En saanut nyt kiinni tästä. Mitä tarkoitat?
Kärppien sulkeutuminen antamasta kommentteja hyvin suositulle kärppäaiheiselle podcastille ei olisi omiaan kasvattamaan joukkueen saati päävalmentajan kannatusta.
En saanut nyt kiinni tästä. Mitä tarkoitat?
En usko tuohon. Ainakin minun silmissä Marjamäen rajan veto aiheutti pelkästään myönteisiä tuntemuksia. Ei tuollainen show, jossa keljuillaan ole todellakaan kannatusta nostavaa.Kärppien sulkeutuminen antamasta kommentteja hyvin suositulle kärppäaiheiselle podcastille ei olisi omiaan kasvattamaan joukkueen saati päävalmentajan kannatusta.
Meriläinen kyllä kunnioittaa Marjamäkeä myös ulkomaanreisuillaan. Respect!
Epäilemättä. Mikromanagerointi lienee tarttuvaa, sillä on sitä täällä palstallakin harrastettu.Tuohan on kyllä ihan puhdasta vittuilua.
Mitäs järkeä tässä oli :DMeriläisen Vuokatti -kysymys oli täysin typerä, mutta veikkaan välien menneen viimeistään siinä, kun Meriläinen kertoi antaneensa Marjamäelle haastattelun jälkeen paketin 'Ihan täyttä paskaa' -kahvia.
Meriläisen Vuokatti läppä oli kyllä kehnon puoleinen. Täytyy silti nostaa hieman hattua. On lähdetty tuolle linjalle niin linja kans pitää. Ei ole Laten tylytys näköjään purrut. LUISTELE!Tuohan on kyllä ihan puhdasta vittuilua.
Ei kylläkään kovin omaperäistä, kun Esko Seppänen on jo ainakin viikon verran kailottanut noita kerrassaan niin todella hauskoja ”Luistele!”-huutoja Urheilucastissa. Yllättäen sama tauti on nyt tarttunut fanipoikaankin.Tuohan on kyllä ihan puhdasta vittuilua.
Juuri olin tulossa samaa kirjoittamaan. "Yllättäen" Meriläisellä somessa "Luistele!"-video, kun Seppänen niitä jo viikon ajan julkaissut kovaa tahtia.Ei kylläkään kovin omaperäistä, kun Esko Seppänen on jo viikon verran kailottanut noita kerrassaan niin todella hauskoja ”Luistele!”-huutoja Urheilucastissa. Yllättäen sama tauti on nyt tarttunut fanipoikaankin.
Huhuh, pellen rooli pitää. Meriläinen menetti mahdollisuuden tehdä asiantuntijuus edellä jääkiekkoaiheista podcastia sen seuran päävalmentajan kanssa, jonka perustana koko Petopodi on. En minä näe tuossa kyllä mitään järkeä.Meriläisen Vuokatti läppä oli kyllä kehnon puoleinen. Täytyy silti nostaa hieman hattua. On lähdetty tuolle linjalle niin linja kans pitää. Ei ole Laten tylytys näköjään purrut. LUISTELE!
Itse olen kuunnellut Urheilucastia viimeksi vuonna 2021, kun Marko Jantunen oli vieraana. Seppäsen puhetyyli ei uppoa, mutta vieraiden kanssa homma yleensä toimii.Juuri olin tulossa samaa kirjoittamaan. "Yllättäen" Meriläisellä somessa "Luistele!"-video, kun Seppänen niitä jo viikon ajan julkaissut kovaa tahtia.
Kuiva kausi lienee kuitenkin tilapäinen. Eiköhän homma palaudu normaaliksi, kun Marjamäki saa ajallaan kenkää.Mitäs järkeä tässä oli :D
Marjamäki vaikutti olevan suht vittuuntunut jo ennestään. Aika hankala tehdä mediahommia, jos ei saa studioon vieraita..
En ole itse niin tarkkaan Petopodia seurannut, mutta kuulostaa kyllä vähän huvittavaa, jos on noin mennyt. Pitäisi sitä nyt vähän kritiikkiäkin kestää. Varsinkin, kun on selvää aihetta.Kun muistelee, mistä koko homma lähti liikkeelle, niin Marjamäkihän ei sulattanut Petopodin negatiivista otetta Kärppien viime kauden kyntämiseen. Marjamäki totesi podcastin olevan 'ihan täyttä paskaa'.
Missä kohtaa jaksoa näin mainittiin? Itseltä mennyt täysin ohi.Siellä oli valmennusjohdon puolesta laitettu Petopodi boikottiin maanantaina eikä kukaan ollut suostunut Hepolan haastateltavaksi syynä "huono jakso viime viikolla". Joo, Meriläisen Vuokatti-kysymys oli hölmö, mutta nyt ihan oikeasti se kravatti löysemmälle. Kertoo todella paljon valmennusjohdon tilasta jos tuollainen hassuttelu menee noin syvälle tunteisiin.
Onkohan Marjamäki koskaan pahoitellut täysin asiattomia "Ihan täyttä paskaa" -kommenttejaan?
Käsittääkseni Marjamäki on sietänyt kritiikkiä siinä suhteessa hyvin, että on osallistunut kritiikin antajan, eli Petopodin lähetyksiin. Nyt meni vaan niin lapselliseksi Meriläisen meno, ettei Marjamäki kokenut enää mielekkääksi osallistua moiseen ja minusta se on hyvä päätös.En ole itse niin tarkkaan Petopodia seurannut, mutta kuulostaa kyllä vähän huvittavaa, jos on noin mennyt. Pitäisi sitä nyt vähän kritiikkiäkin kestää. Varsinkin, kun on selvää aihetta.
Niin, itse vähän huono sanoa mitään, kun en ole niin paljoa seurannut.Käsittääkseni Marjamäki on sietänyt kritiikkiä siinä suhteessa hyvin, että on osallistunut kritiikin antajan, eli Petopodin lähetyksiin. Nyt meni vaan niin lapselliseksi Meriläisen meno, ettei Marjamäki kokenut enää mielekkääksi osallistua moiseen ja minusta se on hyvä päätös.
Viime keväänä, oliskohan ollut runkosarjan päättymisen jälkeisenä maanantaina, samana päivänä kun nuo surulliset säälit Kookoota vastaan alkoivat. Saattoi olla myös viikko tuon jälkeen, eli silloin kun kausi oli muutamaa päivää aikaisemmin päättynyt.Missähän sitten oli sanonut sen "ihan täyttä paskaa" ? Joku voi varmaan valasta. Kuulostaa äkikseltään vähän rajulta kommentilta.
Samaa mieltä kanssasi, että vittuilua oli ja varmasti aikalailla kaikki asiaa seuranneet ovat samaa mieltä. Toinen vaihtoehto on se, että kyseessä oli tyhmyys ja Meriläinen oli tosissaan sen asian kanssa, että vuokattiin kannattaa lähteä tekemään syöttöharjoituksia. Ihan sama kumpi, niin ei ole Meriläisen kannalta kovin hohdokasta. Pelle vai typerys, sitä kysyi hän itseltään ja valitsi sitten ilmeisesti typeryksen, jos kerta ei tarkoituksella keljuillut.Meriläinen sanoi ettei Vuokatti-kysymys ollut kettuilua (uskon kyllä että oli) ja homma on puhuttu Laten kanssa läpi.
"– Kun säkin kysyit vielä uudelleen, että pääsethän vieraaksi antamaan muutaman kommentin. Meillä on tossa Olli Salo, vastustajan valmentaja, ja haluttaisiin valmentaja vastaan valmentaja tähän jaksoon. Kieltäydyttiin. Kieltäydyttiin tulemasta haastatteluun ja sanottiin, että olisi pitänyt aiemmin kuunnella meidän ohjelmaa, sehän on ihan täyttä paskaa, podissa kerrottiin."Missähän sitten oli sanonut sen "ihan täyttä paskaa" ? Joku voi varmaan valasta. Kuulostaa äkikseltään vähän rajulta kommentilta.
Aika kovaa kannanottoa podcastia kohtaan, jota et ole koskaan edes kuunnellut.Huhhuh mikä jätkä. Toivottavasti eivät saa ketään Kärpistä enää haastateltavaksi.
0 jaksoa tullut kuunneltua petopodia, ja linja pitänee jatkossakin.
Raju kommentti ja varmaan ihan aito Marjamäen näkemys tilanteesta. Kuitenkin siitä huolimatta mies on Petopodin tekemiseen osallistunut. Minusta oli hyvä, etta laittoi tällä viikolla stopin tuohon.Missähän sitten oli sanonut sen "ihan täyttä paskaa" ? Joku voi varmaan valasta. Kuulostaa äkikseltään vähän rajulta kommentilta.
Ei ole tietenkään minun asia, mutta onhan Petopodin menosta voinut saada tietoa muutenkin kuin kuuntelemalla sitä. Tässäkin ketjussa käyty menoa läpi aika paljon.Aika kovaa kannanottoa podcastia kohtaan, jota et ole koskaan edes kuunnellut.