banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kausi 2023 on viimeistä niittiä vajaa valmis ja uusia sopimuksia alkaa pikkuhiljaa tippua kautta 2024 koskien, joten avaan tämän jo valmiiksi.
Luulisi Korea kiinnostavan enemmän mahdollisuus menestyä?Juha Korhosen tuleva seura on kyllä mielenkiintoinen. Kirjoittelinkin jo tuohon 2023-ketjuun. Mä ottaisin vuodeksi Jymyyn, vaikka ei ole yhtään Jymyn tyylinen hankinta. Sinne tarvitaan joku varma kotiuttaja kun ei omista junnuista ainakaan vielä sellaista löydy. Sitä en tiedä haluaako Juha Kainuuseen lähteä kun perhe ja koti on etelässä, vai onko Hamina sijaintina houkuttelevampi...
Tuossa eilisessä tapahtumassa ei uusia pelaajia julkaistukaan, mutta ilmeisesti ensi viikolla saatetaan kuullaan myös niistä. Myös Korhosen tilanne saattaa siis silloin valjeta. Aika tiukkaa voi HP:lla lompakon puolesta tehdä, koska eiköhän Korhosella edelleen markkinoilla ole arvoa ihan kohtalaisesti. Hovi kuitenkin pitää toimistolla sitä tiukkaa linjaa rahojen kanssa, että viivan alle pitää jäädä vihreää eikä punaista.Sitä en tiedä haluaako Juha Kainuuseen lähteä kun perhe ja koti on etelässä, vai onko Hamina sijaintina houkuttelevampi...
Tämä on parempi paikka, kuin kuluvan kauden ketju, niin täällä voidaan jatkaa Koresta. Mutta ymmärtääkseni Korelle on kerrottu jo suht ajoissa kesällä, että on vapaa etsimään ensi kaudelle uuden seuran, koska jatkosopimus on kaikkea muuta kuin varma. Ja Kore on myös palveluitaan tarjonnut mm. Sotkamoon, mistä on vastattu "kiitos, mutta ei kiitos".Juha Korhosen tuleva seura on kyllä mielenkiintoinen. Kirjoittelinkin jo tuohon 2023-ketjuun. Mä ottaisin vuodeksi Jymyyn, vaikka ei ole yhtään Jymyn tyylinen hankinta. Sinne tarvitaan joku varma kotiuttaja kun ei omista junnuista ainakaan vielä sellaista löydy. Sitä en tiedä haluaako Juha Kainuuseen lähteä kun perhe ja koti on etelässä, vai onko Hamina sijaintina houkuttelevampi...
En ole JoMan mies, mutta Mansea on vahvasti huhuiltu.Kuulin, että Elmeri Lieto olisi vaihtamassa pois Joensuusta.
JoMa:n miehillä tietoa tästä?
Näin kuulin, että Manseen menisi.En ole JoMan mies, mutta Mansea on vahvasti huhuiltu.
Aiemmin tällä viikolla JoMa kiitteli Lietoa menneistä vuosista, ja toivotti menestystä jatkoon. Eli siirtyy kyllä jonnekin, ja nimenomaan Tampereelle vievät huhut.Kuulin, että Elmeri Lieto olisi vaihtamassa pois Joensuusta.
JoMa:n miehillä tietoa tästä?
Hyvä ja paras mahdollinen ratkaisu. Erikoista, että Kuosan lähtöä ei ole vieläkään julkistettu. Viime viikolla heitettiin kiitokset kolmelle lähtijälle ja nyt aloitettiin jatkosopimuksesta.Juho Toivola ja 3-vuotinen jatko Joensuuhun.
Hyvä ja paras mahdollinen ratkaisu. Erikoista, että Kuosan lähtöä ei ole vieläkään julkistettu. Viime viikolla heitettiin kiitokset kolmelle lähtijälle ja nyt aloitettiin jatkosopimuksesta.
Itse olen kuullut ja tänne kirjoittanutkin, että huhujen mukaan Kuosan siirtyminen Tahkoon olisi peruttu. Varma en ole, mutta huhuja liikkuu. Ja tämä liittyisi Tahkon taloustilanteeseen/johtamispolitiikkaan. Jännä nähdä mikä on lopulta tilanne. Kyllähän tämä JoMan julkaisupolitiikka myös hämmentää ja aiheuttaa asian ympärille lisää huhuja ja kysymysmerkkejä.Voi olla ettei Kuosa lähde? En minä tiedä. En ihmettelisi.
Juha Korhosen tuleva seura on kyllä mielenkiintoinen. Kirjoittelinkin jo tuohon 2023-ketjuun. Mä ottaisin vuodeksi Jymyyn, vaikka ei ole yhtään Jymyn tyylinen hankinta. Sinne tarvitaan joku varma kotiuttaja kun ei omista junnuista ainakaan vielä sellaista löydy. Sitä en tiedä haluaako Juha Kainuuseen lähteä kun perhe ja koti on etelässä, vai onko Hamina sijaintina houkuttelevampi...
PunaMustat nostamaan ykköspesikseen :)Käsittääkseni Korhosella hyvä siviilityö Helsingissä, mahtaako viitsiä ottaa vapaata ja onko seuraa joka maksaa sellaisen rahan, mikä mahdollistaisi vapaan.
Olisi kyllä karua nähdä Juha Korhosen tasoinen äijä lyömässä kovia suomarissa. Ulkopelin taso kun on melkoisesti huonompi…PunaMustat nostamaan ykköspesikseen :)
Käsittääkseni Korhosella hyvä siviilityö Helsingissä, mahtaako viitsiä ottaa vapaata ja onko seuraa joka maksaa sellaisen rahan, mikä mahdollistaisi vapaan.
Jos Juha olisi halunnut jatkaa Tahkossa, niin tuskinpa hänellä on pakkomielle päästä pelaamaan mitalikandidaatille. Sori @Turha KaukaloEi superissa liikaa ole seuroja jotka pelaavat mitaleista, sijaitsevat pääkaupunkiseudun välittömässä läheisyydessä ja kassassa on rahaa laittaa Koren palkkapyyntö pöytään.
Käytännössä se on valinta kahden väliltä tai sitten eläke kutsuu.