönsä Kärppien kanssa. Kärpille ilmestyi joku mediavastaava ja vaikka Ahmis puhuikin ettei tämä vaikuta Petopodiin mitenkään, niin ei siinä mitään kristallipalloa tarvinnut arvatakseen mitä tulee tapahtumaan.

Ennen oli kaukalolaitatoimittajat ja tätä kautta viikoittainen yhteys joukkueeseen, nykyään satunnaisesti saattavat jonkun saada Kärpistä vieraaksi ja siksi joudutaan länkyttämään pitkät pätkät niitä näitä siitä miten toimittajien viikko meni että saadaan se aukko sisällössä täytetyksi.

Paljon hyvääkin siellä podissä toki on. Tuossa asiassa nyt vain tuli iso virhe, jonka seuraukset olivat kauaskantoiset.

Lainasin tämän viestin tämän topicin alle, sillä olisi ihan mielenkiintoista kuulla mitä ahmalegendalla ja karismajoonaksella olisi tähän sanoa. Petopodin kuningas ja prinssi kun tätä topiccia käyvät säännöllisesti lukemassa :)

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on timanttinen vieras. Vahva suositus uusimmalle jaksolle.

PS. Zrockissa esiintyy U.D.O. ei Duo niinkuin Ahmis kaupallisessaan laittaa.

Sipe Lervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Haukiputaan Ahmat
Kuuntelusuositus meikäläiseltä myös! Miellyttävää kuunnella Petun turinointia.

Mielenkiintoista esim. havainto mitä Petu tämän kauden joukkueesta jäi kaipaamaan, eli 24-30-vuotiaat omat kasvatit. Näitähän on kaikissa menestyneissä kärppäjoukkueissa ollut, jotka on eturintamassa johtaneet joukkoja.

Välillä tuntuu, että toimittajilla kestää sen 17 minuuttia saada kysymys kysyttyä. En mainitse nimiä, mutta etenkin Hepola välillä jaarittelee itse haastateltavan puolesta vastauksen tai vastausolettaman ja palaa sitten omaan kysymykseensä, ennen kuin lopulta saa lauseeseensa kysymysmerkin, jonka jälkeen haastateltava pahimmillaan vain toteaa, että no näinhän se on. Koskee kyllä muitakin toimittajia nykyaikana kuin vain Petopodin jeppejä.

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo nyt taisi olla hienoin jakso ja vierailu mitä olen kuullut kahden ja puolen kauden kuuntelujaksoni aikana kuullut. Jotkut tykkää Janne Niinimaasta ja toiset Lyly Rajalasta, minä pidän Petri Matikaisesta.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Ei jättänyt kylmäksi. Perhana, kiitos Petu, että flunssasta huolimatta raahauduit studiolle ja mahdollistit tämän mestariteoksen. Ainakin tämän hetkisen tuntemuksen perusteella menee mulla heittämällä ykköspaikalle Petopodin jaksoista.

Oisin voinut kuunnella vaikka kymmenen tuntia lisää.

mr. Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät, Luleå hockey
”Johtajuutta tutkineen psykologi Ronald Riggion mukaan karismaattiset ihmiset ovat ensisijaisesti loistavia viestijöitä, joissa ilmaisuvoima yhdistyy korkeaan empatiaan. Riggio määritteli karismaattiselle henkilölle kuusi ominaisuutta: tunneilmaisuvoimainen, innostunut, sujuvapuheinen, näkemyksellinen, itsevarma ja toisiin ihmisiin reagoiva. Psykologi Frank Bernierin mukaan karismaa ei voi opettaa, vaan karismaattiset ihmiset ovat luontaisia puoleensavetäjiä, jotka saavat toiset ihmiset tahdistettua itsensä kanssa.”

Tulipahan vaan mieleen Petri Matikaisesta. Aika kulttijohtaja ainesta.

pynski

Jäsen
Suosikkijoukkue
runkosarjassa JYP, pleijareissa vaikka Ilves
Ihan huikee äijä toi Petu. Mulle tuli monta kertaa tähän meidän hymistely-/jargonikulttuuriin tottuneena sellanen, "hei voiko noin sanoa?". No voi, kun on vaan tarpeeksi ballseja seisomaan sanojen takana. Täältäkin kuuntelusuositus!

(Tulipa vaan mieleen, että Petu jos joku saisi tuon meidän Jyväskylän palloseuran nousemaan suosta, vaikka väkisin. Ei sillä, että toivoisin Pennerbornille potkuja.)

jusshi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KKP
Kuuntelusuositus meikäläiseltä myös! Miellyttävää kuunnella Petun turinointia.

Mielenkiintoista esim. havainto mitä Petu tämän kauden joukkueesta jäi kaipaamaan, eli 24-30-vuotiaat omat kasvatit. Näitähän on kaikissa menestyneissä kärppäjoukkueissa ollut, jotka on eturintamassa johtaneet joukkoja.

Välillä tuntuu, että toimittajilla kestää sen 17 minuuttia saada kysymys kysyttyä. En mainitse nimiä, mutta etenkin Hepola välillä jaarittelee itse haastateltavan puolesta vastauksen tai vastausolettaman ja palaa sitten omaan kysymykseensä, ennen kuin lopulta saa lauseeseensa kysymysmerkin, jonka jälkeen haastateltava pahimmillaan vain toteaa, että no näinhän se on. Koskee kyllä muitakin toimittajia nykyaikana kuin vain Petopodin jeppejä.
Näissä tilanteissa tunnistaa hyvän haastattelijan, tuo vastauksen pohjustaminen, tai tässä tapauksessa jaarittelu, toimii varmasti monen kanssa, kuka ei osaa sanoittaa tuntojaan haastattelutilanteessa ja tämä voi auttaa, mutta toisaalta taas sanavalmiimman haastateltavan kanssa kannattaa antaa tilaa sitten itse vieraalle.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
En mainitse nimiä, mutta etenkin Hepola välillä jaarittelee itse haastateltavan puolesta vastauksen tai vastausolettaman ja palaa sitten omaan kysymykseensä, ennen kuin lopulta saa lauseeseensa kysymysmerkin, jonka jälkeen haastateltava pahimmillaan vain toteaa, että no näinhän se on.
Sama asia on itselläni särähtänyt monesti korvaan. Tuntuu, että Hepolalla se kysymyksen asettelu ei meinaa loppua koskaan. Yleensä alkaa itsellä vähän naurattamaan kuinka pitkäksi saa kysymyksen muotoiltua. Noin muuten tykkään kyllä Hepolasta. Tuo hyvää vastavoimaa Meriläisen paljon kärkevämmälle tyylille mutta tuohon jaaritteluun voisi kiinnittää huomiota. Kuten sanoitkin tulee monesti vastanneeksi haastateltavan puolesta ja päästää haastateltavan turhan helpolla.

Ihan hyvää settiä ollut viime aikoina pojilla. Ei moitittavaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy